Chimkowska Angelika
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(2)
ebookpoint BIBLIO
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Zbiory audiowizualne
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Bekker Alfred
(1691)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kochanowski Jan
(973)
Chimkowska Angelika
(-)
Doyle Arthur Conan
(848)
Wallace Edgar
(838)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(752)
Kowalska Dorota
(671)
Cartland Barbara
(643)
Shakespeare William
(573)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(563)
Dickens Charles
(562)
Leśmian Bolesław
(526)
Mickiewicz Adam
(510)
Verne Jules
(510)
Boy-Żeleński Tadeusz
(505)
Krasicki Ignacy
(490)
Twain Mark
(445)
Buchner Friederike von
(438)
May Karol
(435)
Hackett Pete
(434)
Krzyżanowski Julian
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
London Jack
(420)
Prus Bolesław
(418)
Poe Edgar Allan
(407)
Baczyński Krzysztof Kamil
(405)
Sienkiewicz Henryk
(404)
Roberts Nora (1950- )
(401)
May Karl
(388)
Kraszewski Józef Ignacy
(380)
Oppenheim E. Phillips
(380)
Orzeszkowa Eliza
(368)
Conrad Joseph
(367)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(342)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(327)
Brand Max
(321)
Słowacki Juliusz
(319)
Jachowicz Stanisław
(318)
Balzac Honoré de
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud
(305)
Christie Agatha (1890-1976)
(300)
King Stephen
(293)
Kipling Rudyard
(291)
Rawinis Marian Piotr
(288)
Marciniakówna Anna
(287)
Dönges Günter
(286)
Howard Robert E
(285)
Austen Jane
(284)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Shakespeare William (1564-1616)
(274)
Andersen Hans Christian
(268)
Донцова Дарья
(268)
Barca Pedro Calderón de la
(265)
Siemianowski Roch (1950- )
(265)
Vega Lope de
(265)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Stevenson Robert Louis
(261)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Leblanc Maurice
(255)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Czechowicz Józef
(243)
Francis H.G
(240)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(240)
Mattel
(238)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(236)
Goethe Johann Wolfgang von
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Wells H. G
(229)
Autores Varios
(228)
Verne Juliusz
(224)
Alcott Louisa May
(223)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Fabianowska Małgorzata
(221)
Żeromski Stefan
(221)
Curant Catrina
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(218)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(216)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(215)
Wilde Oscar
(215)
Grey Zane
(214)
Voltz William
(211)
Liebert Jerzy
(209)
Drewnowski Jacek (1974- )
(207)
White Fred M
(203)
Biel Mirella
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Nawyki
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Transteoretyczny model zmiany
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
4 wyniki Filtruj
Audiobook
CD
W koszyku
Psychologia zmiany w życiu i biznesie / Angelika Chimkowska ; czyta Leszek Filipowicz. - Warszawa : Biblioteka Akustyczna : we współpracy z MT Biznes, copyright 2017. - 1 płyta audio (CD-MP3) (9 godz. 55 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : MT Biznes, 2016.
Planujesz właśnie w tym roku spełnić swoje postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca: daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo! A może mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Jeżeli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań – ta książka jest właśnie dla Ciebie. Jeżeli szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli to jest to zdecydowanie ta książka. To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian. Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-1400 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół. - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2021. - 856 s. ; 24 cm.
Jak zjednać sobie ludzi i nawiązać współpracę z 82 ekspertami. Case study Biblia e-biznesu – gość Maciej Dutko >> POSŁUCHAJ Wywiad dla Magdaleny Pawłowskiej z podcastu „Marketing Masterclass” >> POSŁUCHAJ Kod DNA firmy – czyli jak znaleźć coś, co wyróżni cię na tle konkurencji, pozwoli wybić się na rynku i odnieść sukces w biznesie? >> POSŁUCHAJ Tysiące wskazówek wartych miliony złotych! 83 autorów (ekspertów w swoich dziedzinach), 159 rozdziałów, 850 stron praktycznych rad. To Biblia e-biznesu 3.0 – prawdopodobnie największy tego typu projekt wydawniczy na świecie! Dwie pierwsze edycje zdobyły uznanie czytelników, miesiącami przodowały na listach bestsellerów i otrzymały szereg nagród. Dziś trzymasz w rękach jeszcze mocniejszą wersję tej kultowej publikacji, gromadzącą kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Dowiedz się między innymi: jak zacząć (który model biznesu wybrać, które branże i trendy są najbardziej dochodowe oraz jakich narzędzi użyć), jak budować efektywne strategie cenowe i sprzedażowe, które działania marketingowe dają dziś najlepsze efekty, jak skutecznie budować pozacenową przewagę konkurencyjną, które błędy najczęściej psują sprzedaż i jak ich unikać, jak łatwo zadbać o bezpieczeństwo swojego biznesu w sieci, w jaki sposób reagować na trudne sytuacje na linii klient – firma, które procesy warto optymalizować, automatyzować lub delegować. Pierwsze wydanie Biblii e-biznesu zdobyło prestiżową nagrodę Economicus 2014 dla najlepszego poradnika ekonomicznego, przyznawaną przez „Gazetę Prawną” i kapitułę wybitnychpolskich ekonomistów. Druga edycja zyskała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników 2017. Co nowego w wydaniu trzecim? Między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu — i wiele innych! www.bibliaebiznesu.pl • www.facebook.com/bibliaebiznesu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Marka osobista to obecnie ważny element budujący zaufanie, rozpoznawalność oraz reputację, który wspiera realizację celów biznesowych. I to niezależnie od tego, czy pracujesz na etacie, czy prowadzisz własną firmę. Według badań o jej sile decyduje nie tylko strategiczne podejście do jej budowania, lecz także autentyczność i spójne komunikowanie w przestrzeni on-line i off-line. Angelika Chimkowska, specjalizująca się w tworzeniu strategii marek i sprzedaży on-line, w swojej najnowsze książce pokazuje, jak wykorzystać siłę marki osobistej w marketingu, sprzedaży czy pozyskiwaniu wartościowych pracowników oraz angażowaniu rozproszonych zespołów. Dzięki lekturze jej książki: - nauczysz się strategicznie planować i krok po kroku budować silną markę osobistą, - zdiagnozujesz swoją unikalną osobowość marki osobistej, - dowiesz się, jakie są najczęściej popełniane błędy na profilach osobistych w social mediach, - zaplanujesz skuteczną komunikację marki osobistej w 100% skoncentrowaną na twoim odbiorcy, - poznasz 10 kroków pozwalających stworzyć profesjonalny profil na Linkedin, - dowiesz się, jakie trendy modowe wspierają nasz biznesowy wizerunek i powodują, że jesteśmy postrzegani jako autentyczni i spójni, - zgłębisz zasady netykiety i przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym w internecie, - dowiesz się, jak właściwie reagować na krytykę i hejt w internecie, - poznasz przydatne programy i aplikacje, które ułatwiają działania z zakresu personal brandingu w codzienności biznesowej. Dodatkowo w książce znajdziesz wypowiedzi wielu prawdziwych liderów, m.in.: Jacka Santorskiego, Jowity Michalskiej, Marka Kamińskiego czy Dominiki Bettman, o korzyściach i konsekwencjach aktywności w mediach społecznościowych czy najczęściej powtarzanych bzdurach dotyczących silnej marki osobistej w biznesie. Jeśli więc szukasz sposobu na: - autentyczną i spójną komunikację w biznesie, - zbudowanie przywództwa na bazie swoich mocnych stron, - umiejętne wywieranie pozytywnego wpływu przez Twoją aktywność w internecie i social mediach, to książka Autentyczny personal branding nie tylko pozwoli Ci to osiągnąć, ale również pokaże, jak zrobić to w zgodzie z wyznawanymi wartościami.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Co robić inaczej, by nie było tak jak zawsze?Planujesz właśnie w tym roku spełnić postanowienia noworoczne, cele czy marzenia? Już wiesz, że łatwa zmiana w trzech krokach to jak tabletka odchudzająca? Daje złudzenie działania, a potem efekt jo-jo. Mierzysz się ze zmianą w sytuacji biznesowej i chcesz dobrze zaplanować ten proces? Potrzebujesz rozwiązań, które angażują zespół, a nie utrwalają opór? Szukasz książki o zmianie, która opiera się na wynikach badań dotyczących ludzkiego mózgu, nawyków i silnej woli? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco przynajmniej na jedno z powyższych pytań – ta książka jest właśnie dla Ciebie.To nie jest poradnik łatwej metamorfozy, która kończy się wraz z pierwszymi trudnościami, ale oparte na naukowych badaniach podejście do wprowadzania i utrwalania zmian.Dla ludzi, którzy doświadczyli pozytywnej siły zmiany, stała się ona stylem życia.***Ta książka zmieniła moje myślenie o zmianie. Jeśli więc chcecie coś zmienić w swoim życiu prywatnym lub zawodowym, nie wahajcie się jej użyć.Dorota Wellman, dziennikarkaW tej książce wartość odnajdą zarówno ci, do których przemawia wiedza naukowa, jak i ci, którzy wierzą w praktyczne rozwiązania i są w stanie podjąć działanie tylko wtedy, gdy mają pod ręką sprawdzone narzędzia. A tych w książce Angeliki jest wiele. Ale ta publikacja to nie tylko poradnik. Ta książka ma duszę i to czyni z niej pozycję wyjątkową. Sprawdźcie sami.Olga Kozierowska, dziennikarka, trenerka biznesu, twórczyni projektu Sukces Pisany SzminkąZmęczony krzykliwymi książkami o niczym, utkanymi pasją albo entuzjazmem debiutanta, zajrzałem do tekstu Angeliki i zostałem nim... mocno zaskoczony. Do końca. Jednakoż – właściwie zaskoczony, albowiem jest to podręcznik z ikrą.Z kobiecą troską. Z użytecznymi życiowo definicjami i przypisami. Z wrażliwością na faktyczne potrzeby rozwojowe.Z właściwą dozą przenikliwości autorskiej, co może potwierdzić cytat: „…przy trudnych wyzwaniach najlepiej sprawdza sie? niski poziom motywacji, a przy mniej skomplikowanych − wysoki”. Czy ta książka jest trudnym wyzwaniem? Sprawdźcie sami. Bezapelacyjnie rekomenduję.Robert Krool, mediator, mentor, prezes zarządu Fundacji LifeSkillsAngelika Chimkowska – zajmuje się oswajaniem zmian dla osób indywidualnych i organizacji biznesowych jako trener, mówca i autorka poczytnego bloga angelikacafe.com. Menedżer z kilkunastoletnim doświadczeniem pracy w dużych korporacjach. Absolwentka Executive MBA, SGH oraz UW, a także członkini Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej