Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(9)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(6)
Filia Starówka
(1)
Filia Siódemka
(1)
Filia Gosławice
(1)
Filia Chorzeń
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Author
Moore Charles (1956- )
(2)
Stawiński Janusz
(2)
Armstrong Gary
(1)
Blanchard Olivier (1952- )
(1)
Dudzik Teresa Magdalena
(1)
Dąbrowski Marek (1951- )
(1)
Górowski Ireneusz
(1)
Jakubiak Krzysztof
(1)
Kardaś Aleksandra Ewa
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kur Jerzy
(1)
Malinowski Szymon
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Matysek-Jędrych Anna
(1)
Mucha Krystian
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Popkiewicz Marcin (1970- )
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Sordyl Marta
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Truskolaski Szymon
(1)
Wajda-Lichy Marta
(1)
Walińska Ewa
(1)
Wallusch Jacek
(1)
Wencel Agnieszka
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Year
2010 - 2019
(8)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Subject
Konserwatyzm
(2)
Liberalizm gospodarczy
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Partia Konserwatywna (Wielka Brytania)
(2)
Polityka
(2)
Public relations
(2)
Thatcher, Margaret (1925-2013)
(2)
Bilans cieplny (geofizyka)
(1)
Dzieciństwo
(1)
E-marketing
(1)
Etyka biznesu
(1)
Firma
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gazy cieplarniane
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel hurtowy
(1)
Informacja marketingowa
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Klient indywidualny
(1)
Klimat
(1)
Konsumenci
(1)
Makroekonomia
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Morza
(1)
Młodość
(1)
Nabywca instytucjonalny
(1)
Paleoklimatologia
(1)
Parlamentarzyści
(1)
Podatek dochodowy
(1)
Proces marketingowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Promotorzy marki
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Rachunkowość podatkowa
(1)
Reklama
(1)
Rynek
(1)
Rynek globalny
(1)
Strategia firmy
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Wpływ na środowisko
(1)
Zarządzanie
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: time
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Wielka Brytania
(2)
Polska
(1)
Genre/Form
Biografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Historia
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Book
In basket
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Bibliografia, indeks i przypisy w tomie 2.
Książka Charlesa Moore'a to jedyna autoryzowana (przez rodzinę) biografia Margaret Thatcher, opublikowana zgodnie z jej wolą po jej śmierci w 2013 roku. Książka opisuje najważniejsze etapy w życiu Margaret. Thatcher: wybory 1979 roku, strajki górników czy wojna o Falklandy. Moore w swojej książce nie skupia się jednak tylko i wyłącznie na jej rządach, ale pokazuje Margaret Thatcher w całości, taką jaka była, nie pomijając dzieciństwa i młodzieńczych miłości. Czytelnik ma szansę dowiedzieć się, jaką drogę przebyła, aby stać się pierwszą kobietą, która objęła urząd Premiera Wielkiej Brytanii, Żelazną Damą, którą społeczeństwo jednocześnie potrafiło kochać i nienawidzić i która pełniła swój urząd przez 11 lat z rzędu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 929 Thatcher (1 egz.)
Book
In basket
Miejsce wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Bibliografia na stronach 949-956. Indeks.
Książka Charlesa Moore ;a to jedyna autoryzowana (przez rodzinę) biografia Margaret Thatcher, opublikowana zgodnie z jej wolą po jej śmierci w 2013 roku. Książka opisuje najważniejsze etapy w życiu Margaret. Thatcher: wybory 1979 roku, strajki górników czy wojna o Falklandy. Moore w swojej książce nie skupia się jednak tylko i wyłącznie na jej rządach, ale pokazuje Margaret Thatcher w całości, taką jaka była, nie pomijając dzieciństwa i młodzieńczych miłości. Czytelnik ma szansę dowiedzieć się, jaką drogę przebyła, aby stać się pierwszą kobietą, która objęła urząd Premiera Wielkiej Brytanii, Żelazną Damą, którą społeczeństwo jednocześnie potrafiło kochać i nienawidzić i która pełniła swój urząd przez 11 lat z rzędu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 929 Thatcher (1 egz.)
Book
In basket
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: • opartą na percepcji odbiorcy, • opartą na reakcji emocjonalnej, • opartą na więzi społecznej, • opartą na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce: Mechanizmy działania systemu klimatycznego, zmiany klimatu w przeszłości i obecnie.
Bibliografia na stronach 514-527.
Globalne ocieplenie to temat bardzo „gorący”, wywołujący emocje i ożywione dyskusje: od rozmów w gronie znajomych po wystąpienia polityków w ogólnopolskich mediach. W dyskusjach tych napotkać można wiele nieporozumienia, wyobrażeń odległych od stanu wiedzy naukowej i mitów klimatycznych, wypowiadanych z niezmąconą pewnością siebie na zasadzie „na czym jak na czym, ale na klimacie to każdy się zna”. Nauka o klimacie – jak każda dziedzina współczesnej nauki – jest bardzo rozbudowana i kompetentne wypowiadanie się w jej zakresie wymaga sporej wiedzy. Znajdziemy ją w „Nauce o klimacie”, zgrabnie łączącej przystępną formę książki popularnonaukowej z poziomem merytorycznym podręcznika akademickiego.
This item is available in 4 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 55 (1 egz.)
Filia Starówka
There are copies available to loan: sygn. 55 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
Filia Siódemka
There are copies available to loan: sygn. 55 (1 egz.)
Filia Chorzeń
There are copies available to loan: sygn. 52/55 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again