Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(12)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Dostępność
nieokreślona
(7)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(12)
Autor
Żabicka Monika
(2)
Armstrong Tim
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Benvenuto Johan
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bourgoin Nicolas
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Garfield Richard
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Henry Frédéric
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Martínez Jaramillo Ana María
(1)
Moon Alan R
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Rojas Natalia
(1)
Small Shane
(1)
Sobel Beth
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Młodzież
(8)
9-13 lat
(7)
14-17 lat
(5)
Dzieci
(5)
Dorośli
(3)
6-8 lat
(2)
18+
(1)
Temat
Bóstwa
(1)
Cztery żywioły
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Pociągi
(1)
Podróże
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przestępstwo
(1)
Ptaki
(1)
Rezerwaty przyrody
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazki
(1)
Wyspy
(1)
Zwierzęta
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: czas
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Amsterdam (Holandia)
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry planszowe
(7)
Gry w karty
(5)
Fantastyka
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
12 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Orbis / Tim Armstrong. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (10 kafli bogów, 65 kafli regionów, 100 wyznawców, 18 żetonów dezaktywacji, 5 żetonów zniżek, 5 żetonów świątyń) ; w pudełku 27x21x6 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek graczy: 10+; czas gry: 45 min.
Rok wydania na podstawie www.taniaksiazka.pl.
Doszło do magicznej katastrofy, przez którą w eterze krążą regiony pełne wyznawców. Wybieraj je i łącz, by stworzyć idealną krainę! Wioski, monumenty, lasy, a nawet wulkany... Tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób powstanie idealny wszechświat! Orbis to niezwykle przyjemna gra, w której umiejętne planowanie i łączenie różnorodnych zdolności stanowi prostą drogę do sukcesu. Na czym to polega? W grze Orbis każdy z graczy wciela się w kreatora światów, który z porozrzucanych, pozornie niezwiązanych ze sobą elementów będzie tworzył zupełnie nową, sprawnie działającą krainę. W grze dostępnych jest 6 rodzajów regionów, które będziemy dobierali, a następnie łączyli według określonego schematu: w piramidę o podstawie z 5 kafli. Jest tylko jedno ograniczenie: aby umieścić kafel w określonym kolorze na wyższych poziomach, pod nim musi znajdować się przynajmniej jeden teren identycznego rodzaju. W swojej turze każdy z graczy dobiera jeden z kafli i umieszcza go na swojej planszy (wyjątkiem jest kafel boga, który wybieramy tylko raz i umieszczamy na koniec gry, na samym górze swojej świątyni). Wraz z terenami możemy dobierać znajdujące się na nich kolorowe znaczniki – to wyznawcy, którzy z czasem będą stanowili walutę, pozwalającą kupować coraz lepsze (i coraz droższe) kafelki. Cała zabawa rozpoczyna się w momencie, w którym weźmiemy pod uwagę specjalne zdolności terenów. Każdy z kafelków ma na sobie symbole oznaczające profit, jaki daje po umieszczeniu go w naszym świecie. Są to bonusy natychmiastowe, stałe lub takie, które dadzą nam punkty zwycięstwa na koniec gry. To właśnie umiejętnie ich łączenie stanowi klucz do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cienie: Amsterdam / Mathieu Aubert. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 gra (84 karty zaszyfrowanych wiadomości, 7 dwustronnych dzielnic, kafelek startowy, 3 pola przeszkód, 2 zasłonki, 2 figurki detektywów, 6 znaczników dowódców, 40 kart map, 2 znaczniki śledzenia, 2 tory zatrzymań, 5 żetonów policji) ; w pudełku 23x16x5 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-8; wiek: 10+; czas rozgrywki: 30 min.
Amsterdam, czasy współczesne. Zostało popełnione przestępstwo, a policyjne śledztwo w ciągu ostatnich dni znacznie zwolniło. Twoja agencja została zaangażowana w sprawę, aby przyspieszyć jej rytm, ale nie jesteście jedyni – podobną propozycję otrzymali praktycznie wszyscy ważni detektywi. W grze Cienie: Amsterdam każdy zespół detektywów porusza się po mieście, aby zdobyć trzy wskazówki, a następnie wrócić z nimi do swojego szefa możliwie jak najszybciej – w każdym razie zanim zrobią to pozostałe drużyny. W każdej grupie informator będzie wysyłał wizualne sygnały w taki sposób, by przybliżyć resztę do rozwiązania. Cienie: Amsterdam to szybka gra dedukcyjna, która spodoba się zarówno początkującym, jak i zaawansowanym graczom. Proste reguły sprawiają, że łatwo wprowadzić do rozgrywki nową osobę, a rozwiązywanie zagadki w czasie rzeczywistym dostarcza uczestnikom wielu niezapomnianych emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z obrazkiem mózgu) ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37cm).
Liczba graczy: 2-6; wiek graczy: 8+; czas gry: 15 min.
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-30 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (55 kart, metalowa puszka, instrukcja) ; w pudełku 13x13x5 cm.
Liczba graczy: 2-8; wiek graczy: 4+; czas gry: 15 min.
5 gier w 1.
Dobble Zwierzaki to rozrywka absolutnie dla każdego – gra nadaje się zarówno do zabawy z dziećmi, jak i na imprezy dorosłych. 55 kolorowych kart z czytelnymi symbolami zwierząt zamkniętych jest w solidnej, metalowej puszce, dzięki czemu łatwo zabrać Dobble ze sobą i grać absolutnie wszędzie: w poczekalni u lekarza, w pociągu, na wycieczce…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-38 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
KeyForge. [2], Czas Wstąpienia / Richard Garfield. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (2 unikalne talie Archontów, 6 żetonów kluczy, 26 żetonów Æmber, 24 żetony obrażeń, 44 żetony siły i ogłuszenia, 2 karty licznika łańcuchów, 2 żetony łańcuchów, streszczenie zasad, 2 maty do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x26x5 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2; wiek graczy: 14+; czas rozgrywki: 45 min.
Zawiera: 2 talie Archontów do gry KeyForge z cyklu Czas Wstąpienia; 2 talie Archontów do gry KeyForge z cyklu Zew Archontów.
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach / autorka gry: Elizabeth Hargrave ; ilustracje: Natalia Rojas, Ana María Martínez Jaramillo i Beth Sobel ; [tłumaczenie: Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, notes punktacji, 16 kart Automy, instrukcja) ; w pudełku 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 1-5; wiek graczy: 10+; czas gry: 40-70 min.
Kolorowe ptaki, trzepot skrzydeł i cisza rezerwatu. W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-40 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / Frédéric Henry - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (110 kart) ; w pudełku 8x15x15 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-8; wiek graczy: 8-11 lat, 12-14 lat; czas gry: ok. 15 min.
Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-22 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakazana wyspa : przygoda dla prawdziwych śmiałków / Matt Leacock. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (28 Kart Skarbów, 24 Karty Zalania, 6 Kart Śmiałków, 24 dwustronne pola Wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu), 1 Wodomierz, 1 znacznik Poziomu Wody) ; w pudełku 21x16x7 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek: 10+; czas rozgrywki: 30 minut.
Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką! .
Gracze wcielają się w członków wyprawy, która odnalazła wyspę, na której ukryto cztery skarby odpowiadające czterem żywiołom. Gracze muszą odnaleźć skarby, a następnie uciec z wyspy, zanim ta utonie – grunt zapada się w głębiny wraz z każdym ruchem graczy. Im dłużej trwa wyprawa, tym szybciej woda pokrywa kolejne tereny. Gra to ciągła walka z czasem. Gra oferuje możliwość rozgrywki dla 2 i więcej graczy, którzy mogą wybierać spośród 6 dostępnych kart postaci. Każda z nich ma specjalne umiejętności i zdolności, które pomagają w osiągnięciu celu, czyli zdobyciu skarbu. Dzięki tej różnorodności każda rozgrywka nie będzie powtarzalna. Sama wyspa jest układana w sposób losowy – służą do tego karty wyspy. Od jej ułożenia także zależy przebieg całej rozgrywki. Karty wyznaczają miejsca ze skarbami, miejsca startu poszczególnych graczy oraz miejsce, z którego można uciec z wyspy. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-12 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, © 2004-2021. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1901, 240 kolorowych figurek wagonów, 15 kolorowych figurek dworców, 158 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, instrukcja, numer dostępu Days of Wonder) ; w pudełku 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 2-5; wiek: 8+; czas gry: 30-60 min.
Na opakowaniu : Days of wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-41 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dylematy : gra towarzyska. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (4 zestawy kart w oddzielnych pudełkach) ; w pudełku 9x8x8 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 4 i więcej; Wiek gracza: 18+.
Nietypowa gra moralnych dylematów i trudnych wyborów. Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie tego, kto rozpocznie zabawę. W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości. Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale jej sekret polega na rozmowie - karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej poważne tematy. Uwaga! Gra przeznaczona dla osób dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-28 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotki zombie : gra karciana. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (61 kart, instrukcja) ; w pudełku 4x11x16 cm.
Liczba graczy: 2-9; wiek graczy: 12+; czas gry: 15 min.
Gra typów od gry Eksplodujące kotki.
Gra "Kotki zombie" zawiera talię 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-39 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2; wiek graczy: 12+; czas rozgrywki: 10 minut.
Spróbuj swoich sił w tej wysoce strategicznej, w pełni bezpiecznej wersji rosyjskiej ruletki! Podczas rozgrywek gracze co turę dobierają po jednej karcie, aż do momentu, gdy któryś trafi na puchatą bombę. Ów nieszczęśnik rozlatuje się na tysiąc kawałeczków i wypada z gry. Pozostałe karty służą do unikania eksplodujących kotków lub łagodzenia ich wybuchowego temperamentu. Eksplodujące Kotki: Wersja dla 2 graczy to specjalna odsłona popularnej serii, w pełni przystosowana do potrzeb wybuchowych par i duetów. Jeśli uwielbiacie negatywną interakcję i rozgrywki pełne emocji, właśnie znaleźliście karciankę idealną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-42 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej