211055
Book
In basket
Zarządzanie marką / Halina Szulce, Karolina Janiszewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Wydanie drugie zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 139, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców oraz wysokim poziomem konkurencji ważne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem marki i zarządzaniem nią nie dotyczą już tylko rynków dóbr konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dóbr przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką jest zdeterminowane możliwościami adaptacji narzędzi wspomagających proces zarządzania, a także specyficznymi potrzebami i oczekiwaniami klientów. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką wymaga umiejętnego dostosowania w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy. Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 136-[140].
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again