Dreeke Robin
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(4)
ebookpoint BIBLIO
(2)
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
E-booki
(4)
Audiobooki
(3)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Filia Starówka
(1)
Filia Siódemka
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Bekker Alfred
(1691)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kochanowski Jan
(973)
Dreeke Robin
(-)
Doyle Arthur Conan
(848)
Wallace Edgar
(838)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(752)
Kowalska Dorota
(671)
Cartland Barbara
(643)
Shakespeare William
(573)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(563)
Dickens Charles
(562)
Leśmian Bolesław
(526)
Mickiewicz Adam
(510)
Verne Jules
(510)
Boy-Żeleński Tadeusz
(505)
Krasicki Ignacy
(490)
Twain Mark
(445)
Buchner Friederike von
(438)
May Karol
(435)
Hackett Pete
(434)
Krzyżanowski Julian
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
London Jack
(420)
Prus Bolesław
(418)
Poe Edgar Allan
(407)
Baczyński Krzysztof Kamil
(405)
Sienkiewicz Henryk
(404)
Roberts Nora (1950- )
(401)
May Karl
(388)
Kraszewski Józef Ignacy
(380)
Oppenheim E. Phillips
(380)
Orzeszkowa Eliza
(368)
Conrad Joseph
(367)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(342)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(327)
Brand Max
(321)
Słowacki Juliusz
(319)
Jachowicz Stanisław
(318)
Balzac Honoré de
(311)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud
(305)
Christie Agatha (1890-1976)
(300)
King Stephen
(293)
Kipling Rudyard
(291)
Rawinis Marian Piotr
(288)
Marciniakówna Anna
(287)
Dönges Günter
(286)
Howard Robert E
(285)
Austen Jane
(284)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Shakespeare William (1564-1616)
(274)
Andersen Hans Christian
(268)
Донцова Дарья
(268)
Barca Pedro Calderón de la
(265)
Siemianowski Roch (1950- )
(265)
Vega Lope de
(265)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Stevenson Robert Louis
(261)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Leblanc Maurice
(255)
Ziajkiewicz Artur
(247)
Czechowicz Józef
(243)
Francis H.G
(240)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(240)
Mattel
(238)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(236)
Goethe Johann Wolfgang von
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Wells H. G
(229)
Autores Varios
(228)
Verne Juliusz
(224)
Alcott Louisa May
(223)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Fabianowska Małgorzata
(221)
Żeromski Stefan
(221)
Curant Catrina
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(218)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(216)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(215)
Wilde Oscar
(215)
Grey Zane
(214)
Voltz William
(211)
Liebert Jerzy
(209)
Drewnowski Jacek (1974- )
(207)
White Fred M
(203)
Biel Mirella
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Wiarygodność
(2)
Zaufanie
(2)
Agenci FBI
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Inwestuj w Siebie)
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi" jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Śledczego Dreeke wypracował system, który pozwala zdiagnozować i przewidzieć ludzkie zachowania. Teraz tą wiedza dzieli się z Tobą. “Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chłodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, słowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby.” “Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka społeczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie – stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostrzegawczość – i nie zapominać, że prawda czasami bywa nieprzyjemna, a mimo to nie można zamykać na nią oczu.”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inwestuj w Siebie)
Na okładce również tytuł oryginału.
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych.Jak czytać ludzi radzi agent FBI W kręgu Twoich zainteresowań leży studiowanie zawiłości psychiki człowieka? Jeśli tak, możesz jeszcze lepiej wniknąć w umysły ludzi i sprawdzić, jak zachowują się w różnych sytuacjach za sprawą intrygującej i bardzo wciągającej książki Robina Dreeke`a oraz Camerona Stautha pod tytułem „Jak czytać ludzi radzi agent FBI”. Książka psychologiczna „Jak czytać ludzi radzi agent FBI” to niezwykła publikacja, która będzie Cię prowadzić krok po kroku po meandrach ludzkiego myślenia i zachowania. Dowiesz się, jak odczytywać, co człowiek myśli, nawet jeśli nie wyraża tego werbalnie. Książka ta przedstawi Ci konkretne sygnały, mimikę czy gesty, które mogą świadczyć o tym, że ktoś co innego myśli, a co innego mówi. Doświadczenie zawodowe autorów Fakt, że autorzy pozycji mają bogate, wieloletnie doświadczenie w pracy nad ludzką psychiką sprawia, że książka „Jak czytać ludzi radzi agent FBI” jest jeszcze bardziej autentyczna. Pozwoli Ci ona lepiej rozumieć intencje ludzi. Musisz wiedzieć, że Robin Dreeke był przez ponad dwie dekady pracownikiem FBI i jednocześnie szefem Wydziału Analizy Behawioralnej. Nauczy Cię on, jak w sposób uporządkowany, obiektywny i racjonalny diagnozować i przewidywać zachowania ludzi w Twoim otoczeniu. Do czego przyda Ci się taka wiedza? Na to pytanie odpowiedz sobie samodzielnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Filia Starówka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi" jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Śledczego Dreeke wypracował system, który pozwala zdiagnozować i przewidzieć ludzkie zachowania. Teraz tą wiedzą dzieli się z Czytelnikiem. “Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chłodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, słowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby.” “Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka społeczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie – stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostrzegawczość – i nie zapominać, że prawda czasami bywa nieprzyjemna, a mimo to nie można zamykać na nią oczu.”
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Książka jest kluczem do odczytywania ludzi: ich intencji, motywacji, dążeń, a w efekcie przewidywania ich zachowań. Dzięki zawartej tu wiedzy pozyskasz umiejętności przydatne wszędzie tam, gdzie masz do czynienia z ludźmi: w domu, biznesie, wśród przyjaciół i znajomych. Autorem “Jak czytać ludzi" jest Robin Dreeke, były szef Wydziału Analizy Behawioralnej FBI. Dzięki swemu doświadczeniu w jednej z najbardziej tajemniczych jednostek Federalnego Biura Śledczego Dreeke wypracował system, który pozwala zdiagnozować i przewidzieć ludzkie zachowania. Teraz tą wiedzą dzieli się z Czytelnikiem. “Nauczę cię myśleć jak agent: w sposób uporządkowany, obiektywnie, racjonalnie i chłodno. Z takim nastawieniem można precyzyjnie analizować czyny, słowa, mowę ciała, opinie, reputację, karierę zawodową i zdolności, czyli te elementy, które pozwolą ci przewidzieć dalsze kroki danej osoby.” “Przewidywanie czyjegoś zachowania to nie fizyka kwantowa, lecz nauka społeczna. Musisz tylko napisać właściwe równanie – stosując logikę, strategię, sceptycyzm, spostrzegawczość – i nie zapominać, że prawda czasami bywa nieprzyjemna, a mimo to nie można zamykać na nią oczu.”
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 02:44
Wiesz, że można nauczyć się doskonałej komunikacji z otoczeniem? Ludzie potrafiący tego dokonać wcale nie są obdarzeni nadzwyczajnymi zdolnościami. Podobne umiejętności wykorzystujesz codziennie i nawet o tym nie wiesz. Różnica polega tylko na tym, że oni znają pewne techniki i wiedzą, jak ich używać. To wyjątkowa książka opisująca konkretne działania i pokazująca, że trzeba traktować innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Czyli jak? Autor, bazując na własnych doświadczeniach oficera marines, agenta FBI i szefa Programu Analizy Behawioralnej FBI, dzieli się metodami, które pozwalają najskuteczniej radzić sobie w życiu zawodowym i prywatnym. Poczynając od tego, jak sprawić, by ludzie dobrze się czuli w twoim towarzystwie i chcieli spędzać z tobą czas, po wpływanie na innych, by robili to, co ci odpowiada. Niezależnie jednak od celu, jaki sobie postawisz, klucz tkwi w skupianiu się NA INNYCH. Dziesięć prostych metod agenta FBI, zastosowanych razem lub wybiórczo, podniesie nie tylko jakość twojego życia, ale również poprawi relacje w twoim domu, pracy, podczas zabawy czy w kontaktach z nieznajomymi
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Budowanie zaufania to jedna z najważniejszych życiowych umiejętności. Kształtuje charakter, wymaga empatii i chęci bycia pomocnym oraz ambicji, by odnosić większe sukcesy w pracy i w domu. Ważne jest też, by umieć zaufać innym i rozpoznać, komu warto powierzyć nasze najszczersze myśli. Zaufanie to coś, czego uczymy się przez całe życie. To podstawa relacji międzyludzkich. W książce „Moc zaufania” autor przedstawia kodeks pięciu prostych zasad, które wdrożone w życie, ułatwią nam rozwój kariery, budowanie relacji i zapewnią szacunek do samego siebie. Robin Dreeke - jest byłym agentem i szefem Wydziału Analizy Behawioralnej FBI oraz autorem popularnych książek dotyczących rozumienia i analizy ludzkich zachowań. W Polsce do tej pory ukazały się jego dwa bestsellery : „Jak czytać ludzi radzi agent FBI” oraz „Jak zjednać sobie ludzi. Metody agenta FBI”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Budowanie zaufania to jedna z najważniejszych życiowych umiejętności. Kształtuje charakter, wymaga empatii i chęci bycia pomocnym oraz ambicji, by odnosić większe sukcesy w pracy i w domu. Ważne jest też, by umieć zaufać innym i rozpoznać, komu warto powierzyć nasze najszczersze myśli. Zaufanie to coś, czego uczymy się przez całe życie. To podstawa relacji międzyludzkich. W książce „Moc zaufania” autor przedstawia kodeks pięciu prostych zasad, które wdrożone w życie, ułatwią nam rozwój kariery, budowanie relacji i zapewnią szacunek do samego siebie. Robin Dreeke - jest byłym agentem i szefem Wydziału Analizy Behawioralnej FBI oraz autorem popularnych książek dotyczących rozumienia i analizy ludzkich zachowań. W Polsce do tej pory ukazały się jego dwa bestsellery : „Jak czytać ludzi radzi agent FBI” oraz „Jak zjednać sobie ludzi. Metody agenta FBI”.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Ofensywne i defensywne strony ataków e-mailowych Ataki za pomocą specjalnie spreparowanych wiadomości e-mail stały się jednym z najczęstszych i najbardziej uciążliwych zagrożeń. Mimo kampanii edukacyjnych i szeroko zakrojonych programów bezpieczeństwa phishing wciąż jest niezwykle skuteczną bronią przestępców. Jest tak, gdyż wykorzystuje odruchy, którymi kieruje się znakomita większość ludzi. Aby więc ochronić się przed atakiem, trzeba poznać zarówno podstawy ataków e-mailowych, jak i pewnych zasad psychologii i metod manipulacji ludzkim postępowaniem.Trzymasz w ręku świetny przewodnik po mrocznym świecie phishingu. Opisano tu formy tego rodzaju ataków, przedstawiono sposoby rozpoznawania fałszywych wiadomości e-mail czy sklonowanych stron internetowych. Omówiono również socjotechniczne aspekty phishingu, dzięki czemu lepiej zrozumiesz psychologiczne mechanizmy rządzące postępowaniem ofiary. Po lekturze tej książki będziesz również wiedział, jak udoskonalić firmowy system bezpieczeństwa, aby skutecznie odpierać ataki e-mailowe — nawet te bardzo wyrafinowane!W tej książce: opis słynnych włamań dokonanych za pomocą spreparowanych e-maili analiza celów ataku i korzyści, jakie osiągają atakujący psychologiczne i socjologiczne podstawy phishingu analiza przyczyn nieskuteczności firmowych programów budowania świadomości bezpieczeństwa informacji metody rozpoznawania ataków metody ochrony systemu informatycznego przed phishingiem Nie daj się złapać na haczyk! Strzeż swego bezpieczeństwa! Christopher Hadnagy jest założycielem spółki Social-Engineer. Od ponad 15 lat zajmuje się kwestiami bezpieczeństwa informacji. Specjalizuje się w badaniu socjotechnicznych metod zdobywania nieuprawnionego dostępu do informacji. Wzięty autor i aktywny uczestnik wielu konferencji.Michele Fincher jest behawiorystką, badaczką i ekspertką w dziedzinie bezpieczeństwa informacji. Pracowała dla Sił Powietrznych USA, gdzie zajmowała się bezpieczeństwem informacji, włączając w to wykłady w Air Force Academy. Obecnie przyczynia się do sukcesu firmy Social-Engineer.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej