211111
Book
In basket
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wydanie 2. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 320 stron : ilustracje ; 25 cm.
Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.
Availability:
Filia Starówka
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
Notes:
General note
Na okładce podtytuł: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 288-310. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again