Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
nieokreślona
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(5)
Autor
Szymanowicz Maciej (1976- )
(3)
Borsuk Karol (1905-1982)
(1)
Chiacchiera Martino
(1)
Conzadori Remo
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Hwang Hope S
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Looveer Meelis (1975- )
(1)
Socha Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(3)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Postać literacka
(3)
Alicja w Krainie Czarów (postać fikcyjna)
(1)
Carroll, Lewis (1832-1898)
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Hodowla zwierząt
(1)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(1)
John Wick (postać fikcyjna)
(1)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(1)
Pamięć
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Spostrzeganie
(1)
Zagubione przedmioty
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Alicja w Krainie Czarów
(1)
Temat: miejsce
Kraina Czarów (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Gry i zabawy
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Super farmer / autor gry Karol Borsuk ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, 2012. - 1 pudełko (2 dwunastościenne kostki, 128 kartoników z obrazkami zwierząt, tabela wymian, instrukcja) ; 18x11,5x6,5cm.
Liczba graczy 2-6; wiek 6+; czas gry 30 minut.
Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gra edukacyjna o fascynującej historii. Jesteś farmerem i hodujesz zwierzęta. Twoje stado wciąż rośnie. Ale musisz uważać bo w okolicy grasują lis i wilk. Twoje zwierzęta mogą stać się dla nich cennym łupem. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań Superfarmerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-109 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Alicja w Krainie Czarów / Martino Chiacchiera, Remo Conzadori ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, © 2023. - 1 pudełko (plansza ze wskazówką, 20 małych ciasteczek, 24 duże ciasteczka, 4 duże pionki, 4 małe pionki, 4 nakładki do dużych pionków, 8 podstawek, 44 karty, instrukcja) ; 19x19x4 cm.
Liczba graczy: 2-4, wiek graczy: 6+, czas gry: 20 min.
"Szalony wyścig Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami… ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura „wypij-mnie” oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści W Krainie Czarów z Granną W Krainie Czarów Granna to nie tylko gra rodzinna, to magiczna podróż do świata Alicji, pełnego niespodzianek i przygód. Weź udział w szalonym wyścigu i sprawdź, kto zgarnie najpyszniejsze słodkości, a wszystko to przy akompaniamencie Szalonego Kapelusznika, który na pewno doceni gości ze zdobytymi przysmakami. To niezwykła gra, w której możesz nawet rywalizować z samym Kapelusznikiem! Przenieś się do zaczarowanej opowieści W Krainie Czarów Granna przenosi graczy prosto do zaczarowanej opowieści Alicji. Znajdziecie tu Norę Zająca, który z pewnością wprowadzi trochę chaosu, miksturę "wypij-mnie", która zmieni Wasz rozmiar i karty Królowej Kier, które rządzą tym magicznym światem. Każdy ruch i decyzja prowadzą Was głębiej w fascynujący świat Alicji, pełen tajemnic i niespodzianek". (https://www.empik.com)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-85 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sherlock / Hope S. Hwang, Vincent Dutrait. - Warszawa : Granna ; copyright 2015. - 1 gra (13 kart z wizerunkami podejrzanych, bloczek z kartami dochodzenia, 4 zasłonki) ; w pudełku 14x14x6 cm + Instrukcja.
(Gry z Pazurem)
Liczba graczy: 2-4; wiek: 10+; czas gry: ok. 15 minut.
Kochasz rozwiązywać zagadki? Wierzysz w moc dedukcji i potęgę rozumu? W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego detektywa. Analizuj symbole na kartach i przesłuchuj innych graczy w poszukiwaniu informacji. Wytrop przestępcę jako pierwszy i wygraj. Prosta, wciągająca mechanika, w której liczy się logiczne myślenie i zdolność dedukcji, a klimatyczna szata graficzna przeniesie was do XIX-wiecznego Londynu w samo serce akcji. 2 warianty rozgrywki o różnym poziomie trudności. W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego młodego detektywa! W Sherlocku gracze ścigają się, kto jako pierwszy rozwiąże zagadkę i prawidłowo wskaże przestępcę. Prosta, wciągająca mechanika oddająca charakter śledztwa Najbardziej kompaktowa gra dedukcyjna na rynku. 2 warianty gry – dla początkujących i bardziej doświadczonych detektywów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Małgosia / Krzysztof Jurzysta ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, © 2024. - 1 pudełko (2 kafelki startowe, 40 kafelków słodkości, chatka Baby Jagi, 8 żetonów pierniczków, 4 kafelki czapek Baby Jagi, 3 drewniane pionki, instrukcja) ; 19x19x4 cm.
Liczba graczy: 2-4, wiek graczy: 6+, czas gry: 20 min.
„Jaś i Małgosia” to wesoła kooperacyjna gra planszowa dla całej rodziny,w której wspólnie staracie się pomóc tytułowym postaciom zdobyć pięć smakowitych pierniczków, jednocześnie nie dając złapać się Babie Jadze. Aby osiągnąć ten cel, musicie ze sobą współpracować, wykazać się sprytem i logicznym myśleniem. Zgarnijcie jak najszybciej pierniczki i ucieknijcie Babie Jadze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-90 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kopciuszek / Meelis Looveer ; [ilustracje:] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, © 2020. - 1 pudełko (plansza z zegarem, 12 kafelków podstawowych, 12 kafelków specjalnych, magiczna drewniana kostka, tekturowa figurka Kopciuszka, instrukcja) ; 19x19x4 cm.
Liczba graczy: 1-4, wiek graczy: 4+, czas gry: 20 min.
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie – w odpowiedniej kolejności – wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Jeśli tylko uda wam się zdążyć przed północą, do Kopciuszka nareszcie uśmiechnie się szczęście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej