Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(9)
Filia Siódemka
(1)
Filia Łężyn
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Mruk Henryk
(2)
Albigowski Marek
(1)
Baran Radosław
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Figiel Adam
(1)
Kotler Philip
(1)
Lee Nancy
(1)
Michalik Małgorzata
(1)
Michalski Jakub (tłumacz)
(1)
Ociepka Beata
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(4482)
Przyjaźń
(2959)
Rodzina
(2911)
Miłość
(2586)
Polska
(2251)
Marketing strategiczny
(-)
Tajemnica
(2060)
Literatura polska
(1932)
Śledztwo i dochodzenie
(1714)
Zabójstwo
(1583)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1462)
Powieść fantastyczna
(1441)
II wojna światowa (1939-1945)
(1430)
Zwierzęta
(1367)
Magia
(1208)
Powieść sensacyjna
(1091)
Rodzeństwo
(1084)
Nastolatki
(1079)
Żydzi
(1031)
Dziewczęta
(1009)
Małżeństwo
(982)
Dzieci
(958)
Sekrety rodzinne
(956)
Wojna 1939-1945 r.
(943)
Policjanci
(940)
Literatura
(884)
Uczucia
(880)
Język polski
(835)
Historia
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(753)
Relacja romantyczna
(749)
Życie codzienne
(735)
Powieść angielska
(720)
Literatura młodzieżowa polska
(702)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(663)
Ludzie a zwierzęta
(657)
Psy
(652)
Kultura
(650)
Przestępczość zorganizowana
(642)
Matki i córki
(639)
Arystokracja
(638)
Osoby zaginione
(636)
Zemsta
(634)
Uczniowie
(632)
Romans
(631)
Wojsko
(621)
Boże Narodzenie
(609)
Dziecko
(601)
Powieść historyczna
(600)
Wybory życiowe
(600)
Powieść społeczno-obyczajowa
(597)
Uprowadzenie
(596)
Poszukiwania zaginionych
(595)
Powieść
(594)
Podręczniki akademickie
(587)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(579)
Dziennikarze
(567)
Koty
(558)
Powieść francuska
(552)
Chłopcy
(546)
Sztuka
(546)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Thriller
(539)
Pisarze polscy
(533)
Władcy
(510)
Przedsiębiorstwo
(507)
Literatura amerykańska
(502)
Seryjni zabójcy
(501)
Polityka
(498)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Dziadkowie i wnuki
(494)
Polacy za granicą
(493)
Prywatni detektywi
(491)
Młodzież
(473)
Literatura dziecięca polska
(464)
Podróże
(459)
Stosunki interpersonalne
(446)
Wojna
(444)
Ojcowie i córki
(443)
Publicystyka polska
(443)
Wakacje
(435)
Zarządzanie
(430)
Odżywianie
(428)
Opowiadanie polskie
(426)
Śmierć
(424)
Mężczyzna
(420)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(411)
Powieść kryminalna
(407)
Spisek
(401)
Zakochanie
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Marzenia
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Lekarze
(388)
Powieść norweska
(380)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(379)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Korea Południowa
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Republika Samsunga : azjatycki tygrys, który podbił świat technologii / Geoffrey Cain ; tłumaczenie: Jakub Michalski. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 412, [3] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 23 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 365-[413].
Rodzinne intrygi, niewygodne prawdy i obsesja sukcesu. Wciągająca opowieść o o jednej z najbardziej tajemniczych I najważniejszych firm na świecie. Porywający reportaż o wielkim biznesie, polityce i obsesji. Zaczynali jako firma rolnicza produkująca cukier, papier i nawozy – dziś są technologicznym gigantem. Samsung przez dziesięciolecia był postrzegany przez konkurencję jako zręczny naśladowca, a teraz ściga się z największymi graczami na rynku nowych technologii. Firma zatrudnia ponad 300 tysięcy osób i posiada jedną czwartą rynku smartfonów. Jak to wszystko się zaczęło? Kto stoi za globalnym sukcesem marki? Jak w ciągu czterdziestu lat firma będąca chwiejnym koreańskim konglomeratem rolnym, działającym w zacofanym gospodarczo kraju stała się imperium technologicznym, konkurującym z największymi markami świata? Geoffrey Cain dociera do niewygodnych faktów, pokazuje zakulisową, brudną grę globalnej korporacji, która ma realny wpływ na świat i na relacje gospodarcze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Wydawnictwo Naukowe PWN / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
Bibliogr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Łężyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32/33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: • opartą na percepcji odbiorcy, • opartą na reakcji emocjonalnej, • opartą na więzi społecznej, • opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej