Sorting
Source
ebookpoint BIBLIO
(248)
Katalog księgozbioru
(20)
Form of Work
E-booki
(248)
Książki
(20)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Status
available
(23)
unavailable
(3)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia Główna
(17)
Filia Starówka
(3)
Filia Siódemka
(1)
Filia Gosławice
(1)
Filia Chorzeń
(1)
Filia Medyczna
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Author
Jończy Romuald
(8)
Brach Jarosław
(6)
Kowalak Robert
(6)
Luty Piotr
(6)
Biernacki Michał
(5)
Bobowski Sebastian
(5)
Korenik Stanisław
(5)
Śleszyński Przemysław
(5)
Żabiński Arkadiusz
(5)
Dolińska Alicja
(4)
Drelich-Skulska Bogusława
(4)
Dyczkowska Joanna
(4)
Gasz Małgorzata
(4)
Grześkowiak Alicja
(4)
Kamiński Stanisław
(4)
Sobocińska Magdalena
(4)
Zakrzewska-Półtorak Alicja
(4)
Łakomiak Aleksandra
(4)
Brol Marcin
(3)
Bąk Andrzej
(3)
Bąk-Grabowska Dominika
(3)
Czaja Stanisław
(3)
Grzesik Katarzyna
(3)
Haromszeki Łukasz
(3)
Kociszewski Karol
(3)
Kowalczyk Olga
(3)
Kuźmińska-Haberla Aleksandra
(3)
Lichtarski Jan
(3)
Molek-Winiarska Dorota
(3)
Piwowar-Sulej Katarzyna
(3)
Rogala Piotr
(3)
Rokitowska-Malcher Justyna
(3)
Rynio Dorota
(3)
Sekuła Alicja
(3)
Sosnowski Michał
(3)
Swacha-Lech Magdalena
(3)
Szostak Ewa
(3)
Wojciechowska-Solis Julia
(3)
Zając Czesław
(3)
Baran Bernadeta
(2)
Bartłomowicz Tomasz
(2)
Becla Agnieszka
(2)
Biernacki Marek
(2)
Brajer-Marczak Renata
(2)
Cierniak-Emerych Anna
(2)
Dittmann Iwona
(2)
Dudycz Helena
(2)
Fiedor Bogusław
(2)
Gąsiorek Elżbieta
(2)
Kaczmarczyk Angelika
(2)
Karwowski Jacek
(2)
Korenik Dorota
(2)
Kowal Witold
(2)
Kowalik Paweł
(2)
Kraska Ewa
(2)
Krzos Grzegorz
(2)
Lesiów Tomasz
(2)
Marak Katarzyna
(2)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(2)
Michalczyk Wawrzyniec
(2)
Miszczuk Andrzej
(2)
Nita Bartłomiej
(2)
Olek Krystian
(2)
Oleksyk Piotr
(2)
Pachołek Bogdan
(2)
Pancer-Cybulska Ewa
(2)
Paprocka-Borowicz Małgorzata
(2)
Patrzałek Leszek
(2)
Pauka Marek
(2)
Peternek Piotr
(2)
Pohulak-Żołędowska Elżbieta
(2)
Politaj Adriana
(2)
Radomska Joanna
(2)
Rokita-Poskart Diana
(2)
Samotyja Urszula
(2)
Smoluk Antoni
(2)
Sokołowska-Durkalec Agnieszka
(2)
Stanimir Agnieszka
(2)
Stawicka Magdalena
(2)
Stor Marzena
(2)
Szczepaniak-Sienniak Joanna
(2)
Tomášková Andrea
(2)
Urbanik Witold
(2)
Wilk Piotr
(2)
Wójcik-Czerniawska Agnieszka
(2)
Znamierowska Teresa
(2)
red Agnieszka Stanimir
(2)
red Alicja Zakrzewska-Półtorak
(2)
red Joanna Dyczkowska
(2)
red Piotr Peternek
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
A.Trzebiński Artur
(1)
Adamek Jacek
(1)
Anders Justyna
(1)
Antczak Zbigniew
(1)
Augustyński Iwo
(1)
Bal-Domańska Beata
(1)
Balytska Mariia
(1)
Bareja Katarzyna
(1)
Bartkowiak Paweł
(1)
Year
2020 - 2025
(218)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(10)
Country
Poland
(268)
Language
Polish
(268)
Audience Group
Szkoły wyższe
(5)
Inspektorzy bhp
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Studenci
(1)
Subject
Żywność
(4)
Towaroznawstwo
(3)
Zarządzanie
(3)
Papiery wartościowe
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Audyt
(1)
BHP
(1)
Chemia analityczna
(1)
Chromatografia
(1)
Finanse
(1)
Giełda Papierów Wartościowych
(1)
Handel
(1)
Inwestycje
(1)
Jakość
(1)
Jakość żywności
(1)
Katedra Ubezpieczeń (Uniwersytet Ekonomiczny ; Poznań)
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Księgi pamiątkowe
(1)
Marka
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing partnerski
(1)
Normalizacja
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Opieka długoterminowa
(1)
Orczyk Józef (1940- )
(1)
Organoleptyka
(1)
Polityka społeczna
(1)
Praca
(1)
Prawo ubezpieczeniowe
(1)
Produkcja żywności
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe
(1)
Przywództwo
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Rynek ubezpieczeniowy
(1)
Spektroskopia
(1)
Ubezpieczenia
(1)
Zakłady ubezpieczeniowe
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie portfelem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(3)
Europa
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(1)
Podręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Chemia
(2)
268 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ; 314)
Na stronie tytułowej i okładce także akronim serii: MD.
Bibliografia na stronach 156-[157].
Opracowanie zawiera opis technik i metod instrumentalnych najczęściej stosowanych we współczesnych laboratoriach przemysłowych i analitycznych. Przeznaczone jest głównie dla studentów kierunków towaroznawstwo oraz zarządzanie i inżynieria produkcji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 54 (1 egz.)
Book
In basket
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 233-240. Indeks.
"Lider alfa" to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. "Lider alfa" to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponad dwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku!
This item is available in 6 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Filia Starówka
There are copies available to loan: sygn. 65 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
Filia Siódemka
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Filia Gosławice
There are copies available to loan: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia Chorzeń
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Filia Medyczna
All copies are currently on loan: sygn. 658 (1 egz.)
Book
In basket
(Vademecum BHP)
Przedstawione w informatorze „Niezbędnik Specjalisty ds. BHP” zagadnienia to wyciąg najczęściej poszukiwanych i najbardziej istotnych zagadnień w pracy służby bhp. Znajdziecie tu informacje dotyczące m.in. wymagań kwalifikacyjnych dla służby bhp, częstotliwości przeprowadzania i rodzajów szkoleń bhp, czynników i procesów stwarzających zagrożenie dla zdrowia i życia pracowników oraz organizacji miejsca pracy, ręcznego przenoszenia ciężarów, wypadków przy pracy, profilaktycznej opieki zdrowotnej. Format „Niezbędnika specjalisty ds. bhp” pozwoli nosić go zawsze przy sobie, w teczce bądź torebce. Dzięki naszemu informatorowi będziecie mogli szybko i w każdej chwili odnaleźć interesujące Was informacje bez konieczności przeszukiwania dzienników ustaw.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Materialy Dydaktyczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISSN 1689-7412 ; 261.)
Na s. tyt. i okl. takze akronim serii: MD.
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Starówka
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Przedmiotem i celem podręcznika jest możliwie kompleksowe przedstawianie różnych aspektów teoretycznych i praktycznych procesów normalizowania systemów zarządzania w kontekście dobrych praktyk zarządzania w odniesieniu do jakości, środowiska, ryzyka, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa informacji i żywności oraz społecznej odpowiedzialności, a także procesów audytowania. 1. Rola i znaczenie norm i normalizacji we współczesnym świecie, 2. Zarządzanie jakością, 3. Podejście oparte na ryzyku w projakościowym zarządzaniu organizacją, 4. Systemy zarządzania środowiskowego, 5. Zarządzanie środowiskowym cyklem życia wyrobów, 6. Systemowe zarządzanie bezpieczeństwem informacji, 7. Zarządzanie bezpieczeństwem żywności, 8. System zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, 9. Audyt systemów zarządzania, 10. Rola działań normalizacyjnych w zarządzaniu społecznie odpowiedzialnym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Book
In basket
Skrócona wersja rozprawy doktorskiej: Uwarunkowania opieki długoterminowej nad osobami starszymi w Polsce i w Republice Czeskiej.
Bibliogr., netogr. s. 131-146.
Książka przedstawia problematykę opieki długoterminowej w kontekście transferów międzypokoleniowych. Autor wykorzystał w niej metodę porównawczą co pozwoliło na wyeksponowanie najważniejszych różnic między rozwiązaniami stosowanymi w Polsce i w Republice Czeskiej, a także na celne sformułowanie wniosków końcowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 36 (1 egz.)
Filia Medyczna
All copies are currently on loan: sygn. 364 (1 egz.)
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. Podr.BG 36 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Portfel inwestycyjny / Katarzyna Perez, Jacek Truszkowski. - Wyd. 2. popr. i rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2011. - 197, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Materialy Dydaktyczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ISSN 1689-7412 ; 259)
Na s. tyt. i okl. takze akronim serii: MD.
Bibliogr. przy rozdz.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Starówka
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Kontrola księgozbioru 01.12.2025 - 14.12.2025
No cover
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1427-1117 ; 225)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia Medyczna
There are copies available to loan: sygn. 657 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 304 (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie marką / Halina Szulce, Karolina Janiszewska ; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu. - Wydanie drugie zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2012. - 139, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 136-[140].
We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców oraz wysokim poziomem konkurencji ważne znaczenie dla rozwoju przedsiębiorstw ma wizerunek i siła marki. Problemy związane z umiejętnym kreowaniem marki i zarządzaniem nią nie dotyczą już tylko rynków dóbr konsumpcyjnych, ale coraz częściej są widoczne na rynkach usług, na rynkach nowej technologii oraz na rynkach dóbr przemysłowych. Zatem właściwe wykorzystanie strategii zarządzania marką jest zdeterminowane możliwościami adaptacji narzędzi wspomagających proces zarządzania, a także specyficznymi potrzebami i oczekiwaniami klientów. Tym samym klasyczne ujęcie problematyki zarządzania marką wymaga umiejętnego dostosowania w zależności od charakteru rynku, którego dotyczy. Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie podstawowych zagadnień związanych z budową i funkcjonowaniem marki wraz z uwzględnieniem narzędzi wspomagających proces zarządzania. Zawarte w nim treści koncentrują się na wyjaśnieniu i systematyzowaniu licznych pojęć związanych z marką ze szczególnym uwzględnieniem znaczenia wizerunku marki dla przedsiębiorstwa w różnych obszarach działalności. Podręcznik przeznaczony jest dla studentów wszystkich kierunków studiów ekonomicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 005+657/659 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 36 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 300)
Na stronie tytułowej i okładce także akronim serii: MD.
Bibliografia na stronach 135-138.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie, netografie przy pracach.
"Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego — pod kierunkiem i redakcją naukową prof. Tomasza Domańskiego. Ma dwie części, które są logicznie i merytorycznie ze sobą powiązane. Poszczególne rozdziały są napisane klarownym językiem, narracja jest czytelna i odpowiada kanonom rozważań naukowych. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej strategii kreowania marki w różnych obszarach i środowiskach oraz strategii rozwoju handlu. Książka spotka się z uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami handlu i marketingu, w tym także doktorantów i studentów. Ma także duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw handlowych i galerii handlowych, kadry kierowniczej jednostek samorządu oraz dla twórców przekazu reklamowego. (z recenzji prof. dr hab. Jana W. Wiktora). Recenzowana monografia jest wartościową pracą naukową pod względem poznawczym i aplikacyjnym. Jej walorem jest przedstawienie szerokiego spektrum zagadnień wskazujących na nowe obszary badawcze w zakresie kreowania marki i problematyki rozwoju współczesnego handlu. Z tego względu może ona być przydatna dla badaczy zajmujących się problematyką zarządzania marką, dla studentów uczelni ekonomicznych oferujących specjalności marketingu i handlu, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz menedżerów marketingu. (z recenzji prof. dr hab. Marii Sławińskiej)" ( www.pwe.com.pl)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
All copies are currently on loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 357)
Na stronie tytułowej i okładce także akronim serii: MD.
Bibliografia na stronach 118-123.
Atrakcyjność sensoryczna żywności stanowi jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzje zakupowe. Eksponowanie walorów organoleptycznych, odwoływanie się w kampaniach promocyjnych do przyjemnych doświadczeń zmysłowych związanych ze spożywaniem bądź użytkowaniem dóbr konsumpcyjnych ma na celu skłonienie konsumenta do podjęcia decyzji o zakupie. Wszystkie informacje dotyczące właściwości produktu, w tym jego cech organoleptycznych, muszą być prawdziwe i uzasadnione. Jakość sensoryczna jest przedmiotem zainteresowania zarówno producentów, jak i instytutów badawczych oraz ośrodków akademickich. Rolą tych ostatnich jest wspieranie otoczenia gospodarczego w zakresie dostarczania i rozwijania narzędzi badawczych, a także kształcenie przyszłych menedżerów, przygotowanych do podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Znajomość metod badawczych służących ocenie jakości w kontekście posiadania umiejętności interpretowania wyników badań jest decydująca dla efektywności procesu decyzyjnego. Oddajemy do rąk studentów materiały dydaktyczne, które pomocne będą w realizacji ćwiczeń z analizy sensorycznej oraz konsumenckiej oceny produktu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 66/68 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again