Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(111)
Forma i typ
E-booki
(320275)
Książki
(138435)
Proza
(31474)
Audiobooki
(30356)
Poezja
(6117)
Gry i zabawki
(111)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3746)
Filmy i seriale
(2558)
Publikacje popularnonaukowe
(2140)
Poradniki i przewodniki
(1817)
Publikacje naukowe
(1530)
Publikacje dydaktyczne
(1518)
Komiksy i książki obrazkowe
(1373)
Muzyka
(1019)
Publikacje fachowe
(935)
Dramat (rodzaj)
(547)
Publikacje informacyjne
(544)
Publikacje religijne
(332)
Albumy i książki artystyczne
(314)
Druki ulotne
(179)
Rękopisy
(150)
Czasopisma
(142)
Fotografie
(80)
Mapy
(80)
Publikacje promocyjne
(44)
Gry komputerowe
(43)
Programy radiowe i telewizyjne
(39)
Starodruki
(34)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(29)
Nuty
(27)
Rejestracje audio i wideo
(24)
Grafiki
(16)
Rysunki
(5)
Pliki i bazy danych
(4)
Obiekty trójwymiarowe
(3)
Programy komputerowe
(3)
Publikacje dla niewidomych
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(46)
dostępne
(36)
wypożyczone
(24)
tylko na miejscu
(8)
Placówka
Filia Starówka
(18)
Filia Gosławice
(4)
Wypożyczalnia dla Dzieci
(22)
Filia Chorzeń
(3)
Filia Medyczna
(4)
Filia Łężyn
(5)
Czytelnia dla Dorosłych
(57)
Czytelnia Filia Starówka
(1)
Autor
Galewska-Kustra Marta
(3)
Nigelli Benedetta
(3)
Nowak Jan (1963- )
(3)
Stachyra Wojciech
(3)
Zięba Krzysztof (ilustrator)
(3)
Astley Neville
(2)
Baker Mark (1959- )
(2)
Chrobak Magdalena
(2)
Drewnowski Jacek (1974- )
(2)
Kłos Joanna (grafik)
(2)
Trojanowski Robert
(2)
Wade Sarah
(2)
Wasilewicz Grażyna
(2)
Wasilewicz Grażyna. Baw się i dotknij
(2)
Šplíchal Antonín (1947- )
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Anrzejczak Jacek
(1)
Ansermet Danièle
(1)
Armstrong Tim
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Biba Dariia
(1)
Blanchot Denis
(1)
Boeckoff Andrea
(1)
Bogdanowicz Marta
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Brassart René
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Bösch Holger
(1)
Cassata Gabriel
(1)
Chan Maisherly
(1)
Choux Nathalie (1967- )
(1)
Chuda Renata
(1)
Chybowska-Rudolf Blanka
(1)
Coimbra Miguel
(1)
Cortina Gabriel (1973- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Crapuchettes Dominic
(1)
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Dahl Kristin (1940- )
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Deliński Cezariusz
(1)
Delval Julien
(1)
Derevlany John (1964- )
(1)
Dutrait Vincent (1976- )
(1)
Farinas Ulises
(1)
Fiske Anna (1964- )
(1)
Frydrych Gerard
(1)
Frydrych Gerard. Kocham rysować
(1)
Garfield Richard
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gronowska Aleksandra
(1)
Grzesiak Izabella
(1)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(1)
Hanulak Monika (1973- )
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hoffmeier Mark
(1)
Hwang Hope S
(1)
Inaraja Javier
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Jaros Marcin
(1)
Kajdana Sylwia
(1)
Kanaari Atha
(1)
Kawasaki Susumu
(1)
Kenyon Tony
(1)
King Andrew (1961- )
(1)
Kocowska Barbara
(1)
Kozik Aleksander
(1)
Kołodziej Katarzyna (ilustratorka)
(1)
Kuc Anna
(1)
Kucharska Nikola
(1)
Kwiatkowska Magdalena
(1)
Kłos Joanna
(1)
Lange Grażka (1961- )
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lepp Mati (1947- )
(1)
Lipoński Wojciech (1942- )
(1)
Liput Przemysław (1985- )
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Marek Cezary (1968- )
(1)
Martínez Jaramillo Ana María
(1)
Matter Philippe
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Małachowska Małgorzata
(1)
Mekdjian Christelle
(1)
Menzel Michael (1974- )
(1)
Minor Marcin
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Moon Alan R
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Morais Elisabeth
(1)
Moyersoen Frederic
(1)
Nakayama Kota
(1)
Nichols Lydia
(1)
O'Connor Jacoby
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(64)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(93)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
Kraj wydania
Polska
(107)
Stany Zjednoczone
(2)
Islandia
(1)
Język
polski
(110)
angielski
(1)
rumuński
(1)
nieznany (scc)
(1)
nieznany (scr)
(1)
Odbiorca
Dzieci
(77)
0-5 lat
(47)
Młodzież
(31)
9-13 lat
(27)
6-8 lat
(24)
Dorośli
(23)
14-17 lat
(16)
18+
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(9)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura francuska
(3)
Literatura angielska
(2)
Literatura hiszpańska
(1)
Temat
Gry i zabawy
(5)
Psy
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(4)
Zwierzęta
(4)
Ciekawość (postawa)
(3)
Matematyka
(3)
Pomaganie
(3)
Przedmioty użytku codziennego
(3)
Światłocień (technika malarska)
(3)
Dinozaury
(2)
Flagi państwowe
(2)
Gry i zabawy dziecięce
(2)
Korekcja mowy
(2)
Krainy i światy fikcyjne
(2)
Książka zabawka
(2)
Książki dla małych dzieci
(2)
Miasta
(2)
Nauka liczenia
(2)
Podróże
(2)
Pojazdy
(2)
Sen
(2)
Stworzenia fantastyczne
(2)
Trening umysłu
(2)
Wsie
(2)
Wyobraźnia
(2)
Zabawki
(2)
Śledztwo i dochodzenie
(2)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(2)
Aaron Fox (postać fikcyjna)
(1)
Animacja poklatkowa
(1)
Ava Prentis (postać fikcyjna)
(1)
Axl (postać fikcyjna)
(1)
Bakterie
(1)
Baron Zgniłek (postać fikcyjna)
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biczorella (postać fikcyjna)
(1)
Boże Narodzenie
(1)
Brzost z Ciemnego Boru (postać fikcyjna)
(1)
Budownictwo
(1)
Burnzie (postać fikcyjna)
(1)
Bóstwa
(1)
Clay Moorington (postać fikcyjna)
(1)
Czas strefowy
(1)
Cztery żywioły
(1)
Dotyk
(1)
Drzewa
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Edukacja
(1)
Ekspansja Wszechświata
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Fleima (postać fikcyjna)
(1)
Generał Magmar (postać fikcyjna)
(1)
Geografia
(1)
Goofy (postać fikcyjna)
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Humor
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Jeżynka (postać fikcyjna)
(1)
John Wick (postać fikcyjna)
(1)
Kaczor Donald (postać fikcyjna)
(1)
Kał
(1)
Knighton (kraina fikcyjna)
(1)
Komandor Kalmar (postać fikcyjna)
(1)
Koty
(1)
Krokodyle
(1)
Kuce
(1)
Labirynt
(1)
Lance Richmond (postać fikcyjna)
(1)
Lavaria (postać fikcyjna)
(1)
Lord Grabieżca Sromotnik (postać fikcyjna)
(1)
Ludność
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Macy Halbert (postać fikcyjna)
(1)
Madame Flora (postać fikcyjna)
(1)
Majsterkowanie
(1)
Markiz de Małż (postać fikcyjna)
(1)
Martwodrzew (postać fikcyjna)
(1)
Maszyny budowlane
(1)
Matki i synowie
(1)
Memy internetowe
(1)
Merlok (postać fikcyjna)
(1)
Mistrz Naząbek (postać fikcyjna)
(1)
Moloch z Głębin (postać fikcyjna)
(1)
Moltor (postać fikcyjna)
(1)
Monstrox (postać fikcyjna)
(1)
Morza
(1)
Myszka Miki (postać fikcyjna)
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauka
(1)
Nexo Knights (świat fikcyjny)
(1)
Noc
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Onomatopeja
(1)
Osadnicy
(1)
Osobliwości
(1)
Osobowość
(1)
Oszustwo
(1)
Temat: dzieło
Milionerzy (teleturniej)
(1)
Minecraft
(1)
The Office (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Amsterdam (Holandia)
(1)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Konin (woj. wielkopolskie)
(1)
Ninjago (kraina fikcyjna)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(36)
Gry planszowe
(28)
Gry w karty
(22)
Książki dla małych dzieci
(14)
Książka zabawka
(12)
Broszura
(10)
Książka-zabawka
(10)
Książka obrazkowa
(8)
Opowiadania i nowele
(8)
Gry edukacyjne
(7)
Gry i zabawy
(6)
Gry strategiczne
(6)
Książka do wypełniania
(4)
Wiersze
(4)
Książka do kolorowania
(3)
Książka obrazkowa (picturebook)
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Plansze do gry
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje dla dzieci
(2)
Układanki
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Encyklopedia
(1)
Fantastyka
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry w kości
(1)
Horror
(1)
Humor
(1)
Komiks
(1)
Melodia z tekstem podłożonym
(1)
Piosenka dziecięca polska
(1)
Poradniki
(1)
Quizy
(1)
Science fiction
(1)
Wycinanka
(1)
Wyliczanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(50)
Edukacja i pedagogika
(25)
Matematyka
(2)
Historia
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
111 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(ABC / Oficyna Wydawnicza Delta W-Z)
Na okł.: Od agrafki do zabawki. Zawiera szablony i wzory.
Na okł.: od agrafki do zabawki
Zawiera szablony i wzory
350 pomysłów na robótki, pozwalające atrakcyjnie spędzić czas i przygotować efektowne, zabawne i praktyczne drobiazgi, nadające się na prezenry dla najbliższych, do ozdabiania dziecinnego pokoju lub uczczenia świąy albo domowej uroczystości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Gosławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71 (1 egz.)
Filia Chorzeń
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71/74/III (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Orbis / Tim Armstrong. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (10 kafli bogów, 65 kafli regionów, 100 wyznawców, 18 żetonów dezaktywacji, 5 żetonów zniżek, 5 żetonów świątyń) ; w pudełku 27x21x6 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek graczy: 10+; czas gry: 45 min.
Rok wydania na podstawie www.taniaksiazka.pl.
Doszło do magicznej katastrofy, przez którą w eterze krążą regiony pełne wyznawców. Wybieraj je i łącz, by stworzyć idealną krainę! Wioski, monumenty, lasy, a nawet wulkany... Tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób powstanie idealny wszechświat! Orbis to niezwykle przyjemna gra, w której umiejętne planowanie i łączenie różnorodnych zdolności stanowi prostą drogę do sukcesu. Na czym to polega? W grze Orbis każdy z graczy wciela się w kreatora światów, który z porozrzucanych, pozornie niezwiązanych ze sobą elementów będzie tworzył zupełnie nową, sprawnie działającą krainę. W grze dostępnych jest 6 rodzajów regionów, które będziemy dobierali, a następnie łączyli według określonego schematu: w piramidę o podstawie z 5 kafli. Jest tylko jedno ograniczenie: aby umieścić kafel w określonym kolorze na wyższych poziomach, pod nim musi znajdować się przynajmniej jeden teren identycznego rodzaju. W swojej turze każdy z graczy dobiera jeden z kafli i umieszcza go na swojej planszy (wyjątkiem jest kafel boga, który wybieramy tylko raz i umieszczamy na koniec gry, na samym górze swojej świątyni). Wraz z terenami możemy dobierać znajdujące się na nich kolorowe znaczniki – to wyznawcy, którzy z czasem będą stanowili walutę, pozwalającą kupować coraz lepsze (i coraz droższe) kafelki. Cała zabawa rozpoczyna się w momencie, w którym weźmiemy pod uwagę specjalne zdolności terenów. Każdy z kafelków ma na sobie symbole oznaczające profit, jaki daje po umieszczeniu go w naszym świecie. Są to bonusy natychmiastowe, stałe lub takie, które dadzą nam punkty zwycięstwa na koniec gry. To właśnie umiejętnie ich łączenie stanowi klucz do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-3 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN. Na podstawie serialu telewizyjnego "Świnka Peppa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Gosławice
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93/I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cienie: Amsterdam / Mathieu Aubert. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 gra (84 karty zaszyfrowanych wiadomości, 7 dwustronnych dzielnic, kafelek startowy, 3 pola przeszkód, 2 zasłonki, 2 figurki detektywów, 6 znaczników dowódców, 40 kart map, 2 znaczniki śledzenia, 2 tory zatrzymań, 5 żetonów policji) ; w pudełku 23x16x5 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-8; wiek: 10+; czas rozgrywki: 30 min.
Amsterdam, czasy współczesne. Zostało popełnione przestępstwo, a policyjne śledztwo w ciągu ostatnich dni znacznie zwolniło. Twoja agencja została zaangażowana w sprawę, aby przyspieszyć jej rytm, ale nie jesteście jedyni – podobną propozycję otrzymali praktycznie wszyscy ważni detektywi. W grze Cienie: Amsterdam każdy zespół detektywów porusza się po mieście, aby zdobyć trzy wskazówki, a następnie wrócić z nimi do swojego szefa możliwie jak najszybciej – w każdym razie zanim zrobią to pozostałe drużyny. W każdej grupie informator będzie wysyłał wizualne sygnały w taki sposób, by przybliżyć resztę do rozwiązania. Cienie: Amsterdam to szybka gra dedukcyjna, która spodoba się zarówno początkującym, jak i zaawansowanym graczom. Proste reguły sprawiają, że łatwo wprowadzić do rozgrywki nową osobę, a rozwiązywanie zagadki w czasie rzeczywistym dostarcza uczestnikom wielu niezapomnianych emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-2 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Historyjki z Okienkami)
(Peppa Pig)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Książeczka z okienkami, której bohaterką jest rezolutna Świnka Peppa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93I N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Obrazki dla Maluchów)
Przedstawiamy kolejną książeczkę z edukacyjnego cyklu „Obrazki dla maluchów”. Tym razem na bajecznie kolorowych kartach książki dzieci spotkają się ze Świętym Mikołajem oraz jego pomocnikami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Medyczna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82093 N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z obrazkiem mózgu) ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37cm).
Liczba graczy: 2-6; wiek graczy: 8+; czas gry: 15 min.
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-30 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Na wsi / [projekt i tekst: Anton Poitier ; ilustracje: Dariia Biba]. - Warszawa : Wilga, [2020]. - [12] stron : ilustracje ; 19x19 cm.
(Obracanka)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
"Obracanki" to uwielbiana przez maluchy seria z ruchomymi, obracającymi się wokół własnej osi elementami. Książeczka "Na wsi" pomoże maluchom poznać nazwy zwierząt mieszkających w gospodarstwie. Na każdej stronie znajduje się obracany element z wizerunkiem zwierzaka, który trzeba dopasować do odpowiedniej nazwy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (55 kart, metalowa puszka, instrukcja) ; w pudełku 13x13x5 cm.
Liczba graczy: 2-8; wiek graczy: 4+; czas gry: 15 min.
5 gier w 1.
Dobble Zwierzaki to rozrywka absolutnie dla każdego – gra nadaje się zarówno do zabawy z dziećmi, jak i na imprezy dorosłych. 55 kolorowych kart z czytelnymi symbolami zwierząt zamkniętych jest w solidnej, metalowej puszce, dzięki czemu łatwo zabrać Dobble ze sobą i grać absolutnie wszędzie: w poczekalni u lekarza, w pociągu, na wycieczce…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-38 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie. 7, 50 strasznych opowieści/ [Holger Bösch ; ilustrator Bernhard Skopnik]. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (50 dwustronnych kart ) ; 10x14x3 cm + instrukcja.
Co sprawiło, że wspólny wieczór zakończył się katastrofą? Dlaczego nieopublikowany manuskrypt doprowadził do śmierci dwóch osób? Jak karta dawcy narządów szwagierki doprowadziła do zguby pewnego mężczyznę? Właściwe rozwiązanie brzmi: ponieważ spod pióra Holgera Bscha bez końca wychodzą nowe czarne historie! Gracze ponownie muszą zadawać odpowiednie pytania, aby krok po kroku dojść do właściwego rozwiązania strasznych zagadek. Międzynarodowy bestseller!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-34 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gejsze / autor: Kota Nakayama ; ilustracje: Maisherly Chan. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2017. - 1 gra (7 płytek gejsz, 21 kart prezentów, 7 żetonów przychylności, 8 znaczników akcji, instrukacja) ; w pudełku 14x14x5 cm.
Liczba graczy: 2; wiek: 10-110 lat; czas gry: 20 min.
Minimum zasad, maksimum strategii! Ta gra cię zaskoczy! Masz do wykonania tylko 4 działania. Od kolejności, w jakiej je wykonasz, zależy twój sukces! Celem gry jest zdobycie przychylności gejsz. Każda gejsza oczekuje innego podarunku. Jedna pasjonuje się muzyką, inna zbiera wachlarze, a kolejna zgłębia mądre księgi. Przychylność gejszy zdobędzie ten gracz, który podaruje jej właściwe prezenty. Proste zasady gry! • Każdy gracz posiada 4 znaczniki przedstawiające 4 działania możliwe do wykonania podczas gry. Gracz sam decyduje, w jakiej kolejności je wykona, ale musi pamiętać, że każde działanie może wykonać tylko raz! • W trakcie gry gracze wręczają gejszom odpowiednie podarunki. • Na koniec gry sprawdzamy, którym spośród siedmiu gejsz gracze podarowali prezenty. Przychylność gejszy zdobywa ten, kto podarował jej więcej prezentów. Wygra gracz, który zdobędzie przychylność czterech gejsz
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-46 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
7 cudów świata / projekt gry Antoine Bauza ; ilustracje Miguel Coimbra. - Bruksela : Repos Production, [2023]. - 1 gra (7 plansz Cudów, 148 kart, 48 żetonów Konfliktów, 78 monet, notes punktacji, 3 arkusze z opisami efektów, arkusz ze spisem kart i siatką powiązań, instrukcja ; w pudełku 8x30x30 cm.
Liczba graczy: 3-7; wiek: 10+; czas gry: 30 min.
Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Prowadź je do chwały, dokonując odkryć naukowych, podbijając okoliczne tereny, nawiązując kontakty handlowe i wznosząc olśniewające budowle! Miej jednak baczenie na swych sąsiadów, gdyż ich cele i ambicje są podobne Twoim. Czy cud, który wzniesiesz, przetrwa nadchodzące tysiąclecia? [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-44 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Dotykaj Poznawaj Baw się)
(Co Lubi...)
„Co lubi…” to seria boardbooków, pełna rozmaitych faktur i struktur. Takie zróżnicowanie wspomaga stymulację sensoryczną maluszka, a także urozmaica zabawę. Wesołym, barwnym ilustracjom towarzyszą proste teksty dotyczące tytułowych bohaterów. Książki dodatkowo uczą kolorów i pozytywnie wpływają na sprawność manualną dziecka. Poza tym zaspokajają jego ciekawość i pobudzają wyobraźnię.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 N (1 egz.)
Filia Medyczna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 N (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ryzyk fizyk : edycja deluxe / autor: Dominic Crapuchettes ; ilustracje: Jacoby O'Connor ; opracowanie polskich pytań Agnieszka Weidemann, Jacek Drewnowski, Artur Szrejter, Kamil Śmiałkowski ; tłumaczenie: Magdalena Miśkiewicz. - Warszawa : Egmont, © 2021. - 1 gra (mata do obstawiania zakładów, ścieralne tabliczki wielokrotnego użytku, klepsydra, 7 markerów suchościeralnych, z gąbeczkami, 250 pytań, żetony o wartości od 100 do 2500$) ; w pudełku 30x30x8 cm.
Liczb graczy: 4-14; wiek: 10+; czas rozgrywki: 25 minut.
Ile ważył najcięższy w historii mistrz sumo? Znasz odpowiedź na to pytanie? Jeśli nie - spróbuj zgadnąć. A może zaryzykujesz i postawisz dolary na odpowiedź innego gracza? "Ryzyk Fizyk" to jedna z najpopularniejszych gier quizowych na świecie. Zebrano w niej zabawne, ciekawe i niezwykłe pytania z różnych dziedzin. Jednak nie musisz być ekspertem w każdej z nich. Wygrasz, jeśli obstawisz właściwe odpowiedzi i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. [Nota Wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-16 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Liczenie to jedna z ulubionych zabaw przedszkolaków. Warto pielęgnować w nich ten entuzjazm i przekonanie, że matematyka to dobra zabawa! Matematyka towarzyszy nam na każdym kroku – podczas zakupów, gotowania, gry w karty czy nawet sprzątania. Przy czym matematyka to nie tylko liczenie, to również pewien sposób myślenia, porządkowania i opisywania rzeczywistości. Matematycznego myślenia dzieci najlepiej uczą się właśnie poprzez zabawę oraz podczas wykonywania codziennych czynności. Magda i Kuba pokażą nam mnóstwo ciekawych matematycznych zabaw i doświadczeń, które możemy bez trudu przeprowadzić w domu. Mierzenie, ważenie, układanie i sortowanie okażą się wielką frajdą. Weźmy na przykład papier toaletowy. Kto powie, ile rolek zużywa się w jego domu w ciągu tygodnia? No i właściwie jak długi jest papier w takiej rolce? Mali matematycy – do dzieła! Książka dla starszych przedszkolaków i młodszych uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 51 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
To publikacja, w której zaprezentowano zabawy bazujące na naturalnej aktywności dzieci. Profesor Marta Bogdanowicz nazywa je zabawami relacyjno-relaksującymi, ponieważ z jednej strony służą pogłębieniu kontaktu pomiędzy dzieckiem i dorosłym, z drugiej zaś - odprężeniu i wspólnemu przeżywaniu radości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-93 NI (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Lego Nexo Knigkt)
Ta absolutnie niepowtarzalna księga to jednocześnie jeden z głównych bohaterów najnowszej serii Lego® Nexo Knights™. Jest strasznie złośliwym przewodnikiem po świecie Knightonu, w którym cyfrowa magia przeplata się z futurystyczną wizją średniowiecznej krainy. Księga, która napisała samą siebie, z (wielką) dozą uszczypliwości i humoru opisuje swoją historię, ulubione potwory i znienawidzone królestwo Knightonu i jego mieszkańców. Lektura obowiązkowa, nie tylko dla fanów rycerzy Nexo Knights!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 OpII (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Cisza na morzu / [tłumaczenie: Jacek Drewnowski]. - Warszawa : Story House Egmont sp. z o.o., © 2022. - 254, [2] strony : ilustracje ; 19 cm.
(Gigant Poleca ; 238)
Na grzbiecie oznaczone jako 5.
Diodak zbudował dla Kwakerfellera wspaniały jacht i zaprosił Donalda, Daisy i Gogusia na wspólny rejs. Wszyscy świetnie się bawią i nie przeczuwają, co się za chwilę wydarzy…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Starówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Komiks 82-93 OpII (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Czy widzisz głodnego królika? Dziewczynę, która wysyła list w butelce? Zobacz, do kogo wszyscy machają! "Cześć, Ziemio!" to pełna humoru i niespodzianek wyszukiwanka, w której przez szesnaście godzin śledzimy losy sześciorga mieszkańców różnych kontynentów. Mnóstwo się tu dzieje i z godziny na godzinę coś się zmienia. Sprawdź, co u nich nowego!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-93 N (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzęta : ponad 20 instrukcji krok po kroku! / ilustrował Gerard Frydrych. - Wydanie I. - Białystok : Świetlik, 2024. - [64] strony, [2] karty tablic : ilustracje ; 28 cm.
(Kocham rysować / Gerard Frydrych)
Na okładce: Naklejki!.
"Kocham rysować" to seria do nauki rysowania dla każdego, kto chciałby przenieść na kartkę wszystko to, co sobie wymarzy! Wystarczy podążać za instrukcjami krok po kroku, kreska po kresce, aby stworzyć szczekającego pieska, ciekawską kurę, przerażającego dinozaura czy uśmiechniętą kozę! Rysowanie z tą książką jest takie proste! W środku "Zwierzęta. Kocham rysować" czekają na was zadania do wykonania wraz jasno opisanymi poleceniami, jak narysować poszczególne gatunki zwierząt. Nie potrzebujecie dodatkowych kartek, jedynie ołówek lub kredki, aby stworzyć fantastyczny rysunek! Dodatkowo w książce znajdziecie naklejki do ozdabiania swoich rysunków. Nauka rysowania pobudza wyobraźnię, rozwija kreatywność oraz ćwiczy uważność i skupienie. A przede wszystkim to świetna zabawa!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Filia Starówka
Brak informacji o dostępności: sygn. 71/76 DZ (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej