E-book
W koszyku
Książka"Ekonomia Wdzięczności" pokazuje i uczy, jak małe rzeczy i troska o ludzi (wszystkich, nie tylko klientów) może wnieść twój biznes na wyższy poziom. Gary Vaynerchuk na licznych przykładach ze swojego biznesu pokazuje ekonomię wdzięczności, czyli zasadę wzajemności w biznesie. Pomimo tego, że książka powstała już kilka lat temu, to szczególnie teraz - w czasie rozkwitu biznesów internetowych oraz coraz intensywniejszego używania mediów społecznościowych w marketingu, sprzedaży i komunikacji - bardzo istotne jest docenienie jej przekazu i wdrożenie w go do własnego działania. Dzięki "Ekonomii Wdzięczności" dowiesz się jak: dawać, żeby zyskać i odnieść finansowy sukces kluczowa dla twojego biznesu jest troska o klientów i pracowników – tych w rzeczywistości i tych w internecie prowadzić firmę globalnie, ale budować relacje lokalnie i jak dzięki temu z małej firmy stworzyć imperium wykorzystać nowe technologie i tradycyjne media, aby nie tylko promować markę, ale rozmawiać, słuchać, dbać o innych i zarabiać na tym opłacić się może najmniejsza interakcja ze strony kupujących współtworzyć z klientami firmę, zbudować z nimi poczucie wspólnoty, uszczęśliwiać ich i nie zgubić przy tym własnej marki przestać się bać zmian, być we właściwym miejscu i o właściwym czasie, i…wyprzedzić konkurencję. Zanim będziesz chciał coś od swojego kontrahenta, zanim przedstawisz klientowi produkt, zanim poprosisz pracownika o zostanie po godzinach, najpierw (nie raz, a kilka) zaoferuj coś od siebie, a ekonomia wdzięczności sama zacznie działać.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej