Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(113)
Forma i typ
Książki
(111)
Publikacje naukowe
(49)
Poradniki i przewodniki
(33)
Publikacje fachowe
(32)
Publikacje dydaktyczne
(28)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Audiobooki
(3)
Publikacje informacyjne
(2)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(15)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(70)
Filia Starówka
(18)
Filia Siódemka
(5)
Filia Gosławice
(6)
Filia Chorzeń
(2)
Filia Medyczna
(2)
Zbiory audiowizualne
(2)
Czytelnia dla Dorosłych
(21)
Autor
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(5)
Kiyosaki Robert T. (1947- ). Bogaty ojciec
(3)
Bednarski Arkadiusz
(2)
Dereziński Paweł
(2)
Gage Randy
(2)
Hereźniak Marta
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lechter Sharon L
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(2)
Pińkowska Natalia
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Sutherland Rory (1965- )
(2)
Wojtczak Ewa
(2)
Środa Jacek
(2)
Ahrens Frank (1963- )
(1)
Aitken Lucy
(1)
Anders Justyna
(1)
Anholt Simon
(1)
Ankiel Magdalena
(1)
Armstrong Gary
(1)
Ballard Jim (1933- )
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Białek Maja
(1)
Bielakowski Cezary (1968- )
(1)
Bielawska Kamila
(1)
Bird Tom (1964- )
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bondos Ilona
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Broniowska Aleksandra
(1)
Brown David (dziennikarz)
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Burnett Mark (1960- )
(1)
Bączek Jakub B
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Chechlińska Katarzyna
(1)
Chmielowiec-Lewczuk Magdalena
(1)
Chrapko Mariusz
(1)
Ciekanowski Zbigniew
(1)
Cunningham Jane
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Czerniak-Swędzioł Justyna
(1)
Czwojdrak Aleksandra
(1)
Dankiewicz Robert
(1)
Davenport Thomas H. (1954- )
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Deptuła Kamil
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dornan Jim (?-2013)
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dzikowski Piotr (1971- )
(1)
Fawcett Tom
(1)
Feliniak Urszula
(1)
Ficoń Krzysztof (1947- )
(1)
Fisher Roger (1922-2012)
(1)
Ford Henry (1863-1947)
(1)
Gałka Ewa
(1)
Gembara Sławomir
(1)
Gierusz Anna
(1)
Gorell Ro
(1)
Gołaś Hanna
(1)
Gołębiowski Grzegorz (1969- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Griffin Ricky W. (1950- )
(1)
Gryn Magdalena
(1)
Górna Justyna
(1)
Górska Milena
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej
(1)
Hartley Gregory (1963- )
(1)
Hensel Witold
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hill Napoleon (1883-1970). Prawa sukcesu według Napoleona Hilla
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
Jakubowski Maciej (1975- )
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Janowicz-Lomott Marietta
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Jać Robert
(1)
Jezierski Tomasz (prawnik)
(1)
Joachimiak-Lechman Katarzyna
(1)
Jones Gillian
(1)
Jopek Katarzyna
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Kaczmarek Olga
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(113)
Język
polski
(112)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(26)
Menedżerowie
(17)
Przedsiębiorcy
(8)
Ekonomiści
(2)
Menedżerowie produktu
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Trenerzy
(2)
Bankierzy
(1)
Coachowie
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy podatkowi
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy
(1)
Kierownicy działów kadrowo-płacowych
(1)
Księgowi
(1)
Lekarze
(1)
Logistycy
(1)
Policjanci
(1)
Poziom nauczania szkoły wyższe
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Specjaliści ds. konsultingu
(1)
Spedytorzy
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(6)
Literatura polska
(2)
Literatura amerykańśka
(1)
Temat
Zarządzanie
(19)
Marketing
(15)
Przedsiębiorstwo
(15)
Sukces
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(11)
Przywództwo
(8)
Marka (ekonomia)
(6)
Kadry
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Organizacja
(5)
Reklama
(5)
Zarządzanie finansami
(5)
Zarządzanie strategiczne
(5)
Menedżerowie
(4)
Motywacja pracy
(4)
Samorealizacja
(4)
Zarządzanie ryzykiem
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Innowacje
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Mentoring
(3)
Psychologia biznesu
(3)
Public relations
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Administracja publiczna
(2)
Banki
(2)
Bezpieczeństwo informacyjne
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Bogactwo
(2)
Finanse
(2)
Inwestycje
(2)
Kariera
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Motywacja
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Negocjacje
(2)
Networking
(2)
Ocena pracowników
(2)
Ochrona danych osobowych
(2)
Opakowania
(2)
Oszczędność
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemysł motoryzacyjny
(2)
Psychologia zarządzania
(2)
Samorząd gminny
(2)
Sprawozdawczość finansowa
(2)
Start-up
(2)
Szkolenie zawodowe
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie kompetencjami
(2)
Zatrudnienie
(2)
Znak towarowy
(2)
Ahrens, Frank (1963- )
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Amazon.com
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza finansowa
(1)
Aspiracje
(1)
Assessment center
(1)
Atak słowny
(1)
Audyt
(1)
Badania rynku
(1)
Bary (lokale gastronomiczne)
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Bezpieczeństwo osobiste
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Biznes
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Branding (marketing)
(1)
Buddyzm a globalizacja
(1)
Budżet zadaniowy
(1)
Budżety gminne
(1)
Budżety rodzinne
(1)
Budżety terenowe
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Copywriterzy
(1)
Crowdfunding
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Cyberprzestępczość
(1)
Data mining
(1)
Decyzje
(1)
Design thinking
(1)
Development center
(1)
Dobre praktyki
(1)
Dochody indywidualne
(1)
Dokumentacja medyczna
(1)
Temat: czas
2001-
(36)
1901-2000
(11)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Korea Południowa
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Wielkopolska
(2)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(31)
Poradnik
(31)
Opracowanie
(16)
Monografia
(11)
Praca zbiorowa
(7)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Reportaż
(3)
Biografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Audiobooki
(1)
Encyklopedia
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(3641)
Medycyna i zdrowie
(1528)
Edukacja i pedagogika
(1069)
Socjologia i społeczeństwo
(889)
Psychologia
(794)
Zarządzanie i marketing
(113)
Kultura i sztuka
(775)
Religia i duchowość
(717)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(595)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(570)
Literaturoznawstwo
(554)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(531)
Biologia
(526)
Podróże i turystyka
(404)
Rozwój osobisty
(351)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(347)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(299)
Kulinaria
(275)
Hobby i czas wolny
(254)
Etnologia i antropologia kulturowa
(253)
Geografia i nauki o Ziemi
(249)
Kultura fizyczna i sport
(215)
Językoznawstwo
(210)
Filozofia i etyka
(165)
Styl życia, moda i uroda
(157)
Inżynieria i technika
(155)
Architektura i budownictwo
(140)
Ochrona środowiska
(133)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(112)
Fizyka i astronomia
(107)
Nauka i badania
(101)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(76)
Informatyka i technologie informacyjne
(73)
Transport i logistyka
(65)
Praca, kariera, pieniądze
(57)
Media i komunikacja społeczna
(56)
Rolnictwo i leśnictwo
(48)
Archeologia
(44)
Matematyka
(37)
Chemia
(32)
Dom i ogród
(32)
Sztuki plastyczne
(2)
Nauki i badania
(1)
Varia
(1)
113 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Mundus : ludzie)
Opowieść o małym państwie i wielkich ambicjach.
Pali-pali, czyli "szybko, szybko", to podstawa kultury współczesnej Korei Południowej. Ścigając się z czasem i rozwijając olbrzymie koncerny, ten nieduży kraj przeobraził się w gospodarczą potęgę. Odpowiedzi na pytanie, jak można było osiągnąć taki sukces, udziela autor, Frank Ahrens - amerykański dziennikarz, który został wiceprezesem Hyundai Motor Company. Emigrant z Zachodu, przez pryzmat najlepszej koreańskiej firmy motoryzacyjnej, przedstawia czytelnikom azjatycki świat biznesu - bardzo oficjalny za dnia i więcej niż swawolny w nocy. Biznesowy strój wraz z klapkami pod prysznic, firmowe imprezy z jedenastoma szklaneczkami alkoholu na głowę i uzależnienie od karaoke to tylko niektóre osobliwości perfekcyjnie funkcjonującego konglomeratu. "Koreańczycy", pełni trafnych i zabawnych spostrzeżeń, rzucają światło na kulturę znaną niewielu mieszkańcom Europy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304/308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek ; 9)
Aneks pt.: Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej / Marek Hancke. Na s. red.: Wyd. popr. dotyczy oryg. Na okł. i grzb.: Marka dla Polski.
Indeks.
W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ścieżkę szybkiego rozwoju gospodarczego. Określona przez jednego z krytyków jako „uderzająco ludzki punkt widzenia na kapitalizm” "Sprawiedliwość marek" wskazuje, w jaki sposób metody tworzenia bogactwa krajów i firm pierwszego świata mogą być z sukcesem przeniesione do krajów i miejsc, które potrzebują tego najbardziej. Bogata w studia przypadków międzynarodowych marek z drugiego i trzeciego świata, pełna szczegółowych rad dla firm i rządów krajów rozwijających się na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, "Sprawiedliwość marek" nadała nowy wymiar światowej debacie pro-logo/non-logo. Od pierwszego wydania w 2003 roku ksiązka stała się obowiązkową lekturą sfer biznesowych i rządowych wschodzących gospodarek, menadżerów sektora pomocy międzynarodowej, poszukujących twórczych zastosowań dla swoich umiejętności handlowców i organizatorów rynku, profesjonalistów branży marketingowej, studentów oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiązaniem problemów dysproporcji w poziomie rozwoju różnych krajów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarobić milion, idąc pod prąd : wolność finansowa w czterech etapach / Jakub B. Bączek. - Wydanie 3, (poprawione). - Warszawa : Stageman, 2015. - 203 strony : wykresy ; 21 cm.
Na okładce: Polskie realia - niespotykana bezpośredniość autora. Wydanie specjalne.
Na powstanie tej książki czekało w Polsce wielu ludzi. W niezwykle, jak na literaturę tego typu, bezpośredni sposób, Jakub B. Bączek pisze o budowaniu firmy od zera, bez mentorów i dofinansowań, w polskich warunkach. Szczodrze dzieli się przykładami ze swoich biznesów i inwestycji. Z dużym poczuciem humoru odnosi się do tradycyjnych sposobów myślenia o biznesie czy rozwoju i bezlitośnie udowadnia, że te sposoby myślenia są już nieskuteczne. Historia trzydziestoparolatka, który nie musi już pracować, dzięki zbudowaniu stabilnych przychodów pasywnych z wielu źródeł. A dodatkowo, wiele z tych źródeł jest tak opisanych, że można z nich skorzystać od zaraz...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658+005 (1 egz.)
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Mistrz sprzedaży / Arkadiusz Bednarski. - Wydanie 3. rozszerzone. - Gliwice : Helion, copyright 2014. - 344 s. : il. ; 21 cm + 1 dysk optyczny (CD).
(Onepress Exclusive)
Płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.
Zarówno praca sprzedawcy, jak i bycie dystrybutorem budującym sprawnie funkcjonującą sieć sprzedaży to jedne z najlepiej opłacanych zawodów na świecie. Twoje zarobki zależą bezpośrednio od Twoich działań, masz względną niezależność i możesz wpływać na własny czas pracy. Sprzedawca to jeden z tych zawodów, w których pracując ciężko, możesz w krótkim czasie zyskać bardzo wiele, nie tylko finansowo, ale także w sferze rozwoju osobistego. Jednak aby osiągnąć mistrzostwo, potrzeba nieco talentu, sporo determinacji, ogromu ciężkiej pracy i… doświadczonego mentora, który przeszedł wcześniej drogę, którą kroczysz, i zechce podzielić się własnymi obserwacjami. Taką właśnie rolę spełnia ta książka. Autor opisuje w niej swoje wieloletnie doświadczenie w sprzedaży na różnych poziomach i w różnych branżach. W kolejnej już odsłonie poradnika Mistrz sprzedaży zbiera i porządkuje zasady, które prowadzą do sukcesu w sprzedaży, tak aby nie tracić czasu na wyważanie otwartych drzwi, tylko zająć się doskonaleniem własnej postawy i warsztatu pracy. Jeśli chcesz osiągnąć mistrzostwo w sprzedaży, skorzystaj z tej wiedzy. Dołączona do książki płyta CD zawiera wywiady z najlepszymi polskimi sprzedawcami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Właśnie awansowałeś i ze świetnego sprzedawcy stałeś się menedżerem sprzedaży. Sukcesy, jakie odnosiłeś w handlowaniu, chcesz teraz powtórzyć w obszarze zarządzania powierzonym Ci zespołem. A może proces rekrutacji handlowców jest dopiero przed Tobą? Niezależnie od sytuacji, w jakiej aktualnie się znajdujesz, z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, że Twoje powodzenie na aktualnym stanowisku zależy od ludzi. Tych ludzi, którzy z handlową misją wyruszą do klientów. Powodzenie bądź niepowodzenie tej misji spoczywa w Twoich rękach – to Ty jako menedżer sprzedaży odpowiadasz za to, żeby z zatrudnionych przez Ciebie indywidualności zbudować zgrany i sprawny team handlowy. Od czego zacząć? Jak motywować pracowników? Co zrobić, żeby realizować plany? Co przynosi efekty, a co jest stratą czasu? Na co kłaść szczególny nacisk – czy lepiej szkolić czy kontrolować, dawać przykład czy nakazywać? A może robić to wszystko naraz? Ale jak rozłożyć akcenty? To tylko kilka pytań, na które odpowie Ci ta książka. To cenna pozycja, bo napisał ją praktyk dla praktyków. Arkadiusz Bednarski od początku swojej kariery stworzył i wciąż tworzy wiele zespołów sprzedażowych. Odnosił i wciąż odnosi z nimi niekwestionowane sukcesy. Teraz dzieli się z Tobą wiedzą w charakterystyczny dla siebie sposób — konkretny i wzbogacony licznymi przykładami z życia. Skorzystaj z jego doświadczeń i zbuduj własny mistrzowski zespół sprzedaży!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jan Kulczyk : biografia niezwykła / Cezary Bielakowski, Piotr Nisztor. - Warszawa ; Fronda PL, copyright 2015. - 365, [3] strony ; 24 cm.
Najbogatszy Polak. Pozostawił majątek wart 15 mld złotych. Nawet najwięksi wrogowie z szacunkiem mówili o skali jego przedsięwzięć. Drapieżny kapitalista i hojny filantrop. Ikona transformacji polskiej gospodarki. Człowiek, który z upodobaniem kolekcjonował zarówno dzieła sztuki, jak i znajomości z możnymi tego świata. Hanna Suchocka radziła się go, czy ma objąć posadę premiera RP. Przyjmował go Donald Tusk. Do jego firmy zaglądał Marian Krzaklewski. Szczególne relacje łączyły go z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim, do którego miał nieograniczony dostęp. Książka zawiera wypowiedzi Jana Kulczyka, których udzielił nam przed śmiercią w Wiedniu. Opowiada o drodze do bogactwa i zdarzeniach, bez których nie osiągnąłby swojej pozycji. Polemizuje z krytyką i zarzutami, jakie towarzyszyły mu odkąd zaczął zarabiać duże pieniądze. Po raz pierwszy opowiada o kulisach swoich największych inwestycji. Zdradza w kim upatrywał swojego największego wroga i kto mógł stać za nagraniami kelnerów. Osobiste relacje to najważniejsza część jego narracji. Bo jak lubił mawiać doktor Jan Kulczyk, interesy robi się z ludźmi, a nie z firmami. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Gosławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ubezpieczenia : wyzwania rynku / redakcja naukowa Ilona Kwiecień, Patrycja Kowalczyk-Rólczyńska ; [autorzy Kamila Bielawska (Uniwersytet Gdański), Aleksandra Broniowska (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Magdalena Chmielowiec-Lewczuk (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Robert Dankiewicz (Politechnika Rzeszowska), Anna Gierusz (Uniwersytet Gdański), Maciej Jakubowski (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Marietta Janowicz-Lomott (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Jurij Klapkiv (Uniwersytet Łódzki), Krzysztof Kołodziejczyk (Politechnika Poznańska), Robert Kurek (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Iwona Laskowska (Uniwersytet Łódzki), Krzysztof Łyskawa (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Piotr Manikowski (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), Beata Nowatorska-Romaniak (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach), Anna Ostrowska-Dankiewicz (Politechnika Rzeszowska), Maria Płonka (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Agnieszka Pobłocka (Uniwersytet Gdański), Małgorzata Politowska-Iwaszko (Uniwersytet Łódzki), Ewa Poprawska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu), Ryszard Pukała (Państwowa Wyższa Szkoła Techniczno-Ekonomiczna im. ks. Bronisława Markiewicza w Jarosławiu), Joanna Rutecka-Góra (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Grzegorz Strupczewski (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Maciej Szczepankiewicz (Politechnika Poznańska), Anna Szymańska (Uniwersytet Łódzki), Jarosław Szymański (Uniwersytet Łódzki), Adam Śliwiński (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie), Stanisław Wanat (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie), Stanisław Wieteska (Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Filia w Piotrkowie Trybunalskim), Beata Wieteska-Rosiak (Uniwersytet Łódzki), Anna Witaszczyk (Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Filia w Piotrkowie Trybunalskim)]. - Warszawa : C. H. Beck, 2019. - 342 strony ; 24 cm.
(Finanse)
Materiały z konferencji naukowej pt. "Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku", 20-22 maja 2019 r., Rydzyna. Na stronie przytytułowej błędna nazwa autora, prawidłowa: Beata Nowotarska-Romaniak.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Opis książki Pliki do pobrania W książce zebraliśmy rozważania naukowe będące owocem dyskusji przedstawicieli nauki, instytucji oraz praktyków w ramach 13. edycji corocznej konferencji naukowej Ubezpieczenia wobec wyzwań XXI wieku zorganizowanej w maju 2019 roku przez Katedry Ubezpieczeń Uniwersytetów Ekonomicznych we Wrocławiu oraz w Poznaniu. Tematy podejmowane przez autorów koncentrują się wokół trzech obszarów, które wyznaczyły strukturę publikacji: systemów emerytalnych i zdrowotnych, działalności ubezpieczeniowej, wykorzystania ubezpieczenia w zarządzaniu ryzykiem. Podana tematyka sugeruje podejście tradycyjne, jednak zgodnie z tematem publikacji poszczególne artykuły są odpowiedzią autorów na wyzwania rynku, implikowane przez nowe technologie, zmiany regulacji i strategii biznesowych, nowe kategorie i czynniki ryzyka, zmiany społeczne i demograficzne, zmiany zachowania uczestników rynku. Mamy nadzieję, że szerokie spektrum problemów i ich aktualność, a także odniesienia do tendencji i badań oraz doświadczeń na innych rynkach, będą stanowić interesującą lekturę dla przedstawicieli tak nauki, jak i praktyki oraz inspirację do dalszych poszukiwań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Przyszedłem na pokaz do Morskiego Świata, żeby oderwać się od myślenia o pracy, a trafiłem na szkolenie z zarządzania - dziwił się Kevin. Może to zabrzmi dziwnie - powiedział Dave - ale właśnie o to chodzi w pracy z orkami. Aktywuj walenia, by pozbyć się lenia! Czuj się w biznesie jak orka w wodzie! Whale done! - relacje, w których wszyscy mają rację! Czym różni się zarządzanie ludźmi i tworzenie relacji od trenowania olbrzymich orek? Tym, że ludzie niechętnie skaczą, gdy gra toczy się o rybę. To wszystko. Sekretną receptą na sukces w tych obu procesach są trzy niezbędne kroki: zbudowanie zaufania, podkreślenie pozytywów, przekierowanie energii, gdy pojawiają się błędy. Orki są jak ludzie, tylko trochę milsze. Sprawdź, jak i Ty możesz poprawić jakość swoich relacji dzięki wiedzy, przekazanej przez trenerów ssaków wodnych i jednego z najbardziej wnikliwych oraz wpływowych autorów w dzisiejszym świecie biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliografia na stronach 343-344.
Jedyna na polskim rynku wydawniczym publikacja pozwalająca prześledzić wszystkie etapy tworzenia oraz usprawniania systemu wynagrodzeń. Zbudowanie systemu wynagrodzeń, który byłby dopasowany do strategii, struktury i kultury firmy oraz skutecznie motywował pracowników, nie jest sprawą łatwą. Nie wystarczy do tego wiedza teoretyczna konieczne są umiejętności praktyczne. Najczęściej zdobywa się je bardzo kosztowną metodą prób i błędów. Zamiast eksperymentować na żywym organizmie firmy, warto zweryfikować swoją wiedzę, wykonując ćwiczenia, rozwiązując zadania i testy, oraz skorzystać ze sprawdzonych wzorców. To właśnie umożliwia ta książka. Zasadniczą jej część stanowią studia przypadków. Obejmują one takie zagadnienia, jak: projektowanie systemów wynagrodzeń, wartościowanie pracy i ocena jej efektów, rynkowe przeglądy wynagrodzeń, projektowanie tabel płac i podwyższanie płac, wynagradzanie różnorodnych grup pracowników, negocjacje płacowe ze związkami zawodowymi. Ten wyjątkowy zbiór studiów przypadków zawiera także wzory formularzy i dokumentów. Publikacja stanowi znakomite uzupełnienie książki prof. Stanisławy Borkowskiej Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie. Jest przeznaczona dla pracowników działów ZZL, właścicieli firm i kadry kierowniczej, a także dla studentów kierunków związanych z zarządzaniem i ekonomią oraz wykładowców, trenerów i konsultantów biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [143]-148.
Foresight wciąż niedoceniany... wciąż mało znany Przedsięwzięcia foresightowe, począwszy od lat siedemdziesiątych XX wieku, są z powodzeniem realizowane na całym świecie, w tym również w Polsce. Mimo to problematyka foresightu wciąż jest jeszcze w naszym kraju mało znana i – co za tym idzie – niedoceniana. Książka ta jest pierwszą polską publikacją poświęconą temu tematowi. Zawiera syntetyczny opis procesu foresightu – począwszy od definicji, genezy i istoty, poprzez klasyfikację i stosowane metody, aż do organizacji i realizacji. Autor szczególny nacisk kładzie na wykorzystanie foresightu w zarządzaniu strategicznym w regionach. Przedstawia charakterystykę projektów realizowanych w krajach Unii Europejskiej. Podkreśla również znaczenie foresightu korporacyjnego. Książka kierowana jest zarówno do studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych i zarządzania, zgłębiających wiedzę o metodach badania przyszłości, zarządzaniu strategicznym, rozwoju regionalnym czy zarządzania technologiami, jak i do praktyków – pracowników instytucji zajmujących się kreowaniem rozwoju społeczno-gospodarczego regionów, organizatorów i uczestników obecnie realizowanych i przyszłych projektów foresightowych. Uważam podjęcie trudu napisania książki poświęconej problematyce foresightu za niezwykle cenną inicjatywę. Szczególnie, że na polskim rynku wydawniczym brak jest pozycji książkowych poświęconych zagadnieniom foresightu. Prof. zw. dr hab. Joanicjusz Nazarko, Politechnika Białostocka, Wydział Zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown ; tłumaczenie: Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 458, [6] stron : ilustracje ; 21 cm.
Na okładce podtytuł: opowieść o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie.
Bibliografia, netografia na stronach 444-[459].
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, Business Wars, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja produkcji w przedsiębiorstwie / Marek Brzeziński. - Warszawa : Difin, 2013. - 287 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach [282]-287.
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, Logistyka, Zarządzanie oraz dla kierunków technicznych na politechnikach i uniwersytetach przyrodniczych. Przydatny będzie również dla praktyków przemysłowych, tj. ekspertów firm konsultingowych oraz działów organizacji produkcji i kadry menedżerskiej w przedsiębiorstwach. Zarówno jedna, jak i druga grupa czytelników otrzymuje zbiór niezbędnej wiedzy pozwalającej lepiej zrozumieć zjawiska zachodzące w procesach produkcyjnych w skomplikowanym świecie funkcjonowania przedsiębiorstw teraźniejszości i przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliografia na stronach 263-264.
Książka stanowi wiedzę na temat uwarunkowania prawno-zwyczajowych działania systemu transportowo-spedycyjno-logistycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 65+005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Republika Samsunga : azjatycki tygrys, który podbił świat technologii / Geoffrey Cain ; tłumaczenie: Jakub Michalski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 412, [3] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 365-[413].
Rodzinne intrygi, niewygodne prawdy i obsesja sukcesu. Wciągająca opowieść o o jednej z najbardziej tajemniczych I najważniejszych firm na świecie. Porywający reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów. Jak to wszystko się zaczęło? Kto stoi za globalnym sukcesem marki? Jak w ciągu czterdziestu lat firma będąca chwiejnym koreańskim konglomeratem rolnym, działającym w zacofanym gospodarczo kraju stała się imperium technologicznym, konkurującym z największymi markami świata? Geoffrey Cain dociera do niewygodnych faktów, pokazuje zakulisową, brudną grę globalnej korporacji, która ma realny wpływ na świat i na relacje gospodarcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie. Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie. W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658+005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SCRUM : o zwinnym zarządzaniu projektami / Mariusz Chrapko. - Warszawa : Helion, copyright 2013. - 339 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Indeks.
Zwinne metody projektowania, takie jak Scrum, święcą dziś triumfy jako alternatywne podejście do przeprowadzania skomplikowanych, wieloaspektowych projektów, zwłaszcza z dziedziny IT. W przeciwieństwie do tradycyjnych systemów, Scrum zakłada podział projektu na krótkie iteracje (sprinty), z których każda kończy się przedstawieniem fragmentu działającego produktu. Niezwykle ważną częścią projektu jest działanie w pełnej zgodzie z osiągnięciami psychologii - nic nie dzieje się tu bez uwzględnienia potrzeb członków zespołu projektowego oraz docelowego klienta. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o zwinnych sposobach prowadzenia projektów i zastosować je we własnej pracy, Mariusz Chrapko podpowie Ci, jak planować takie procesy, rozdzielać role, zbierać informacje i unikać poważniejszych błędów. Wskaże, jak szacować projekty i określać postępy prac. Wszystko to, okraszone mnóstwem konkretnych przykładów, barwnych analogii i dowcipnych anegdot, sprawi, że książka nie tylko bardzo Ci pomoże, ale także dostarczy wiele przyjemności podczas lektury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-[320].
Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego? Kobiety – najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom. Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Dialog jest sercem każdej istotnej relacji, w tym relacji coachingowej, a zarazem koniecznym warunkiem rozwoju indywidualnego i społecznego – to właśnie dzięki niemu można mówić o prawdziwym spotkaniu dwóch osób. Bez takiego spotkania, bez możliwości przejrzenia się w oczach innego podmiotu, bez nazwania i wyrażenia własnych myśli, bez empatycznego otwarcia się i usłyszenia myśli drugiego człowieka oraz bez wymiany poglądów prowadzącej do współtworzenia nowych idei – niemożliwe byłoby ani samopoznanie, ani tworzenie więzi, ani też indywidualny, czy społeczny progres. Można uznać, że nawiązywanie dialogu jest nie tylko naturalną, wrodzoną potrzebą homo sociologicus, ale wręcz konstytuuje nasze człowieczeństwo. W tym kontekście coaching, rozumiany jako konstruktywny dialog staje się nie tylko sposobem na zaspokojenie jednej z fundamentalnych ludzkich potrzeb, ale także pięknym i skutecznym narzędziem służącym do facylitacji indywidualnego i społecznego rozwoju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 65+005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej