206616
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
Książka omawia nazewnictwo w reklamie i marketingu. Porusza te zagadnienia - zarówno z obszaru wiedzy o marketingu, jak i z obszaru wiedzy o języku - które są szczególnie istotne dla odpowiedniego doboru nazw firm i produktów. Nazwy marketingowe - markowe nazwy firm i produktów - są najbardziej sugestywnym, najważniejszym i najpowszechniejszym komunikatem promocyjno-perswazyjnym. mało tego - są komunikatem najtańszym, najczęściej odbieranym, oddziałującym na klientów bez przerwy i niemal bez wysiłku nadawcy. Promocyjne perpetuum mobile! Nazwa z reguły narzuca interpretację całej marki, ustawia jej psychologiczny wizerunek w percepcji rynkowej odbiorców. Jest duszą marki. Niestety, jak widać na co dzień, ten ogromny potencjał nazewniczy jest często marnotrawiony lub wykorzystywany opacznie. Nierzadko przesądza o tym błędne pojmowanie funkcji nazwy firmy czy produktu. Zdaniem autora nazwa musi być narzędziem ofensywnego marketingu, musi przede wszystkim sprzedawać! Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją o nazewnictwie na usługach marketingu. Ma ona charakter popularnego, swobodnego, miejscami dowcipnego podręcznika. Zwiększa to wyraźnie czytelniczą przystępność, nie szkodząc stronie merytorycznej.
Status dostępności:
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Przypisy.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej