Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
available
(4)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(4)
Author
Samotyja Urszula
(2)
Handschke Jerzy (1948-2013)
(1)
Klimczak Inga
(1)
Maria Małecka
(1)
Pachołek Bogdan
(1)
Podsiadłowska Jadwiga
(1)
Sielicka-Różyńska Maria
(1)
Zmudziński Wojciech
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Subject
Towaroznawstwo
(2)
Żywność
(2)
Jakość
(1)
Jakość żywności
(1)
Katedra Ubezpieczeń (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
(1)
Organoleptyka
(1)
Prawo ubezpieczeniowe
(1)
Produkcja żywności
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Chemia
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
4 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 36 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 300)
Na stronie tytułowej i okładce także akronim serii: MD.
Bibliografia na stronach 135-138.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 357)
Na stronie tytułowej i okładce także akronim serii: MD.
Bibliografia na stronach 118-123.
Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione. Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego. Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again