211066
Book
In basket
PR w NGO : jak poprzez markę osobistą zbudować markę organizacji / Sergiusz Trzeciak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Polski Instytut Liderów, 2022. - 263, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Książka dra Sergiusza Trzeciaka “PR w NGO” stanowi doskonałą lekturę dla wszystkich osób, które angażują się w działalność organizacji pozarządowych i chcą efektywnie promować jej wartości oraz cele. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawia strategie, narzędzia oraz praktyczne wskazówki, jak skutecznie budować markę organizacji poprzez wykorzystanie osobistej marki. Jak zaznacza autor, w obecnych czasach marka osobista jest niezwykle ważnym elementem wizerunku organizacji. Ludzie zaufają organizacji, która posiada silną, autentyczną i rozpoznawalną markę osobistą. Warto zatem zainwestować w budowanie własnej marki, która pozwoli zwiększyć zasięg i skuteczność działań organizacji.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronie 263.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again