Kanały marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Armstrong Gary
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(4482)
Przyjaźń
(2959)
Rodzina
(2911)
Miłość
(2586)
Polska
(2251)
Kanały marketingowe
(-)
Tajemnica
(2060)
Literatura polska
(1932)
Śledztwo i dochodzenie
(1714)
Zabójstwo
(1583)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1462)
Powieść fantastyczna
(1441)
II wojna światowa (1939-1945)
(1430)
Zwierzęta
(1367)
Magia
(1208)
Powieść sensacyjna
(1091)
Rodzeństwo
(1084)
Nastolatki
(1079)
Żydzi
(1031)
Dziewczęta
(1009)
Małżeństwo
(982)
Dzieci
(958)
Sekrety rodzinne
(956)
Wojna 1939-1945 r.
(943)
Policjanci
(940)
Literatura
(884)
Uczucia
(880)
Język polski
(835)
Historia
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(753)
Relacja romantyczna
(749)
Życie codzienne
(735)
Powieść angielska
(720)
Literatura młodzieżowa polska
(702)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(663)
Ludzie a zwierzęta
(657)
Psy
(652)
Kultura
(650)
Przestępczość zorganizowana
(642)
Matki i córki
(639)
Arystokracja
(638)
Osoby zaginione
(636)
Zemsta
(634)
Uczniowie
(632)
Romans
(631)
Wojsko
(621)
Boże Narodzenie
(609)
Dziecko
(601)
Powieść historyczna
(600)
Wybory życiowe
(600)
Powieść społeczno-obyczajowa
(597)
Uprowadzenie
(596)
Poszukiwania zaginionych
(595)
Powieść
(594)
Podręczniki akademickie
(587)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(579)
Dziennikarze
(567)
Koty
(558)
Powieść francuska
(552)
Chłopcy
(546)
Sztuka
(546)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Thriller
(539)
Pisarze polscy
(533)
Władcy
(510)
Przedsiębiorstwo
(507)
Literatura amerykańska
(502)
Seryjni zabójcy
(501)
Polityka
(498)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Dziadkowie i wnuki
(494)
Polacy za granicą
(493)
Prywatni detektywi
(491)
Młodzież
(473)
Literatura dziecięca polska
(464)
Podróże
(459)
Stosunki interpersonalne
(446)
Wojna
(444)
Ojcowie i córki
(443)
Publicystyka polska
(443)
Wakacje
(435)
Zarządzanie
(430)
Odżywianie
(428)
Opowiadanie polskie
(426)
Śmierć
(424)
Mężczyzna
(420)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(411)
Powieść kryminalna
(407)
Spisek
(401)
Zakochanie
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Marzenia
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Lekarze
(388)
Powieść norweska
(380)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(379)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej