211056
Book
In basket
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania czytelnik dowie się: jak mierzyć siłę i potencjał marki? Jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? Dlaczego Content is The King? Czym jest marketing 3.0? Dokąd zmierzają socjal media? Dlaczego less is more? jak dbać o klienta w sieci? Jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? O jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? W jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? Jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? Jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Availability:
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 539-543.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again