Public relations
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(54)
Forma i typ
Książki
(54)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(55)
tylko na miejscu
(11)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(37)
Filia Starówka
(8)
Filia Siódemka
(11)
Filia Gosławice
(1)
Filia Chorzeń
(1)
Filia Medyczna
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(13)
Autor
Black Sam
(4)
Chlewińska Iwona
(4)
Budzyński Wojciech
(3)
Cenker Ewa Małgorzata
(3)
Murdoch Anna
(3)
Gregory Anne
(2)
Ociepka Beata
(2)
Uścińska Bożena
(2)
Wójcik Krystyna
(2)
Afrin Ferne
(1)
Albigowski Marek
(1)
Andrzejewski Piotr
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Benedikt Antoni
(1)
Bernays Edward L. (1891-1995)
(1)
Borowska Małgorzata
(1)
Branka Maja
(1)
Bronowicz Monika
(1)
Chmielewski Zbigniew
(1)
Cianciara Jolanta
(1)
Cianciara Jolanta (1959- )
(1)
Czarnowski Piotr
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Drzycimski Andrzej
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dyba Adam
(1)
Furman Wojciech
(1)
Gajdka Krzysztof
(1)
Gałka Ewa
(1)
Goban-Klas Tomasz
(1)
Groń Krzysztof
(1)
Gumol Piotr
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Kadragic Alma
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Korzycki Józef
(1)
Kot Wiesław
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krawulski Jerzy
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Legomska Julia
(1)
Lewandowska-Tarasiuk Ewa
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Mruk Henryk
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Ozierańska Gizella
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rozwadowska Barbara
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Seitel Fraser P
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Smektała Tymon
(1)
Snopek Jerzy
(1)
Stoppel Anna
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Słodykiewicz Elżbieta
(1)
Tworzydło Dariusz
(1)
Wcisło Joanna
(1)
Wierzchoń Renata
(1)
Wilmańska-Sosnowska Stanisława
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Wojcik Krystyna
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Święćkowska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(31)
1990 - 1999
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(54)
Język
polski
(54)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(4501)
Przyjaźń
(2980)
Rodzina
(2923)
Miłość
(2601)
Polska
(2250)
Public relations
(-)
Tajemnica
(2079)
Literatura polska
(1932)
Śledztwo i dochodzenie
(1726)
Zabójstwo
(1599)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1470)
Powieść fantastyczna
(1440)
II wojna światowa (1939-1945)
(1433)
Zwierzęta
(1370)
Magia
(1219)
Rodzeństwo
(1092)
Nastolatki
(1091)
Powieść sensacyjna
(1090)
Żydzi
(1032)
Dziewczęta
(1021)
Małżeństwo
(984)
Sekrety rodzinne
(961)
Dzieci
(958)
Policjanci
(949)
Wojna 1939-1945 r.
(943)
Literatura
(884)
Uczucia
(884)
Język polski
(834)
Historia
(760)
Trudne sytuacje życiowe
(759)
Relacja romantyczna
(750)
Życie codzienne
(738)
Powieść angielska
(718)
Literatura młodzieżowa polska
(701)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(663)
Ludzie a zwierzęta
(658)
Kultura
(653)
Psy
(652)
Przestępczość zorganizowana
(643)
Matki i córki
(640)
Arystokracja
(639)
Osoby zaginione
(638)
Zemsta
(635)
Uczniowie
(634)
Romans
(630)
Wojsko
(623)
Boże Narodzenie
(606)
Wybory życiowe
(604)
Uprowadzenie
(601)
Dziecko
(600)
Powieść historyczna
(600)
Poszukiwania zaginionych
(597)
Powieść społeczno-obyczajowa
(597)
Powieść
(594)
Podręczniki akademickie
(587)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(579)
Dziennikarze
(570)
Koty
(564)
Powieść francuska
(552)
Chłopcy
(551)
Sztuka
(547)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Thriller
(539)
Pisarze polscy
(536)
Władcy
(511)
Przedsiębiorstwo
(507)
Seryjni zabójcy
(503)
Literatura amerykańska
(502)
Dziadkowie i wnuki
(499)
Polityka
(498)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Polacy za granicą
(495)
Prywatni detektywi
(492)
Młodzież
(473)
Podróże
(467)
Literatura dziecięca polska
(463)
Wojna
(448)
Stosunki interpersonalne
(446)
Ojcowie i córki
(445)
Publicystyka polska
(442)
Wakacje
(439)
Zarządzanie
(431)
Odżywianie
(427)
Opowiadanie polskie
(425)
Śmierć
(425)
Mężczyzna
(421)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(412)
Powieść kryminalna
(407)
Spisek
(403)
Zakochanie
(394)
Marzenia
(392)
Lekarze
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Zjawiska paranormalne
(382)
Powieść norweska
(380)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Polska
(1)
Wielkopolska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
54 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 65+005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja wizerunkowa w reklamie / Antoni Benedikt. - Wrocław : Astrum, [2014?]. - 170 s. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Seria książek naukowych i popularnonaukowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Klasyka Myśli Zachodniej)
Edward L. Bernays (1889-1995),uważany oficjalnie za twórcę public relations, jedna z najważniejszych szarych eminencji XX wieku. Doradca rządu USA i największych amerykańskich korporacji, człowiek, za którego ucznia uważał się sam Joseph Goebells, był jednym z teoretyków i praktyków totalitarnych metod formatowania świadomości i precyzyjnego kontrolowania jednostek za pomocą propagandy medialnej, a jego wpływ na naszą cywilizację jest porównywalny z tym, jaki mieli najgłośniejsi twórcy systemów totalitarnych, tacy jak Lenin, Trocki, Hitler czy Stalin. PROPAGANDA, to najgłośniejsza i najbardziej wpływowa praca Bernaysa, w której prostym językiem opisane są mechanizmy formowania świadomości mas. Demokratyczne społeczeństwo to, zdaniem Bernaysa, pierwotnie nieuformowana i mało rozgarnięta masa, pozbawiona trwałego spoiwa, której powinna przewodzić garstka inteligentnych nadzorców. Nadzorcy ci, korzystając z naukowych badań nad psychologią jednostki i psychologią tłumu, a także z rozmaitych metod indoktrynacji i manipulowania ludzkimi pragnieniami, powinni ustalać system wartości i główne cele społeczne, popychając ludzi w tę czy inną stronę. Pokazując ludziom pewne pomysły jako „naukowo udowodnione”, „postępowe”, „demokratyczne” czy „emancypacyjne”, powinni sterować ich zachowaniem, osiągając własne cele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 316 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - Wyd. 2. - Warszawa : "ABC", 1999. - 210 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 magazyn rezerw (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; przeł. Iwona Chlewińska. - . - Warszawa : ABC, 1998. - 211, [1] s. ; 24 cm.
Bibliogr. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations / Sam Black ; tłum. Iwona Chlewińska. - Warszawa : ABC, 2001. - 211, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Strategie Sukcesu)
Bibliogr.S.205. - Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 02 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 02 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagadnieniami autoprezentacji, także public relations, reklamą i brandingu. Kierowana jest do kadry zarządzającej, korporacyjnej, studentów, akademików. Jedna z niewielu pozycji na rynku polskim, która w sposób skondensowany zajmuje się tematem wizerunku w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr. s. [159]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliogr. s. [159]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65Magazyn Rezerw, 65 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt. : pierwszy kontakt z mediami, formy obecności w mediach, zachowanie przed kamerą i mikrofonem, konkretne przykłady
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 magazyn rezerw (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej