Gry fabularne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(16)
Forma i typ
Proza
(12)
Książki
(11)
Audiobooki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Filia Starówka
(4)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(4)
Zbiory audiowizualne
(5)
Autor
Machanienko Wasilij (1981- )
(3)
Machanienko Wasilij (1981- ). Droga Szamana
(3)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(3)
Darda-Gramatyka Joanna
(2)
De la Motte Anders (1971- )
(2)
Jedliński Jakub
(2)
Szymeczko Kazimierz (1965- )
(2)
Urbanik Paweł (1984- )
(2)
Łapiński Paweł (tłumacz)
(2)
Allende Isabel (1942
(1)
Bell Jennifer (1985- )
(1)
Borowski Piotr (1977- )
(1)
Dąbrowska-Jarosz Monika (1979- )
(1)
Grevet Yves (1961- )
(1)
Grzegrzółka Irmina
(1)
Hinckel Florence (1973- )
(1)
Hopfinger Maryla
(1)
Karel Magdalena (1981- )
(1)
Kreczmar Tomek
(1)
Masiak Wojciech (1977- )
(1)
Napieralski Adrian
(1)
Ostrowska Joanna (1984- )
(1)
Ostrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Riggs Ben
(1)
Trébor Carole
(1)
Villeminot Vincent
(1)
Więckowski Maciej (1982- )
(1)
Wyatt James
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
14-17 lat
(6)
Młodzież
(6)
9-13 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(4)
Literatura rosyjska
(3)
Literatura szwedzka
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura chilijska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(4482)
Przyjaźń
(2959)
Rodzina
(2911)
Miłość
(2586)
Polska
(2251)
Gry fabularne
(-)
Tajemnica
(2060)
Literatura polska
(1932)
Śledztwo i dochodzenie
(1714)
Zabójstwo
(1583)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1462)
Powieść fantastyczna
(1441)
II wojna światowa (1939-1945)
(1430)
Zwierzęta
(1367)
Magia
(1208)
Powieść sensacyjna
(1091)
Rodzeństwo
(1084)
Nastolatki
(1079)
Żydzi
(1031)
Dziewczęta
(1009)
Małżeństwo
(982)
Dzieci
(958)
Sekrety rodzinne
(956)
Wojna 1939-1945 r.
(943)
Policjanci
(940)
Literatura
(884)
Uczucia
(880)
Język polski
(835)
Historia
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(753)
Relacja romantyczna
(749)
Życie codzienne
(735)
Powieść angielska
(720)
Literatura młodzieżowa polska
(702)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(663)
Ludzie a zwierzęta
(657)
Psy
(652)
Kultura
(650)
Przestępczość zorganizowana
(642)
Matki i córki
(639)
Arystokracja
(638)
Osoby zaginione
(636)
Zemsta
(634)
Uczniowie
(632)
Romans
(631)
Wojsko
(621)
Boże Narodzenie
(609)
Dziecko
(601)
Powieść historyczna
(600)
Wybory życiowe
(600)
Powieść społeczno-obyczajowa
(597)
Uprowadzenie
(596)
Poszukiwania zaginionych
(595)
Powieść
(594)
Podręczniki akademickie
(587)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(579)
Dziennikarze
(567)
Koty
(558)
Powieść francuska
(552)
Chłopcy
(546)
Sztuka
(546)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Thriller
(539)
Pisarze polscy
(533)
Władcy
(510)
Przedsiębiorstwo
(507)
Literatura amerykańska
(502)
Seryjni zabójcy
(501)
Polityka
(498)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Dziadkowie i wnuki
(494)
Polacy za granicą
(493)
Prywatni detektywi
(491)
Młodzież
(473)
Literatura dziecięca polska
(464)
Podróże
(459)
Stosunki interpersonalne
(446)
Wojna
(444)
Ojcowie i córki
(443)
Publicystyka polska
(443)
Wakacje
(435)
Zarządzanie
(430)
Odżywianie
(428)
Opowiadanie polskie
(426)
Śmierć
(424)
Mężczyzna
(420)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(411)
Powieść kryminalna
(407)
Spisek
(401)
Zakochanie
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Marzenia
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Lekarze
(388)
Powieść norweska
(380)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(379)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Paryż (Francja)
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść
(11)
Audiobooki
(4)
Dokumenty dźwiękowe
(4)
Science fiction
(4)
Fantastyka
(3)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(1)
Powieść młodzieżowa polska
(1)
Powieść przygodowa
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Amanda, jej ukochany dziadek i czwórka przyjaciół z różnych stron świata grają w sieci w Rippera, grę fabularną, w której poszukują seryjnego mordercy. W pewnym momencie Amanda, córka szefa Wydziału Zabójstw, znudzona Ripperem opartym na fikcyjnej fabule, zaczyna analizować z przyjaciółmi morderstwa popełnione ostatnio w San Francisco. Stopniowo niewinna gra przekształca się w prawdziwe, wielowątkowe śledztwo, równolegle do dochodzenia prowadzonego przez policję. Kiedy w tajemniczych okolicznościach znika matka Amandy, intelektualna zagadka nabiera zupełnie innego charakteru. Szóstka graczy i ich przyjaciele rozpoczynają dramatyczny wyścig z czasem, by wyprzedzić zabójcę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzynastoletni Arthur, Ren i Cecily w drodze do szkoły są świadkami tajemniczej eksplozji. Gdy zaczynają badać okoliczności, zostają zamknięci w kabinie na pokładzie Principii - pirackiego statku badawczego żeglującego po niebezpiecznych wodach, dowodzonego przez samego Izaaka Newtona! Uwięzieni w roku 2473 w Wonderscape, grze przygodowej, muszą skorzystać z pomocy niezwykłych historycznych postaci i bohaterów, aby znaleźć drogę do domu, zanim skończy im się czas. Ale Wonderscape jest pełne tajemnic i nie każdy jest tym, kim się wydaje. Kiedy przybycie przyjaciół grozi ujawnieniem mrocznej prawdy, zdają sobie sprawę, że muszą walczyć nie tylko o swoją przeszłość, ale o przyszłość, której mogą nigdy nie zobaczyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-3+82-93 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czarna Seria /Czarna Owca)
Kontynuacja powieści (Geim) i (Buzz).
Trzecia część wciągającej trylogii o Grze w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu serii ryzykownych zadań Henrik Petterson chciałby zupełnie wycofać się z Gry, ponieważ od kiedy się w nią zaangażował, życie jego i jego siostry stale było w niebezpieczeństwie. Kiedy otrzymuje anonimowy SMS z propozycją dalszego uczestnictwa w Grze, uświadamia sobie, że nie udało mu się przed nią ukryć. Wiadomość wytrąca go ze stanu wątłej równowagi, którą z takim trudem wypracował. Sprawę pogarsza fakt, że inwigiluje go policja. Mimo wszystko HP wyznacza sobie jeszcze jeden cel. Chce rozpracować Grę i zdemaskować jej mechanizm, tak aby już na zawsze się od niej uwolnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.113-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czarna Seria)
Stanowi część 2. cyklu, część 1. pt.:Gra, część 3. pt.: (Bubble).
Kolejna, druga część wciągającej trylogii o Grze w Alternatywną Rzeczywistość. Henrik Petterson ciągle ucieka. Minął ponad rok, od kiedy za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć makabryczną Grę. Swojej fascynacji nieomal nie przypłacił życiem. Teraz na pozór ma wszystko, czego pragnie: pieniądze i wolność. Jednak nowy, wygodny styl życia zaczął już go nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny. Pewnego dnia w luksusowym hotelu w Dubaju poznaje piękną i bogatą Annę Argos, w której jest coś bardzo niepokojącego. Poza tym jej telefon wydaje się trochę podejrzany...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.113-3 (1 egz.)
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.113-3 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Koridwen [Audiobook] / Yves Grevet ; polish translation by Paweł Łapiński ; czyta: Monika Dąbrowska-Jarosz. - Piaseczno : Heraclon International. Story Box.pl, [2017]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (11 godz. 7 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : Polarny Lis, 2017 w tłumaczeniu Pawła Łapińskiego.
Koridwen, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii „U4”, jest ekspertką w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat Mistrza Gry Khronosa zwoływał ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie i uratowania świata przed epidemią. Koridwen odpowie na wezwanie Khronosa – stawi czoło niebezpiecznym bandom, fałszywym przyjaciołom, dzikim psom… Spotka ludzi, którzy staną się dla niej ważni. Wielu z nich straci. Walcząc o przetrwanie w rządzonym przez gangi Paryżu, przekona się, że jest odważna i zaradna, że wierzy w moc celtyckich zwyczajów i przepowiedni. Odkryje także, że potrafi być bezwzględna, jeśli trzeba walczyć o życie. Zrozumie, że niezależność jest dla niej ważniejsza niż przyjaźń, a nawet miłość. Koridwen odwróci bieg czasu, ale czy dzięki temu uratuje świat?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-790 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Yannis [Audiobook] / Florence Hinckel ; polish translation by Jakub Jedliński ; czyta: Piotr Borowski. - [Piaseczno] : Heraclon International. Story Box.pl, [2017]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (9 godz. 19 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : Polarny Lis, 2017 w tłumaczeniu Jakuba Jedlińskiego.
Yannis, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii, jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Jego nick to Rycerz Adrial. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Przed katastrofą Yannis nie miał innych obowiązków niż nauka. Mama gotowała, prała, sprzątała, przytulała, ojciec prowadził sklep. Tuż po katastrofie rozpieszczony Yannis był całkowicie bezradny. Przy życiu trzymała go tylko nadzieja na odwrócenie biegu wydarzeń. Wybrał się więc w szaloną, samotną podróż z Marsylii do Paryża. W tej wyprawie początkowo towarzyszył mu jedynie pies – Happy. I przyroda. Przyroda widziana oczami Yannisa jest wspaniała: majestatyczna i dzika. Dla wrażliwego, delikatnego, ale bardzo upartego chłopca, który nigdy wcześniej nie wyjeżdżał z Marsylii, wszystko jest pierwsze, wszystko jest odkryciem. I właśnie ta prawda, ten zachwyt nad pięknem świata okażą się dla niego najważniejsze. Będą ratunkiem, a także lekarstwem na zdradę, manipulację i okrucieństwo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-792 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. 4 okł. błędnie przypisany ISBN.
Podręcznik akademicki.
Bibliogr. s. 281. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 7)
Stanowi część 7. cyklu, część 1. pt.: Początek, część 2. pt.: Gambit Kartosa, część 3. pt.: Tajemnica mrocznego lasu, część 4. pt.: Zamek widmo, część 5. pt.: Szachy Karmadonta, część 6. pt.: Nowy początek.
Na okładce: LitRPG.
Niesamowita przygoda Dmitrija Machana w Barlionie dobiega końca! W wirtualnym świecie gry, który przez tyle miesięcy zastępował mu prawdziwe życie, jego postać – Szaman – przeżywała upadki i wzloty (dosłownie i w przenośni). Czy Barliona – ziemia obiecana graczy RPG, raj amatorów fantastycznych przygód, źródło godziwego zarobku dla zaradnych i rzutkich, ale także piekło dla niedolevelowanych i… więźniów – jest jeszcze w stanie czymś zaskoczyć Machana? Przeczytajcie wielki finał siedmiotomowej, bestsellerowej sagi LitRPG, która zawładnęła wyobraźnią polskich czytelników. Jeszcze niedawno Machanowi wydawało się, że szósty etap gry jest zarazem ostatnim i że już nic nie jest w stanie go zaskoczyć. Jednak życie – to wirtualne i to prawdziwe – niespodziewanie dokonało korekty kursu. Oto korporacja, której świat zawdzięcza Barlionę, postanowiła ożywić Pana Ciemności i całą jego armię. Iwanow, szef przedsiębiorstwa, osobiście wcisnął przycisk reaktywacji. Odrodził się Gieranika wraz ze swym Smokiem Ciemności. Tymczasem Szaman otrzymał od korporacyjnej wierchuszki propozycję nie do odrzucenia... W środku dodatek specjalny: opowiadanie uzupełniające "Godzina bólu” Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.16/.51(47+57)-3 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 6)
Na okładce: LitRPG.
Stanowi część 6. cyklu, część 1. pt.: Początek, część 2. pt.: Gambit Kartosa, część 3. pt.: Tajemnica mrocznego lasu, część 4. pt.: Zamek widmo, część 5. pt.: Szachy Karmadonta, część 7. pt.: Na tropie stwórcy.
Zapraszamy do wirtualnego świata Barliony! Tak doskonałego, że nie dałoby się go odróżnić od rzeczywistości, gdyby nie to, że jest istną krainą marzeń: czeka tu na ciebie nie tylko zatrzęsienie niesamowitych przygód, ale także szansa bardzo przyzwoitego zarobku. Zajmij więc miejsce w podtrzymującej życie kapsule, pozwól, by kontrolę nad funkcjami życiowymi twojego ciała przejął system, i zanurz się w fantastycznym świecie o wiele lepszym niż ten, od którego robisz sobie przerwę. Poczujesz prawdziwą wolność… pod warunkiem że nie odsiadujesz tu kary. Bo więźniowie zesłani do Barliony mają gorzej niż dobrowolni gracze. I to o wiele gorzej. Dmitrij Machan, owiany legendą Szaman ze świata Barliony, odsiedział już swój wyrok w wirtualnej rzeczywistości. Przeżył jedenaście miesięcy niesamowitych przygód i potyczek – to chyba lepiej niż osiem lat ciężkiego więzienia? Tymczasem Barliona nie chce łatwo wypuścić Szamana i ma na to sposób: granica między dwiema rzeczywistościami, w których przebywa Machan, zaciera się... Wygląda na to, że wyjście z kapsuły nie jest takie proste – zanim to nastąpi, trzeba ukończyć Drogę. Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.16/.51(47+57)-3 F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga Szamana / Wasilij Machanienko ; etap 5)
Na okładce: LitRPG.
Stanowi część 5. cyklu, część 1. pt.: Początek, część 2. pt.: Gambit Kartosa, część 3. pt.: Tajemnica mrocznego lasu, część 4. pt.: Zamek widmo, część 6. pt.: Nowy początek, część 7. pt.: Na tropie stwórcy.
Barliona. Wirtualny świat przygód i tajemnic. Świat, w którym gracze spragnieni tego, czego w prawdziwym życiu nigdy nie zaznają, realizują swoje najśmielsze marzenia. Przebywasz tu online całymi miesiącami. Zamknięty w kapsule podtrzymującej funkcje życiowe, ścigasz się z innymi w levelowaniu postaci i zdobywasz kolejne osiągnięcia. Tu niemal wszystko jest dozwolone. I możesz całkiem nieźle zarobić. Chyba że jesteś więźniem. Wtedy to, co dla innych jest rozrywką, dla ciebie może stać się udręką. Machan myśli zapewne, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w Barlionie potoczy się utartymi koleinami. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, zamek Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten jak knuł, tak knuje. Tylko czy Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy. Będzie ciekawie – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. Potrzebuje też ucznia. Ma jednak wysokie wymagania: pierwszy lepszy chętny na pewno nie nada się do tej roli. A może nowy statek? Czemu nie? Musi być jednak zupełnie wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju! Wejdź do niezwykłego, pasjonującego, hybrydowego świata literatury LitRPG, łączącego to, co najlepsze w książkach i grach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.16/.51(47+57)-3 F (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Upadek smoka : tajemna historia Dungeons & Dragons / Ben Riggs ; przekład: Adrian Napieralski ; czyta: Wojtek Masiak. - [Poznań] : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2023. - 1 CD-MP3 (9 godz. 46 min) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
Miejsce i rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Historia narodzin i upadku TSR – firmy, która uwolniła wyobraźnię fanów na całym świecie dzięki grze Dungeons & Dragons Współtworzona przez entuzjastów gier wojennych Gary'ego Gygaxa i Dave'a Arnesona oryginalna gra Dungeons & Dragons wydana przez Tactical Studies Rules w 1974 roku powołała do życia całkowicie nowe medium: gry RPG. Przez następne dwie dekady TSR odnosiła sukcesy, wydając wiele edycji D&D, liczne mutacje gry osadzone w tym samym świecie, periodyki, gry wideo, bestsellerowe powieści autorstwa Margaret Weis, Tracy'ego Hickmana i R. A. Salvatore'a z serii „Dragonlance”, a nawet program telewizyjny! Jednak w 1997 roku seria nietrafionych decyzji i nieudanych projektów doprowadziła TSR na skraj zagłady… Autor książki w trakcie własnej, pełnej przygód kampanii, polegającej na przeprowadzeniu dogłębnych badań i wywiadów z głównymi postaciami na rynku gier RPG oraz pozyskaniu tajnych dokumentów, ujawnia prawdziwą historię powstania i katastrofy TSR. Zaglądamy za kulisy siedziby firmy w Lake Geneva, gdzie innowacyjni artyści i pisarze na nowo zdefiniowali gry z gatunku „miecza i czarów”, a menedżerowie i kierownictwo sabotowali swój własny sukces, co ostatecznie uczyniło z TSR firmę wydawniczą niezdolną do wydania choćby pocztówki...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-4980 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czworo i kości / Kazimierz Szymeczko. - Wyd. 1. - Łódź : Literatura, 2011. - 126, [1] s. ; 22 cm.
(Plus Minus 16)
Powieść dla nastolatków o próbie dogadania się z otoczeniem i o wyzwaniach, jakie stawia przed wszystkimi niewdzięczny okres dojrzewania. W tle świat gier RPG i komputerowych, który miał być miejscem rozrywki lub ucieczki a okazuje się pułapką. Czy to gry są złe, czy raczej między ludźmi zrobiło się ostatnio nieciekawie?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 PIV (1 egz.)
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czworo i kości / Kazimierz Szymeczko. - Wydanie III. - Łódź : Wydawnictwo Literatura, 2019. - 156, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
(Plus Minus 16)
Popołudniami czwórka przyjaciół zanurza się w świat wiedźm, dzielnych wojowników i ogrów. Uwielbiają gry RPG, dzięki nim świat nie jest taki szary. Kiedy wychowawca każe im wciągnąć do paczki fana gier komputerowych, nie będą zachwyceni. Zadanie powiązane z realnym światem okazuje się trudniejsze niż "zabić smoka i uwolnić księżniczkę". Świat gier wyobraźni, który miał być miejscem rozrywki lub ucieczki, okazuje się pułapką. Czy to gry są złe, czy to raczej między ludźmi zrobiło się ostatnio nieciekawie? Powieść dla nastolatków o próbie dogadania się z otoczeniem, walce o miejsce w grupie, pierwszej miłości, dramatycznych decyzjach i wyzwaniach, jakie stawia przed wszystkimi niewdzięczny okres dojrzewania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 P (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jules [Audiobook] / Carole Trébor ; polish translation by Jakub Jedliński ; czyta: Maciej Więckowski. - Piaseczno : Heraclon International. Story Box.pl, [2017]. - 1 płyta audio (CD-Mp3) (9 godz. 52 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : Polarny Lis, 2017 w tłumaczeniu Jakuba Jedlińskiego.
Jules, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii „U4”, jest ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat Mistrza Gry Khronosa zwoływał ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie i uratowania świata przed epidemią. Zanim nadeszła katastrofa, Jules, tak jak wielu jego rówieśników, uciekał od rzeczywistości w wirtualny świat gry Warriors of Time, do krainy Ukraün. Tam stawał się Spider Snake’iem: dzielnym, sprawnym, przebiegłym. Kiedy zabójczy wirus spustoszył Ziemię, a brak dostępu do internetu zamknął przed chłopakiem szansę ucieczki w świat gry, Jules musiał w końcu zmierzyć się z rzeczywistością. Musiał znaleźć sposób na odnalezienie się w ludzkiej dżungli Paryża, wśród grasujących gangów, wygłodniałych psów i szczurów. Dołącza do wspólnoty, którą stworzyli koledzy z gimnazjum. Razem z przyjaciółmi podejmuje próbę życia na nowo. „Razem” staje się dla niego sposobem na przetrwanie. I być może jedyną drogą ocalenia świata…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-789 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Stéphane [Audiobook] / Vincent Villeminot ; polish translation by Paweł Łapiński ; czyta: Magda Karel. - [Piaseczno] : Heraclon International. Story Box.pl, [2017]. - 1 płyta audio (CD-MP3) (8 godz. 48 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(U4)
Nagranie na podstawie edycji książkowej: Warszawa : Polarny Lis, 2017 w tłumaczeniu Pawła Łapińskiego.
Stéphane, podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii, jest Ekspertką w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał im możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Stéphane, córka słynnego wirusologa, jako jedyna z czworga bohaterów serii nie uwierzyła w te zapewnienia. Uważała, że jedynym sposobem na ocalenie jest szczepionka, której opracowanie lub odnalezienie zależy od zespołu jej ojca. Gwałtowna, bardzo inteligentna dziewczyna o białych włosach i męskim imieniu, w grze znana jako Lady Rottweiler, wcale nie wybierała się na spotkanie pod wieżą Zegarową. Jednak wskutek fatalnego zbiegu okoliczności musiała opuścić Lyon i wraz z innymi Ekspertami podążyć do stolicy Francji. Nie po to jednak, żeby cofnąć czas. Po to, by szukać ojca. I w końcu odpowiedzieć sobie na pytanie, czy nauka i autorytet mogą być remedium na koniec świata. "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Zbiory audiowizualne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. CL-791 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miasto Pajęczej Królowej / James Wyatt ; tł. [z ang.] Tomek Kreczmar. - Warszawa : "ISA", cop. 2005. - 159 s. : il ; 27 cm + Plansza do gry.
(Dungeons & Dragons)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 791/794 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej