211116
Książka
W koszyku
Coraz większa liczba informacji, szybkie tempo ich przetwarzania oraz rozwój wiedzy i technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona, przechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne potrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat - poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach. Od bibliotekarzy, którzy pracują zarówno w bibliotekach szkolnych, jak i publicznych dowiedz się: - Jak postępować z trudnym czytelnikiem - Dlaczego warto budować markę biblioteki - Jak przyciągnąć do biblioteki najmłodsze dzieci, nastolatków, a jak licealistów i studentów - Co nastolatkowie i studenci mówią o współczesnych polskich bibliotekach - Co biblioteka powinna oferować seniorom - Skąd wziąć pieniądze na zajęcia - Jak zarządzać projektami - Jak pisać skuteczne prośby o wsparcie finansowe - Jak powinna wyglądać współpraca, gdy prywatne przedsiębiorstwo chce wspierać bibliotekę
Status dostępności:
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 02 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na stronie redakcyjnej błędna nazwa autora, prawidłowa: Emilia Stawicka.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej