Handel detaliczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
tylko na miejscu
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(11)
Filia Starówka
(1)
Filia Siódemka
(2)
Filia Gosławice
(2)
Filia Chorzeń
(4)
Filia Medyczna
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(3)
Autor
Strzyżewska Elżbieta
(4)
Adcock Dennis
(1)
Armstrong Gary
(1)
Brittain Paul
(1)
Chudy Stanisław
(1)
Cox Roger
(1)
Dziewit Daniel
(1)
Górska Grażyna
(1)
Kałuża Dariusz
(1)
Komosa Andrzej
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Rutkowski Antoni
(1)
Sullivan Malcolm
(1)
Szulce Halina (1939- )
(1)
Szumilak Jan
(1)
Tonndorf Hans G
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żelezik-Rebmann Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(6)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Kobieta
(4482)
Przyjaźń
(2959)
Rodzina
(2911)
Miłość
(2586)
Polska
(2251)
Handel detaliczny
(-)
Tajemnica
(2060)
Literatura polska
(1932)
Śledztwo i dochodzenie
(1714)
Zabójstwo
(1583)
Poezja polska
(1558)
Relacje międzyludzkie
(1462)
Powieść fantastyczna
(1441)
II wojna światowa (1939-1945)
(1430)
Zwierzęta
(1367)
Magia
(1208)
Powieść sensacyjna
(1091)
Rodzeństwo
(1084)
Nastolatki
(1079)
Żydzi
(1031)
Dziewczęta
(1009)
Małżeństwo
(982)
Dzieci
(958)
Sekrety rodzinne
(956)
Wojna 1939-1945 r.
(943)
Policjanci
(940)
Literatura
(884)
Uczucia
(880)
Język polski
(835)
Historia
(758)
Trudne sytuacje życiowe
(753)
Relacja romantyczna
(749)
Życie codzienne
(735)
Powieść angielska
(720)
Literatura młodzieżowa polska
(702)
Filozofia
(673)
Powieść polska
(663)
Ludzie a zwierzęta
(657)
Psy
(652)
Kultura
(650)
Przestępczość zorganizowana
(642)
Matki i córki
(639)
Arystokracja
(638)
Osoby zaginione
(636)
Zemsta
(634)
Uczniowie
(632)
Romans
(631)
Wojsko
(621)
Boże Narodzenie
(609)
Dziecko
(601)
Powieść historyczna
(600)
Wybory życiowe
(600)
Powieść społeczno-obyczajowa
(597)
Uprowadzenie
(596)
Poszukiwania zaginionych
(595)
Powieść
(594)
Podręczniki akademickie
(587)
Pamiętniki polskie
(584)
Powieść psychologiczna
(579)
Dziennikarze
(567)
Koty
(558)
Powieść francuska
(552)
Chłopcy
(546)
Sztuka
(546)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(545)
Thriller
(539)
Pisarze polscy
(533)
Władcy
(510)
Przedsiębiorstwo
(507)
Literatura amerykańska
(502)
Seryjni zabójcy
(501)
Polityka
(498)
Wychowanie w rodzinie
(498)
Dziadkowie i wnuki
(494)
Polacy za granicą
(493)
Prywatni detektywi
(491)
Młodzież
(473)
Literatura dziecięca polska
(464)
Podróże
(459)
Stosunki interpersonalne
(446)
Wojna
(444)
Ojcowie i córki
(443)
Publicystyka polska
(443)
Wakacje
(435)
Zarządzanie
(430)
Odżywianie
(428)
Opowiadanie polskie
(426)
Śmierć
(424)
Mężczyzna
(420)
Psychologia
(414)
Środowisko człowieka
(413)
Zabójstwo seryjne
(411)
Powieść kryminalna
(407)
Spisek
(401)
Zakochanie
(391)
Literatura młodzieżowa angielska
(390)
Marzenia
(390)
Walka dobra ze złem
(390)
Lekarze
(388)
Powieść norweska
(380)
Wampir (stworzenie fantastyczne)
(379)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Podręcznik
(1)
Publicystyka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ekonomika handlu. Cz. 1 : Podręcznik / Stanisław Chudy. - Poznań : "eMPi2", 2000. - 230, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33, 33 magazyn rezerw (2 egz.)
Książka
W koszyku
Przeliczeni : tajemnice galerii handlowych / Daniel Dziewit. - Wyd. 1. - Chorzów : Videograf, 2015. - 244, [4] s., [24] s. tabl. : il. kolor. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/68 (1 egz.)
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Filia Siódemka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/68 (1 egz.)
Filia Gosławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/68 (1 egz.)
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Filia Medyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66/69 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 1 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 3. - Poznań : "eMPi2", 1996. - 120 s. : il. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659+005 Mag. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 1 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 4. - Poznań : eMPi2, 1997. - 120 s. : il. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005+657/659 magazyn rezerw (1 egz.)
Filia Gosławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 2 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 3. - Poznań : "eMPi2", 1996. - 149 s. : rys. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Podręcznik dla II klas zasadniczych szkół zawodowych o profilu sprzedawca
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659+005 Mag. (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organizacja i technika sprzedaży. Cz. 2 / Elżbieta Strzyżewska. - Wyd. 4. - Poznań : "eMPi2", 1997. - 152 s. : il. ; 24 cm.
(Materiały i Podręczniki Mariana Pietraszewskiego)
Podręcznik dla II klas zasadniczych szkół zawodowych o profilu sprzedawca
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659+005 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.BG 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej