211056
Book
In basket
Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model wartości konkurujących, będący prawdopodobnie najczęściej na świecie wykorzystywanym modelem do oceny kultury, niezwykle przydatnym przy inicjowaniu programu znaczących udoskonaleń umiejętności kierowniczych i przywódczych. Pomyślana jako poradnik, książka przedstawia skuteczne narzędzia, z których mogą korzystać liderzy i menedżerowie, by określić kulturę kierowanych przez siebie jednostek i przeprowadzić jej zmianę. Znajduje się tu też kwestionariusz do oceny umiejętności kierowniczych, pomagający efektywnie wspierać zmianę kultury firmy. Szczegółowo omówiono: - znaczenie uwzględnienia kultury przy wprowadzaniu wszelkich programów poprawy efektywności, - proces identyfikacji typu kultury obecnej i pożądanej, - sporządzanie wykresów profili kultury w celu określenia obszarów, w których konieczne są zmiany, - etapy opracowywania i wdrażania programu zmiany kultury organizacyjnej, - dostosowywanie zestawu indywidualnych umiejętności kierowniczych do potrzeborganizacji - program rozwoju osobistego, - sposoby inicjowania pożądanych zmian kultury.
Availability:
Filia Starówka
There are copies available to loan: sygn. 658+005 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
Notes:
Tytuł oryginału: Diagnosing and changing organizational culture : based on the competing values framework
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 193-198. Indeks.
Target audience note
Dla konsultantów, dyrektorów i menedżerów oraz badaczy, pracowników nauk. i studentów kierunków związanych z zarządzaniem.
Additional physical form available note
Dostępne również w formie elektronicznej.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again