211116
Książka
W koszyku
PR w NGO : jak poprzez markę osobistą zbudować markę organizacji / Sergiusz Trzeciak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Polski Instytut Liderów, 2022. - 263, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Książka dra Sergiusza Trzeciaka “PR w NGO” stanowi doskonałą lekturę dla wszystkich osób, które angażują się w działalność organizacji pozarządowych i chcą efektywnie promować jej wartości oraz cele. Autor w sposób przystępny i zwięzły przedstawia strategie, narzędzia oraz praktyczne wskazówki, jak skutecznie budować markę organizacji poprzez wykorzystanie osobistej marki. Jak zaznacza autor, w obecnych czasach marka osobista jest niezwykle ważnym elementem wizerunku organizacji. Ludzie zaufają organizacji, która posiada silną, autentyczną i rozpoznawalną markę osobistą. Warto zatem zainwestować w budowanie własnej marki, która pozwoli zwiększyć zasięg i skuteczność działań organizacji.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronie 263.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej