Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(21)
Forma i typ
Gry i zabawki
(21)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(21)
Autor
Żabicka Monika
(3)
Benvenuto Johan
(2)
Blanchot Denis
(2)
Bourgoin Nicolas
(2)
Cottereau Jacques
(2)
Dutrait Vincent (1976- )
(2)
Armstrong Tim
(1)
Aubert Mathieu
(1)
Bauza Antoine (1978- )
(1)
Bornmueller Bryan
(1)
Cathala Bruno (1963- )
(1)
Chaboussit Cédrick
(1)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Delval Julien
(1)
Delven Randy
(1)
Fantastic Matt
(1)
Garfield Richard
(1)
Hargrave Elizabeth
(1)
Henry Frédéric
(1)
Hernishin Jay
(1)
Inman Matthew (1982- )
(1)
Landart Jeanne
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Lee Elan
(1)
Lopez Sebastiene
(1)
Martínez Jaramillo Ana María
(1)
Mercier Olivier
(1)
Moon Alan R
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Rojas Natalia
(1)
Ryan Elaine (ilustratorka)
(1)
Sewell Blaise
(1)
Shimota Samuel R
(1)
Small Shane
(1)
Sobel Beth
(1)
Winzenschtark Germain
(1)
Wyatt Gary
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(15)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Młodzież
(14)
9-13 lat
(12)
14-17 lat
(8)
Dzieci
(8)
6-8 lat
(5)
Dorośli
(3)
0-5 lat
(2)
18+
(1)
Temat
Percepcja wzrokowa
(2)
Podróże
(2)
Tolkien, J. R. R. (1892-1973)
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Bóstwa
(1)
Cztery żywioły
(1)
Dziki Zachód
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Harry Potter (postać fikcyjna)
(1)
Kalambury
(1)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Książki
(1)
Pamięć
(1)
Pociągi
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Postać literacka
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przestępstwo
(1)
Ptaki
(1)
Rezerwaty przyrody
(1)
Rowling, J. K. (1965- )
(1)
Walka dobra ze złem
(1)
Wszechświat
(1)
Wynalazki
(1)
Wyprawy i ekspedycje
(1)
Wyspy
(1)
Zwierzęta
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: dzieło
Władca Pierścieni
(2)
Harry Potter
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Śródziemie (kraina fikcyjna)
(2)
Amsterdam (Holandia)
(1)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(15)
Gry w karty
(11)
Gry planszowe
(10)
Gry strategiczne
(2)
Fantastyka
(1)
Gra kooperacyjna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Science fiction
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(18)
21 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Orbis / Tim Armstrong. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (10 kafli bogów, 65 kafli regionów, 100 wyznawców, 18 żetonów dezaktywacji, 5 żetonów zniżek, 5 żetonów świątyń) ; w pudełku 27x21x6 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek graczy: 10+; czas gry: 45 min.
Rok wydania na podstawie www.taniaksiazka.pl.
Doszło do magicznej katastrofy, przez którą w eterze krążą regiony pełne wyznawców. Wybieraj je i łącz, by stworzyć idealną krainę! Wioski, monumenty, lasy, a nawet wulkany... Tylko od Ciebie zależy, w jaki sposób powstanie idealny wszechświat! Orbis to niezwykle przyjemna gra, w której umiejętne planowanie i łączenie różnorodnych zdolności stanowi prostą drogę do sukcesu. Na czym to polega? W grze Orbis każdy z graczy wciela się w kreatora światów, który z porozrzucanych, pozornie niezwiązanych ze sobą elementów będzie tworzył zupełnie nową, sprawnie działającą krainę. W grze dostępnych jest 6 rodzajów regionów, które będziemy dobierali, a następnie łączyli według określonego schematu: w piramidę o podstawie z 5 kafli. Jest tylko jedno ograniczenie: aby umieścić kafel w określonym kolorze na wyższych poziomach, pod nim musi znajdować się przynajmniej jeden teren identycznego rodzaju. W swojej turze każdy z graczy dobiera jeden z kafli i umieszcza go na swojej planszy (wyjątkiem jest kafel boga, który wybieramy tylko raz i umieszczamy na koniec gry, na samym górze swojej świątyni). Wraz z terenami możemy dobierać znajdujące się na nich kolorowe znaczniki – to wyznawcy, którzy z czasem będą stanowili walutę, pozwalającą kupować coraz lepsze (i coraz droższe) kafelki. Cała zabawa rozpoczyna się w momencie, w którym weźmiemy pod uwagę specjalne zdolności terenów. Każdy z kafelków ma na sobie symbole oznaczające profit, jaki daje po umieszczeniu go w naszym świecie. Są to bonusy natychmiastowe, stałe lub takie, które dadzą nam punkty zwycięstwa na koniec gry. To właśnie umiejętnie ich łączenie stanowi klucz do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-3 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cienie: Amsterdam / Mathieu Aubert. - Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 gra (84 karty zaszyfrowanych wiadomości, 7 dwustronnych dzielnic, kafelek startowy, 3 pola przeszkód, 2 zasłonki, 2 figurki detektywów, 6 znaczników dowódców, 40 kart map, 2 znaczniki śledzenia, 2 tory zatrzymań, 5 żetonów policji) ; w pudełku 23x16x5 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-8; wiek: 10+; czas rozgrywki: 30 min.
Amsterdam, czasy współczesne. Zostało popełnione przestępstwo, a policyjne śledztwo w ciągu ostatnich dni znacznie zwolniło. Twoja agencja została zaangażowana w sprawę, aby przyspieszyć jej rytm, ale nie jesteście jedyni – podobną propozycję otrzymali praktycznie wszyscy ważni detektywi. W grze Cienie: Amsterdam każdy zespół detektywów porusza się po mieście, aby zdobyć trzy wskazówki, a następnie wrócić z nimi do swojego szefa możliwie jak najszybciej – w każdym razie zanim zrobią to pozostałe drużyny. W każdej grupie informator będzie wysyłał wizualne sygnały w taki sposób, by przybliżyć resztę do rozwiązania. Cienie: Amsterdam to szybka gra dedukcyjna, która spodoba się zarówno początkującym, jak i zaawansowanym graczom. Proste reguły sprawiają, że łatwo wprowadzić do rozgrywki nową osobę, a rozwiązywanie zagadki w czasie rzeczywistym dostarcza uczestnikom wielu niezapomnianych emocji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / Johan Benvenuto i Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2017. - 1 gra (90 kart, 6 układanek z obrazkiem mózgu) ; w pudełku 5x14x14 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracje ; 13x37cm).
Liczba graczy: 2-6; wiek graczy: 8+; czas gry: 15 min.
W "Cortex" gracze będą rywalizować ze sobą, szybko zgadując odpowiedzi na 8 rodzajów wyzwań, które rozwijają różne funkcje ludzkiego mózgu. Za prawidłowe odpowiedzi otrzymają części układanki, a pierwsza osoba, która zdobędzie wszystkie 4 części i ukończy swój obrazek mózgu, zostanie zwycięzcą! "Cortex" pozwoli Wam rozgrzać obie półkule mózgu i porządnie go wygimnastykować. To doskonała gra familijna, która sprawdzi się też na imprezach, spotkaniach, czy w podróży.
Wyjątkowa gra od marki Rebel zmusi Twój mózg do wysiłku! Doskonała rozrywka w najlepszym towarzystwie wciągnie Cię na całego. Ćwicz swój refleks, wzmacniaj umysł i rozwijaj zdolność logicznego myślenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-30 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : zwierzaki / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (55 kart, metalowa puszka, instrukcja) ; w pudełku 13x13x5 cm.
Liczba graczy: 2-8; wiek graczy: 4+; czas gry: 15 min.
5 gier w 1.
Dobble Zwierzaki to rozrywka absolutnie dla każdego – gra nadaje się zarówno do zabawy z dziećmi, jak i na imprezy dorosłych. 55 kolorowych kart z czytelnymi symbolami zwierząt zamkniętych jest w solidnej, metalowej puszce, dzięki czemu łatwo zabrać Dobble ze sobą i grać absolutnie wszędzie: w poczekalni u lekarza, w pociągu, na wycieczce…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-38 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Lewis & Clark : the Expedition / Cédrick Chaboussit ; [ilustracje] Vincent Dutrait ; [tłumaczenie Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 pudełko (1 plansza główna, 5 plansz Ekspedycji, 10 płytek Łodzi, 50 żetonów, 5 figurek Zwiadowców, 18 figurek Indian, 100 drewnianych Zasobów, 84 karty Postaci, instrukcja) : ilustracje ; 30x30x7 cm.
Czas gry: 30 minut ; wiek graczy: 14+ ; liczba graczy: 1-5.
30 kwietnia 1803 roku Stany Zjednoczone Ameryki zakupiły od Napoleona Bonaparte Luizjanę za kwotę 15 milionów dolarów. Thomas Jefferson wysłał wówczas dwóch dzielnych podróżników: Meriwethera Lewisa i Williama Clarka, aby zbadali ten ogromny nieznany teren. Ekspedycja Lewisa i Clarka (trwająca od 1804 do 1806 roku) była pierwszą wyprawą w zachodnie tereny obecnego państwa. A gdyby takich wypraw było więcej? A Ty byłbyś uczestnikiem jednej z nich? Lewis & Clark: The Expedition to odświeżona edycja popularnej gry ekonomicznej, która stanowi wyścig, napędzany umiejętnym zarządzaniem zasobami. Podczas zabawy uczestnicy muszą mądrze rozporządzać swoim ekwipunkiem, pozyskiwanymi surowcami, a także członkami wyprawy. Dobre dowództwo to klucz do zdobycia Zachodu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-115 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gra o tron : sojusze : gra karciana o przyjaźni i zdradzie / [tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska]. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko (tor czasu, 57 żetów i znaczników 174 karty, instrukcja) ; 23x16x5 cm.
Na pudełku : To nie jest zabawka dla dzieci, wiek 14+, produkt hobbystyczny.
Liczba graczy: 3-6; wiek graczy: 14+; czas gry: 90 min.
Wciel się w słynnego bohatera albo złoczyńcę z Westeros i snuj intrygi, aby przejąć kontrolę. Zawieraj korzystne sojusze, a w odpowiednim momencie wbij przyjaciołom nóż w plecy. Pamiętaj jednak, że wraz z upływem pór roku czeka na Ciebie śmiertelne niebezpieczeństwo! Gra o Tron: Sojusze to dynamiczna gra karciana, w której wcielasz się w jednego głównych bohaterów „Pieśni lodu i ognia” George’a R.R. Martina. Zagrywaj karty wpływu i pozyskuj znanych z powieści sojuszników, nakłaniając ich, aby stanęli po Twojej stronie. Miej się jednak na baczności! Ci, którzy deklarują przyjaźń Tobie, mogą wchodzić w układy ze swoimi sąsiadami. W tym brutalnym świecie nawet najbliższy towarzysz może okazać się zdrajcą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-116 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
KeyForge. [2], Czas Wstąpienia / Richard Garfield. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 gra (2 unikalne talie Archontów, 6 żetonów kluczy, 26 żetonów Æmber, 24 żetony obrażeń, 44 żetony siły i ogłuszenia, 2 karty licznika łańcuchów, 2 żetony łańcuchów, streszczenie zasad, 2 maty do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 26x26x5 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2; wiek graczy: 14+; czas rozgrywki: 45 min.
Zawiera: 2 talie Archontów do gry KeyForge z cyklu Czas Wstąpienia; 2 talie Archontów do gry KeyForge z cyklu Zew Archontów.
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet. Jak to działa? Rozgrywka KeyForge składa się z szeregu tur, podczas których wcielasz się w Archonta stojącego na czele kompanii. Wykorzystując istoty, technologie, artefakty i umiejętności związane z wybranym rodem, będziesz pozyskiwać cenny Æmber, odpierać ataki wroga i wykuwać klucze, którymi otworzysz Skarbiec Tygla. Na początku tury wybierasz jeden z trzech rodów znajdujących się w twojej talii i możesz zagrywać jedynie karty tego rodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Na skrzydłach / autorka gry: Elizabeth Hargrave ; ilustracje: Natalia Rojas, Ana María Martínez Jaramillo i Beth Sobel ; [tłumaczenie: Monika Żabicka]. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 gra (170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości (w kształcie karmnika), 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, notes punktacji, 16 kart Automy, instrukcja) ; w pudełku 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 1-5; wiek graczy: 10+; czas gry: 40-70 min.
Kolorowe ptaki, trzepot skrzydeł i cisza rezerwatu. W tej przepięknie ilustrowanej grze uczestnicy rozwijają własne rezerwaty, które są ostoją dla wielu różnorodnych gatunków ptactwa. Każdy kolejny okaz stanowi szansę na wzbogacenie naszej kolekcji, a także rozwój rezerwatu i realizację celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-40 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / Frédéric Henry - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (110 kart) ; w pudełku 8x15x15 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-8; wiek graczy: 8-11 lat, 12-14 lat; czas gry: ok. 15 min.
Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-22 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakazana wyspa : przygoda dla prawdziwych śmiałków / Matt Leacock. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (28 Kart Skarbów, 24 Karty Zalania, 6 Kart Śmiałków, 24 dwustronne pola Wyspy, 6 pionków, 4 figurki skarbów (Kamień Ziemi, Posążek Wiatru, Kryształ Ognia, Kielich Oceanu), 1 Wodomierz, 1 znacznik Poziomu Wody) ; w pudełku 21x16x7 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek: 10+; czas rozgrywki: 30 minut.
Zakazana Wyspa to kooperacyjna gra przygodowa dla 2 do 4 osób. Gracze wcielają się w zespół śmiałków poszukujących czterech zaginionych skarbów na tytułowej wyspie. Tylko dobrze zorganizowana współpraca uczestników rozgrywki może powstrzymać Wyspę przed zatonięciem. Po tym, jak drużyna zdoła zdobyć skarby, musi dostać się do Przystani Głupców i stamtąd ewakuować się helikopterem, nim Wyspa pogrąży się w morskich odmętach. Jeśli wyspa zatonie nim zdążycie wykonać zadanie, wasza misja zakończy się porażką! .
Gracze wcielają się w członków wyprawy, która odnalazła wyspę, na której ukryto cztery skarby odpowiadające czterem żywiołom. Gracze muszą odnaleźć skarby, a następnie uciec z wyspy, zanim ta utonie – grunt zapada się w głębiny wraz z każdym ruchem graczy. Im dłużej trwa wyprawa, tym szybciej woda pokrywa kolejne tereny. Gra to ciągła walka z czasem. Gra oferuje możliwość rozgrywki dla 2 i więcej graczy, którzy mogą wybierać spośród 6 dostępnych kart postaci. Każda z nich ma specjalne umiejętności i zdolności, które pomagają w osiągnięciu celu, czyli zdobyciu skarbu. Dzięki tej różnorodności każda rozgrywka nie będzie powtarzalna. Sama wyspa jest układana w sposób losowy – służą do tego karty wyspy. Od jej ułożenia także zależy przebieg całej rozgrywki. Karty wyznaczają miejsca ze skarbami, miejsca startu poszczególnych graczy oraz miejsce, z którego można uciec z wyspy. [opis wg wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP-12 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / Alan R. Moon, ilustracje Julien Delval, projekt graficzny Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, © 2004-2021. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1901, 240 kolorowych figurek wagonów, 15 kolorowych figurek dworców, 158 kart pociągów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji, instrukcja, numer dostępu Days of Wonder) ; w pudełku 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 2-5; wiek: 8+; czas gry: 30-60 min.
Na opakowaniu : Days of wonder.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! Wsiąść do Pociagu: Europa to gra familijna o wielkiej, kolejowej przygodzie. Uczestnicy zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. To prosta i elegancka planszówka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, niezależnie od wieku i stopnia zaawansowania uczestnków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-41 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dylematy : gra towarzyska. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (4 zestawy kart w oddzielnych pudełkach) ; w pudełku 9x8x8 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 4 i więcej; Wiek gracza: 18+.
Nietypowa gra moralnych dylematów i trudnych wyborów. Usiądźcie w okręgu w grupie od 4 do 15 osób i rozdajcie każdemu z graczy po 2 karty do głosowania (“A” oraz “B”). Wybierzcie tego, kto rozpocznie zabawę. W każdej turze na stole ląduje karta Dylematu - zagadnienia moralnego z dwoma możliwymi rozwiązaniami. Twoim zadaniem jest przewidzieć, którą opcję wybierze większość osób przy stole. Grupa może - a nawet powinna, gorąco do tego zachęcamy! - dyskutować nad możliwymi rozwiązaniami, po czym każdy z graczy podejmuje decyzję. Punktujesz, jeśli udało Ci się poprawnie przewidzieć głos większości. Ostatecznym celem gry jest zebranie 5 punktów, ale jej sekret polega na rozmowie - karty mają stanowić pretekst do dyskusji na mniej lub bardziej poważne tematy. Uwaga! Gra przeznaczona dla osób dorosłych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-28 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kotki zombie : gra karciana. - Gdańsk : Rebel, © 2022. - 1 gra (61 kart, instrukcja) ; w pudełku 4x11x16 cm.
Liczba graczy: 2-9; wiek graczy: 12+; czas gry: 15 min.
Gra typów od gry Eksplodujące kotki.
Gra "Kotki zombie" zawiera talię 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-39 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Władca Pierścieni : pojedynek o Śródziemie / [projekt gry] Antoine Bauza i Bruno Cathala ; [ilustracje Vincent Dutrait]. - Gdański : dystrybucja Rebel, © 2024. - 1 pudełko (plansza główna, 4-częściowy tor, 44 pionki, 18 żetonów, 30 monet, 7 płytek, pomoc gracza, instrukcja) ; 27x21x6 cm.
Liczba graczy: 2, wiek graczy: 10+, czas gry: 30 min.
Los Śródziemia leży w Twoich rękach! Pokieruj Drużyną Pierścienia, aby bronić wolnych ras i zniszczyć Jedyny Pierścień albo wciel się w Saurona ścigającego Froda i Sama, wysyłając swoje hordy pod bramy wrogich miast. Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-95 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cortex Wyzwania : Harry Potter / Johan Benvenuto, Nicolas Bourgoin i Olivier Mercier. - Gdański : dystrybucja Rebel, © 2022. - 1 pudełko (90 kart, 6 układanek z herbem Hogwartu, instrukcja) ; 14x14x5 cm.
Liczba graczy: 2-6, wiek graczy: 8+, czas gry: 15 min.
Wytęż umysł i spróbuj swoich sił w grze, która rozwinie rozmaite funkcje Twojego mózgu. Podejmij się 8 różnych testów sprawdzających rozumowanie, pamięć i szybkość. Przygotuj się na zadania wymagające myślenia przestrzennego, zapamiętywania, analizy, logiki, a nawet… rozpoznawania kształtów wyłącznie za pomocą dotyku! Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-86 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble : Kicia Kocia / twórcy: Denis Blanchot, Jacques Cottereau i Play Factory. - Gdańsk : dystrybucja Rebel, © 2021. - 1 gra (30 kart, metalowa puszka, instrukcja) ; w pudełku 13x13x8 cm.
Liczba graczy: 2-5; wiek graczy: 4+; czas gry: 10 min.
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-87 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 1-4, wiek graczy: 10+, czas gry: 20 min.
Zbierz drużynę, z którą wkroczysz do legendarnego świata Śródziemia, gdzie wspólnie wyznaczycie tory opowieści podczas wypełniania specjalnych misji! Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia. Wciągająca gra karciana to kooperacyjne wyzwanie oparte o zbieranie lew. W 18 rozdziałach przedstawia pierwszą część klasycznej powieści autorstwa J.R.R. Tolkiena. Podczas podróży będziecie musieli podejmować rozważne decyzje, by unikać niebezpieczeństw i pokonywać kolejne etapy – od momentu opuszczenia Shire aż po brzemienny w skutki rozpad Drużyny Pierścienia. Gra obejmuje różne warianty rozgrywki i wprowadza wiele grywalnych postaci takich jak Gandalf, Tom Bombadil czy Galadriela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-102 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nowe strony / Winzenschtark ; [ilustracje] Jeanne Landart. - Gdańsk : dystrybucja Rebel, © 2023. - 1 pudełko (instrukcja, 84 zakładki, kartonowy kompas, 32 żetony liter, 6 kart postaci, synchroliteromierz ed. II) ; 23x16x5 cm.
Liczba graczy: 2-6, wiek graczy: 10+, czas gry: 30-60 min.
Na opakowaniu: podróż w głąb książek!
Jako przedstawiciele Ministerstwa Literatury zostaliście wysłani w podróż do świata książek. W ramach powierzonej Wam misji macie odnaleźć skrytą w gąszczu słów, leżącą gdzieś w tajemniczych Zaginionych Miastach, ukrytą prawdę. Waszą ekspedycję czeka wiele niesamowitych przygód i zwrotów akcji! "Nowe strony" to oparta na współpracy gra skojarzeniowa, w której wspólnie wyruszycie na ekspedycję do dowolnej książki, jaką macie na półce! Na początku rozgrywki umieszczacie w książce zakładkę obozu – to miejsce, z którego wyruszycie. Kilkadziesiąt stron dalej umieszczacie zakładkę Zaginionego Miasta – to do niej musicie dotrzeć. Po drodze będziecie analizowali fragmenty tekstu i realizowali rozmaite misje, aby wyruszyć na kolejne strony i zbliżyć się do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-93 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : dawno, dawno temu... / oryginalny autor gry: Gary Wyatt. - Gdańsk : dystrybucja Rebel, © 2024. - 1 pudełko (55 kart, klepsydra, kostka) ; 12x12x12 cm.
Liczba graczy: 1+, wiek graczy: 4+, czas gry: 10 min.
Wspólna zabawa – wspólna nauka zapamiętywania! Cenisz sobie wartościowe gry, które oprócz zabawy pozwalają maluchom rozwijać ważne umiejętności? BrainBox - Dawno, dawno temu... to propozycja dla Ciebie! Zajrzyj do pudełka i odkryj 55 kart z 330 pytaniami, które wprowadzą Twoje dziecko w świat opowieści uwielbianych przez kolejne pokolenia. Ilustracje przybliżają losy Kopciuszka, Pinokia, Calineczki i wielu innych bohaterów z książek, baśni i legend, angażując w zabawę całą rodzinę. Dodatkowo zabawa z BrainBox opiera się na zapamiętywaniu, pozwala więc rozwijać jedną z najważniejszych dziecięcych umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-98 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hint / Bezzerwizzer Studio. - Pierwsze wydanie. - Gdańsk : dystrybutor Rebel Sp. z o.o., [2021]. - 1 pudełko (150 kart, obręcz, 2 pionki, tabliczka, ścieralny mazak, 90-sekundowa klepsydra, instrukcja) ; 14x12x12 cm.
Liczba graczy: 4+, wiek graczy: 15+, czas gry: 30 min.
Na opakowaniu: użyj wyobraźni, pokaż znaki zodiaku, zanuć weselne piosenki, narysuj dodatki do pizzy, opisz sławnych wąsaczy.
Jak pokażesz znane przesądy? Jak zanucisz słynne duety? Jak narysujesz polskie seriale? Jak opiszesz rodzaje makaronów? HINT to gra imprezowa, w której drużyny na przemian odgadują hasła na podstawie wskazówek udzielanych przez swoich graczy. Aby naprowadzić drużynę na dobry trop, gracz musi się wykazać pomysłowością, ponieważ wskazówki przekazuje w określony na karcie sposób – może je opisywać, rysować, pokazywać albo nucić. Im więcej haseł odgadnie drużyna, tym więcej punktów zdobędzie. Ale uwaga! Lepiej nie zgadywać na ślepo, ponieważ niektóre hasła są zakazane!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-82 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej