Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(6)
Filia Starówka
(1)
Filia Siódemka
(1)
Filia Gosławice
(1)
Filia Chorzeń
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Moore Charles (1956- )
(2)
Stawiński Janusz
(2)
Armstrong Gary
(1)
Blanchard Olivier (1952- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dąbrowski Marek (1951- )
(1)
Górowski Ireneusz
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
Kardaś Aleksandra Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kur Jerzy
(1)
Malinowski Szymon
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matysek-Jędrych Anna
(1)
Mucha Krystian
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Popkiewicz Marcin (1970- )
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Sordyl Marta
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Truskolaski Szymon
(1)
Wajda-Lichy Marta
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wallusch Jacek
(1)
Wencel Agnieszka
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Temat
Konserwatyzm
(2)
Liberalizm gospodarczy
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Partia Konserwatywna (Wielka Brytania)
(2)
Polityka
(2)
Public relations
(2)
Thatcher, Margaret (1925-2013)
(2)
Bilans cieplny (geofizyka)
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-marketing
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazy cieplarniane
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Informacja marketingowa
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klient indywidualny
(1)
Klimat
(1)
Konsumenci
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Morza
(1)
Młodość
(1)
Nabywca instytucjonalny
(1)
Paleoklimatologia
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Proces marketingowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Rachunkowość podatkowa
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek globalny
(1)
Strategia firmy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Wpływ na środowisko
(1)
Zarządzanie
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(2)
Polska
(1)
Gatunek
Biografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Gosławice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Bibliografia, indeks i przypisy w tomie 2.
Książka Charlesa Moore'a to jedyna autoryzowana (przez rodzinę) biografia Margaret Thatcher, opublikowana zgodnie z jej wolą po jej śmierci w 2013 roku. Książka opisuje najważniejsze etapy w życiu Margaret. Thatcher: wybory 1979 roku, strajki górników czy wojna o Falklandy. Moore w swojej książce nie skupia się jednak tylko i wyłącznie na jej rządach, ale pokazuje Margaret Thatcher w całości, taką jaka była, nie pomijając dzieciństwa i młodzieńczych miłości. Czytelnik ma szansę dowiedzieć się, jaką drogę przebyła, aby stać się pierwszą kobietą, która objęła urząd Premiera Wielkiej Brytanii, Żelazną Damą, którą społeczeństwo jednocześnie potrafiło kochać i nienawidzić i która pełniła swój urząd przez 11 lat z rzędu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Thatcher (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia na stronach 949-956. Indeks.
Książka Charlesa Moore ;a to jedyna autoryzowana (przez rodzinę) biografia Margaret Thatcher, opublikowana zgodnie z jej wolą po jej śmierci w 2013 roku. Książka opisuje najważniejsze etapy w życiu Margaret. Thatcher: wybory 1979 roku, strajki górników czy wojna o Falklandy. Moore w swojej książce nie skupia się jednak tylko i wyłącznie na jej rządach, ale pokazuje Margaret Thatcher w całości, taką jaka była, nie pomijając dzieciństwa i młodzieńczych miłości. Czytelnik ma szansę dowiedzieć się, jaką drogę przebyła, aby stać się pierwszą kobietą, która objęła urząd Premiera Wielkiej Brytanii, Żelazną Damą, którą społeczeństwo jednocześnie potrafiło kochać i nienawidzić i która pełniła swój urząd przez 11 lat z rzędu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Thatcher (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: • opartą na percepcji odbiorcy, • opartą na reakcji emocjonalnej, • opartą na więzi społecznej, • opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [421]-433. Indeks.
Celem książki jest analiza wybranych czynników determinujących rozwój marek oraz strategie markowe, a także charakterystyka różnych aspektów zarządzania marką, w tym planowania i realizacji strategii marki i portfela marek instytucji, oraz identyfikacja atrybutów silnej marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Mechanizmy działania systemu klimatycznego, zmiany klimatu w przeszłości i obecnie.
Bibliografia na stronach 514-527.
Globalne ocieplenie to temat bardzo „gorący”, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach. W dyskusjach tych napotkać można wiele nieporozumienia, wyobrażeń odległych od stanu wiedzy naukowej i mitów klimatycznych, wypowiadanych z niezmąconą pewnością siebie na zasadzie „na czym jak na czym, ale na klimacie to każdy się zna”. Nauka o klimacie – jak każda dziedzina współczesnej nauki – jest bardzo rozbudowana i kompetentne wypowiadanie się w jej zakresie wymaga sporej wiedzy. Znajdziemy ją w „Nauce o klimacie”, zgrabnie łączącej przystępną formę książki popularnonaukowej z poziomem merytorycznym podręcznika akademickiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 55 (1 egz.)
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55 (1 egz.)
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55 (1 egz.)
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52/55 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej