211024
Book
In basket
(Biblioteka Akademii Marek ; 9)
W tej błyskotliwej, kontrowersyjnej i pełnej profesjonalnej pasji książce Simon Anholt, czołowy światowy ekspert brandingu, udowadnia, że kombinacja markowego eksportu i brandingu narodowego może otworzyć przed krajami rozwijającymi się ścieżkę szybkiego rozwoju gospodarczego. Określona przez jednego z krytyków jako „uderzająco ludzki punkt widzenia na kapitalizm” "Sprawiedliwość marek" wskazuje, w jaki sposób metody tworzenia bogactwa krajów i firm pierwszego świata mogą być z sukcesem przeniesione do krajów i miejsc, które potrzebują tego najbardziej. Bogata w studia przypadków międzynarodowych marek z drugiego i trzeciego świata, pełna szczegółowych rad dla firm i rządów krajów rozwijających się na temat budowania i utrzymania ich globalnych marek, "Sprawiedliwość marek" nadała nowy wymiar światowej debacie pro-logo/non-logo. Od pierwszego wydania w 2003 roku ksiązka stała się obowiązkową lekturą sfer biznesowych i rządowych wschodzących gospodarek, menadżerów sektora pomocy międzynarodowej, poszukujących twórczych zastosowań dla swoich umiejętności handlowców i organizatorów rynku, profesjonalistów branży marketingowej, studentów oraz wszystkich zainteresowanych praktycznym rozwiązaniem problemów dysproporcji w poziomie rozwoju różnych krajów.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Brand new justice : how branding places and products can help the developing world
General note
Aneks pt.: Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej / Marek Hancke. Na s. red.: Wyd. popr. dotyczy oryg. Na okł. i grzb.: Marka dla Polski.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again