Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Filia Starówka
(2)
Zbiory audiowizualne
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Bird Tom (1964- )
(1)
Cassell Jeremy
(1)
Czech Tomasz (prawnik)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Lutostański Michał Jan (1985- )
(1)
Machnikowski Piotr (1974- )
(1)
Protasiuk Michał (1978- )
(1)
Skorek Monika
(1)
Underhill Paco
(1)
Unterschuetz Alicja
(1)
Zielińska Magdalena (tłumacz)
(1)
Zuboff Shoshana (1951- )
(1)
Łebkowska Agnieszka (marketing)
(1)
Środa Jacek
(1)
Świerzy Rafał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Adwokaci
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Menedżerowie
(1)
Prawnicy
(1)
Radcy prawni
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Sędziowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4482)
Przyjaźń
(2959)
Rodzina
(2911)
Miłość
(2586)
Polska
(2251)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(2060)
Literatura polska
(1932)
Śledztwo i dochodzenie
(1714)
Zabójstwo
(1583)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1462)
Powieść fantastyczna
(1441)
II wojna światowa (1939-1945)
(1430)
Zwierzęta
(1367)
Magia
(1208)
Powieść sensacyjna
(1091)
Rodzeństwo
(1084)
Nastolatki
(1079)
Żydzi
(1031)
Dziewczęta
(1009)
Małżeństwo
(982)
Dzieci
(958)
Sekrety rodzinne
(956)
Wojna 1939-1945 r.
(943)
Policjanci
(940)
Literatura
(884)
Uczucia
(880)
Język polski
(835)
Historia
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(753)
Relacja romantyczna
(749)
Życie codzienne
(735)
Powieść angielska
(720)
Literatura młodzieżowa polska
(702)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(663)
Ludzie a zwierzęta
(657)
Psy
(652)
Kultura
(650)
Przestępczość zorganizowana
(642)
Matki i córki
(639)
Arystokracja
(638)
Osoby zaginione
(636)
Zemsta
(634)
Uczniowie
(632)
Romans
(631)
Wojsko
(621)
Boże Narodzenie
(609)
Dziecko
(601)
Powieść historyczna
(600)
Wybory życiowe
(600)
Powieść społeczno-obyczajowa
(597)
Uprowadzenie
(596)
Poszukiwania zaginionych
(595)
Powieść
(594)
Podręczniki akademickie
(587)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(579)
Dziennikarze
(567)
Koty
(558)
Powieść francuska
(552)
Chłopcy
(546)
Sztuka
(546)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Thriller
(539)
Pisarze polscy
(533)
Władcy
(510)
Przedsiębiorstwo
(507)
Literatura amerykańska
(502)
Seryjni zabójcy
(501)
Polityka
(498)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Dziadkowie i wnuki
(494)
Polacy za granicą
(493)
Prywatni detektywi
(491)
Młodzież
(473)
Literatura dziecięca polska
(464)
Podróże
(459)
Stosunki interpersonalne
(446)
Wojna
(444)
Ojcowie i córki
(443)
Publicystyka polska
(443)
Wakacje
(435)
Zarządzanie
(430)
Odżywianie
(428)
Opowiadanie polskie
(426)
Śmierć
(424)
Mężczyzna
(420)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(411)
Powieść kryminalna
(407)
Spisek
(401)
Zakochanie
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Marzenia
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Lekarze
(388)
Powieść norweska
(380)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(379)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Komentarz do ustawy
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
Książka ta to napisany przystępnym językiem przewodnik każdego handlowca po procesie sprzedaży. Skupia się na konkretnych sytuacjach, problemach i sposobach ich rozwiązania. Pokazuje, w jaki sposób podnieść skuteczność działań na każdym etapie sprzedaży, a z drugiej strony jak unikać najczęściej popełnianych przez sprzedawców błędów. Poradnik opisuje również, w jaki sposób skutecznie budować wiarygodność i pewność siebie. Dzięki niemu dowiesz się: jak sprzedawać z zyskiem w okresie spowolnienia gospodarczego, co możesz zrobić, aby natychmiast poprawić wyniki sprzedażowe oraz jak zarobić więcej w krótszym czasie. W książce znajdują się liczne przykłady, wskazówki oraz zadania, które pomogą ci m.in. wyznaczyć bardziej motywujące cele, stworzyć skuteczny plan sprzedażowy, przygotować przekonującą prezentację handlową lub zwiększyć zyski. Wybrane przykłady i rady zilustrowane są dowcipnymi rysunkami, co pomaga zrozumieć omawiane zasady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658+005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawa konsumenta : komentarz / Tomasz Czech. - Wydanie 2., stan prawny na 1 sierpnia 2020 roku. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 710 stron ; 25 cm.
(Komentarze Praktyczne)
Bibliografia na stronach 699-710.
W książce przedstawiono kompleksową analizę przepisów ustawy o prawach konsumenta z uwzględnieniem powiązanych z nimi regulacji kodeksu cywilnego i innych aktów prawnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa instytucji sprawczej w formule copyrightu.
Bibliografia, netografia na stronach 133-162.
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Punkty Przełomowe)
Rewolucyjna książka Martina Lindstroma - przez wielu uznawanego za marketingowego geniusza - opowiada o nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Lindstrom dosłownie zagląda nam pod czaszki, aby zrozumieć, co sprawia, że przy zakupach podejmujemy takie, a nie inne decyzje. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki. Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor Zakupologii rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że seks - wbrew obiegowej opinii - wcale nie sprzedaje, popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów tylko zachęcają do palenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badanie rynku : jak zrozumieć konsumenta? / redakcja naukowa Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk. - Wydanie I - 2 dodruk - Warszawa : PWN, copyright 2021. - 735 stron : faksymilia, fotografie, ilustracje, wykresy ; 29 cm.
Druk dwuszpaltowy.
Bibliografie przy rozdziałach.
To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; nr 3206)
Bibliografia na stronach 203-211.
Prezentowana monografia poświęcona jest instytucjom prawa umów służącym jako narzędzia, za pomocą których system prawny wspiera zaufanie jednego podmiotu do drugiego, niezbędne do podjęcia decyzji o zawarciu umowy. Przedmiotem pracy są między innymi zasady przypisania i wykładni oświadczenia woli, reguły działania pełnomocnika, regulacje nakazujące udzielenia informacji oraz zachowania otrzymanych informacji w tajemnicy, przepisy określające skutki działania w błędzie, zasady rządzące nabyciem prawa od osoby nieuprawnionej oraz odpowiedzialnością za szkodę. Autor dokonuje analizy funkcjonowania tych regulacji prawnych i bada, na ile są one w stanie wpływać na zachowania podmiotów w taki sposób, by skłonić je do podjęcia ryzyka polegającego na przystąpieniu do procedury zawierania umowy. Rozważania te poprzedzone są obszerną analizą zjawiska zaufania, jego wpływu na obrót gospodarczy i jego związków z systemem prawnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 193-[207].
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja… Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji ciśnieniomierza, który „za każdym razem pokazuje inne ciśnienie”, czy rozpatrywanie reklamacji przesłanych do mnie pocztą majtek męskich, z załączoną karteczką „używane ale wyprane”. Ocierałem się wręcz o filozofię. Fantazja klientów dyskontów nie zna żadnych granic. A przekroju wieku i charakteru nie da się ująć w żadnym szablonie. Tekst demaskuje ukryte w nas twarze konsumenckich potworów i piętnuje konsumpcyjny styl życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Wiek kapitalizmu inwigilacji / Shoshana Zuboff ; przekład: Alicja Unterschuetz ; czyta: Elżbieta Kijowska. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2021. - 2 CD-MP3 (29 godz. 40 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Drugie miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
PIERWSZA SZCZEGÓŁOWA ANALIZA NOWEGO PORZĄDKU EKONOMICZNEGO, NARZUCONEGO PRZEZ CYFROWĄ REWOLUCJĘ, JEDNA Z NAJWAŻNIEJSZYCH KSIĄŻEK XXI WIEKU O GOSPODARCE I SPOŁECZEŃSTWIE. Gra toczy się o wysoką stawkę. Dążenia potężnych korporacji do przewidywania i kontrolowania naszych zachowań są prawdziwym wyzwaniem dla ludzkości. Pasożytnicza logika ekonomiczna, w której wytwarzanie towarów i usług jest podporządkowane globalnej architekturze modyfikacji behawioralnych, może zmienić ludzką naturę w XXI wieku tak samo, jak przemysłowy kapitalizm zniekształcił naturalne środowisko w XIX i XX wieku. Autorka pokazuje, jak patronująca tym procesom Dolina Krzemowa wpływa na każdy sektor światowej gospodarki; jak prognozy naszych zachowań są kupowane i sprzedawane na rynkach prognoz behawioralnych, a bogactwo, wiedza i władza koncentrują się w jednym miejscu na niespotykaną dotąd skalę. Wskazuje, że prawdziwe zagrożenie dla naszego społeczeństwa płynie już nie ze strony totalitarnych państw, lecz ze strony globalnych korporacji, powszechnie inwigilujących nasze zachowania i kuszących obietnicami maksymalnego zysku kosztem demokracji, wolności i – ostatecznie – naszej przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-3694 A i B (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej