Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(6)
Autor
Anholt Simon
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skorek Monika
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(2)
Temat
Kobieta
(4505)
Przyjaźń
(2986)
Rodzina
(2928)
Miłość
(2602)
Polska
(2250)
Marka (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(2084)
Literatura polska
(1931)
Śledztwo i dochodzenie
(1727)
Zabójstwo
(1601)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1470)
Powieść fantastyczna
(1438)
II wojna światowa (1939-1945)
(1433)
Zwierzęta
(1372)
Magia
(1222)
Rodzeństwo
(1093)
Nastolatki
(1092)
Powieść sensacyjna
(1075)
Żydzi
(1031)
Dziewczęta
(1023)
Małżeństwo
(985)
Sekrety rodzinne
(961)
Dzieci
(958)
Policjanci
(950)
Wojna 1939-1945 r.
(942)
Uczucia
(885)
Literatura
(884)
Język polski
(834)
Historia
(761)
Trudne sytuacje życiowe
(761)
Relacja romantyczna
(750)
Życie codzienne
(739)
Literatura młodzieżowa polska
(701)
Powieść angielska
(700)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(660)
Ludzie a zwierzęta
(658)
Kultura
(653)
Psy
(652)
Przestępczość zorganizowana
(643)
Osoby zaginione
(641)
Matki i córki
(640)
Arystokracja
(639)
Uczniowie
(635)
Zemsta
(635)
Romans
(628)
Wojsko
(623)
Boże Narodzenie
(607)
Wybory życiowe
(604)
Uprowadzenie
(601)
Dziecko
(600)
Powieść historyczna
(598)
Poszukiwania zaginionych
(597)
Powieść
(594)
Powieść społeczno-obyczajowa
(589)
Podręczniki akademickie
(586)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(576)
Dziennikarze
(570)
Koty
(565)
Chłopcy
(553)
Powieść francuska
(552)
Sztuka
(547)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Pisarze polscy
(536)
Thriller
(535)
Władcy
(511)
Przedsiębiorstwo
(507)
Seryjni zabójcy
(503)
Literatura amerykańska
(502)
Dziadkowie i wnuki
(499)
Polityka
(499)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Polacy za granicą
(495)
Prywatni detektywi
(493)
Młodzież
(475)
Podróże
(469)
Literatura dziecięca polska
(463)
Wojna
(448)
Stosunki interpersonalne
(446)
Ojcowie i córki
(445)
Publicystyka polska
(442)
Wakacje
(439)
Zarządzanie
(431)
Odżywianie
(427)
Opowiadanie polskie
(425)
Śmierć
(425)
Mężczyzna
(421)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(412)
Powieść kryminalna
(405)
Spisek
(403)
Zakochanie
(394)
Marzenia
(393)
Lekarze
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Zjawiska paranormalne
(382)
Powieść norweska
(380)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii Marek ; 9)
Aneks pt.: Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej / Marek Hancke. Na s. red.: Wyd. popr. dotyczy oryg. Na okł. i grzb.: Marka dla Polski.
Indeks.
W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ścieżkę szybkiego rozwoju gospodarczego. Określona przez jednego z krytyków jako „uderzająco ludzki punkt widzenia na kapitalizm” "Sprawiedliwość marek" wskazuje, w jaki sposób metody tworzenia bogactwa krajów i firm pierwszego świata mogą być z sukcesem przeniesione do krajów i miejsc, które potrzebują tego najbardziej. Bogata w studia przypadków międzynarodowych marek z drugiego i trzeciego świata, pełna szczegółowych rad dla firm i rządów krajów rozwijających się na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, "Sprawiedliwość marek" nadała nowy wymiar światowej debacie pro-logo/non-logo. Od pierwszego wydania w 2003 roku ksiązka stała się obowiązkową lekturą sfer biznesowych i rządowych wschodzących gospodarek, menadżerów sektora pomocy międzynarodowej, poszukujących twórczych zastosowań dla swoich umiejętności handlowców i organizatorów rynku, profesjonalistów branży marketingowej, studentów oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiązaniem problemów dysproporcji w poziomie rozwoju różnych krajów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nazwa instytucji sprawczej w formule copyrightu.
Bibliografia, netografia na stronach 133-162.
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: • opartą na percepcji odbiorcy, • opartą na reakcji emocjonalnej, • opartą na więzi społecznej, • opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 193-[207].
Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki. W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Halina Szulce, Karolina Janiszewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Wydanie drugie zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 139, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 136-[140].
We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców oraz wysokim poziomem konkurencji ważne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem marki i zarządzaniem nią nie dotyczą już tylko rynków dóbr konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dóbr przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką jest zdeterminowane możliwościami adaptacji narzędzi wspomagających proces zarządzania, a także specyficznymi potrzebami i oczekiwaniami klientów. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką wymaga umiejętnego dostosowania w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy. Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [421]-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej