211087
Książka
W koszyku
DZIECI UCZĄ SIĘ ODWAGI, OBSERWUJĄC DOROSŁYCH Publikacja CBT dzieci z zaburzeniami lękowymi. Podejście oparte na współpracy z rodzicem to praktyczny przewodnik po terapii poznawczo-behawioralnej, który stawia rodziców w centrum procesu terapeutycznego. Rodzice towarzyszą dzieciom każdego dnia – dlatego ich zaangażowanie w proces terapii ma zasadnicze znaczenie. Książka uczy modelowania postawy „Spróbuję” oraz świadomego wspierania dziecka w radzeniu sobie z lękiem. Autorki – uznane psycholożki kliniczne – pokazują, jak zachowania opiekunów mogą stać się najskuteczniejszym narzędziem w regulowaniu dziecięcego lęku. Znajdziesz tu gotowe dialogi, strategie dopasowane do wieku dziecka i konkretne przykłady rozwiązywania częstych problemów wynikających z lęku – od odmowy chodzenia do szkoły po nadopiekuńczość rodziców. DLA SPECJALISTÓW, KTÓRZY CHCĄ ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ TERAPII. DLA RODZICÓW, KTÓRZY CHCĄ ZROZUMIEĆ MOC MODELOWANIA I LEPIEJ REAGOWAĆ NA LĘK DZIECKA. DLA DZIECI, KTÓRE POTRZEBUJĄ ZMIANY. dr nauk med. Katarzyna Markowska-Regulska Psycholożka, psychoterapeutka poznawczo-behawioralna, superwizorka, członkini Zarządu PTTPB
Status dostępności:
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
Strefa uwag:
Cognitive Behavioral Therapy dzieci z zaburzeniami lękowymi : podejście oparte na współpracy z rodzicem
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 178-190. Skorowidz 191-195.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej