211025
Książka
W koszyku
Listening in the language classroom / John Field. - Cambridge [etc] : Cambridge University Press, [2009]. - X, 366 stron ilustracje ; 23 cm.
(Cambridge Language Teaching Library)
Ta książka rzuca wyzwanie ortodoksyjnemu podejściu do nauczania słuchania drugiego języka, które opiera się na zadawaniu pytań dotyczących rozumienia i odpowiadaniu na nie. Głównym argumentem książki jest to, że zaabsorbowanie pojęciem „rozumienia” skłoniło nauczycieli do skupienia się na produkcie słuchania w postaci odpowiedzi na pytania, ignorując sam proces słuchania. Autor przedstawia świadomy opis procesów psychologicznych składających się na umiejętność słuchania oraz analizuje charakterystykę sygnału mowy, z którego słuchacz musi zbudować komunikat. Opierając się na tych informacjach, książka proponuje radykalną alternatywę dla podejścia rozumienia i zapewnia intensywną praktykę na małą skalę w aspektach słuchania, które są percepcyjnie lub poznawczo wymagające dla uczącego się.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł polskiego przekładu: Słuchanie w kasie językowej
Uwaga ogólna
Tytuł polskiego przekładu: Słuchanie w kasie językowej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach i na stronach 353-359. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej