Goldstone Will
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(3)
Forma i typ
E-booki
(3)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2470)
Kozioł Paweł
(2014)
Bekker Alfred
(1694)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kochanowski Jan
(973)
Goldstone Will
(-)
Doyle Arthur Conan
(850)
Wallace Edgar
(841)
Kotwica Wojciech
(782)
Konopnicka Maria
(751)
Kowalska Dorota
(671)
Cartland Barbara
(644)
Shakespeare William
(573)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(563)
Dickens Charles
(562)
Leśmian Bolesław
(526)
Verne Jules
(511)
Mickiewicz Adam
(510)
Boy-Żeleński Tadeusz
(505)
Krasicki Ignacy
(490)
Twain Mark
(446)
Buchner Friederike von
(438)
Hackett Pete
(436)
May Karol
(435)
Krzyżanowski Julian
(434)
Maybach Viola
(434)
Waidacher Toni
(423)
London Jack
(421)
Prus Bolesław
(418)
Poe Edgar Allan
(407)
Baczyński Krzysztof Kamil
(405)
Sienkiewicz Henryk
(404)
Roberts Nora (1950- )
(401)
May Karl
(388)
Kraszewski Józef Ignacy
(380)
Oppenheim E. Phillips
(380)
Orzeszkowa Eliza
(368)
Conrad Joseph
(366)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(352)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(342)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(327)
Brand Max
(321)
Słowacki Juliusz
(319)
Balzac Honoré de
(318)
Jachowicz Stanisław
(318)
Otwinowska Barbara
(309)
Montgomery Lucy Maud
(305)
Christie Agatha (1890-1976)
(301)
King Stephen
(293)
Kipling Rudyard
(291)
Rawinis Marian Piotr
(288)
Marciniakówna Anna
(287)
Dönges Günter
(286)
Howard Robert E
(285)
Austen Jane
(284)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Ewers H.G
(278)
Shakespeare William (1564-1616)
(274)
Донцова Дарья
(270)
Andersen Hans Christian
(268)
Barca Pedro Calderón de la
(265)
Siemianowski Roch (1950- )
(265)
Vega Lope de
(265)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Stevenson Robert Louis
(261)
Kühnemann Andreas
(259)
Калинина Дарья
(257)
Leblanc Maurice
(256)
Ziajkiewicz Artur
(249)
Czechowicz Józef
(243)
Francis H.G
(240)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(240)
Mattel
(238)
Goethe Johann Wolfgang von
(234)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Autores Varios
(228)
Wells H. G
(228)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(225)
Verne Juliusz
(224)
Alcott Louisa May
(223)
Chávez José Pérez
(222)
Ellmer Arndt
(221)
Żeromski Stefan
(221)
Curant Catrina
(220)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Dołęga-Mostowicz Tadeusz
(218)
Fabianowska Małgorzata
(218)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(216)
Wilde Oscar
(216)
Palmer Roy
(215)
Szulc Andrzej
(215)
Grey Zane
(214)
Voltz William
(211)
Liebert Jerzy
(209)
Drewnowski Jacek (1974- )
(205)
White Fred M
(203)
Biel Mirella
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Stwórz w pełni funkcjonalne i profesjonalne gry 3D! Silniki gier, takie jak Unity, są znanymi, cenionymi, a przede wszystkim potężnymi narzędziami ułatwiającymi tworzenie gier. Środowisko Unity jest jednym z najczęściej używanych oraz najbardziej cenionych pakietów, pozwalających na projektowanie gier komputerowych. Może ono być wykorzystywane przez bardzo różnych użytkowników, poczynając od hobbystów, a kończąc na dużych firmach. Pozwala tworzyć gry oraz interaktywne aplikacje dla przeglądarek internetowych, komputerów stacjonarnych, urządzeń przenośnych czy konsol. Dzięki intuicyjnemu i prostemu w obsłudze zestawowi narzędzi Unity oraz niniejszej książce także i Ty możesz stać się twórcą gier komputerowych. Jeżeli jesteś projektantem gier lub masz dobry pomysł na grę, który chciałbyś wcielić w życie, z pomocą przyjdzie Ci ta książka. Dzięki niej błyskawicznie przygotujesz prototyp lub nawet całościowe rozwiązanie! W trakcie lektury nauczysz się projektować gry z wykorzystaniem silnika Unity 3, skryptów w języku C# oraz JavaScriptu. Niezwykle istotne jest to, że książka da Ci solidne podstawy w zakresie rozumienia kluczowych koncepcji związanych z projektowaniem gier - od fizyki świata gry aż do systemu cząstek. Ponadto dowiesz się, jak zapewnić najwyższą wydajność Twoim rozwiązaniom, budować interakcje oraz dzielić się z graczami gotowym rozwiązaniem. Żeby zacząć przygodę z tworzeniem gier, nie musisz posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, wystarczy Ci tylko ta książka! Brzmi kusząco? Spróbuj sam! Sięgnij po tę książkę, a następnie: zaprojektuj własną grę komputerową zrealizuj projekt i podziel się efektami ze znajomymi spełnij swoje marzenia oraz zwizualizuj najlepsze pomysły wirtualnych światów zapewnij najwyższą wydajność Twojej grze Tylko krok dzieli Cię od własnej gry komputerowej!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Game Engines such as Unity are the power-tools behind the games we know and love. Unity is one of the most widely-used and best loved packages for game development and is used by everyone, from hobbyists to large studios, to create games and interactive experiences for the web, desktop, mobile, and console. With Unity’s intuitive, easy to learn toolset and this book – it’s never been easier to become a game developer. Taking a practical approach, this book will introduce you to the concepts of developing 3D games, before getting to grips with development in Unity itself – prototyping a simple scenario, and then creating a larger game. From creating 3D worlds to scripting and creating game mechanics you will learn everything you’ll need to get started with game development. This book is designed to cover a set of easy-to-follow examples, which culminate in the production of a First Person 3D game, complete with an interactive island environment. All of the concepts taught in this book are applicable to other types of game, however, by introducing common concepts of game and 3D production, you'll explore Unity to make a character interact with the game world, and build puzzles for the player to solve, in order to complete the game. At the end of the book, you will have a fully working 3D game and all the skills required to extend the game further, giving your end-user, the player, the best experience possible. Soon you will be creating your own 3D games with ease!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Game engines are central to the video games we know and love. From the artwork to the mathematics that underpin the frames onscreen, the engine calls the shots. Aside from offering one of the leading 3D game engines, Unity also provides a superlative development tool ñ a tool that can produce professional standard games for Mac, PC, and the Unity Web Player.This book is a complete exercise in game development covering environments, physics, sound, particles, and much more, to get you up and working with Unity quickly.Taking a practical approach, this book will introduce you to the concepts of developing 3D games before getting to grips with development in Unity itself. From creating 3D worlds to scripting and creating simple game elements you will learn everything you'll need to get started with game development for the PC, Mac, and Web.This book is designed to cover a set of easy to follow examples, which culminate in the production of a First Person 3D game, complete with an interactive island environment. By introducing common concepts of game and 3D production, you'll explore Unity to make a character interact with the game world, and build puzzles for the player to solve, in order to complete the game. At the end of the book, you will have a fully working 3D game and all the skills required to extend the game further, giving your end-user, the player, the best experience possible. Soon you will be creating your own 3D games with ease!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej