211116
Książka
W koszyku
Psychologiczne mechanizmy reklamy / Dariusz Doliński. - Wydanie 2. - Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. - 320 stron : ilustracje ; 25 cm.
Książka jest bardzo dobrze napisana, językiem prostym,jasnym, (...) barwnym, pełnym przykładów i anegdot przemawiających do wyobraźni czytelnika i zapadająca w pamięć. Czyta się ją "jednym tchem". Nie jest to książka banalna. Ma ona zdecydowaną wartość naukową, odwołuje się do wyników najnowszych badań z zakresu psychologii reklamy, marketingu, zachowań konsumencjkich i samej psychologii. Ważne jest również to, że mimo psychologicznej perspektywy autor koncentruje się na aspektach przydatnych dla praktyków.
Status dostępności:
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na okładce podtytuł: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 288-310. Indeksy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej