Gry edukacyjne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Gry i zabawki
(7)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
nieokreślona
(6)
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Filia Łężyn
(1)
Czytelnia dla Dorosłych
(7)
Autor
Cywińska Anna (ilustrator)
(1)
Ekert Brigitte
(1)
Henry Frédéric
(1)
Jałowiec-Sawicka Magdalena
(1)
Matusik Krzysztof
(1)
Skawran Katarzyna
(1)
Szoblik Dorota
(1)
Szwalski Wojciech
(1)
Vopel Klaus W. (1940- )
(1)
Zygmuntowicz Artur (1972- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dzieci
(4)
Młodzież
(3)
6-8 lat
(2)
Dorośli
(2)
9-13 lat
(1)
Temat
Dinozaury
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Flagi państwowe
(1)
Geografia
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Matematyka
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauka liczenia
(1)
Osobliwości
(1)
Potrawy
(1)
Przyroda
(1)
Sztuka
(1)
Trening grupowy (psychologia)
(1)
Wynalazki
(1)
Temat: miejsce
Świat
(1)
Gatunek
Powieść
(25304)
Powieść obyczajowa
(13333)
Opowiadania i nowele
(6068)
Wiersze
(4935)
Kryminał
(3734)
Gry edukacyjne
(-)
Powieść polska
(3296)
Thriller
(2864)
Romans
(2637)
Powieść historyczna
(2384)
Wydawnictwa popularne
(2102)
Opracowanie
(1806)
Publikacja bogato ilustrowana
(1681)
Powieść przygodowa
(1592)
Fantasy
(1511)
Film fabularny
(1436)
Poradnik
(1404)
Fantastyka
(1389)
Opowiadanie dziecięce polskie
(1280)
Książki mówione
(1267)
Powieść psychologiczna
(1256)
Powieść młodzieżowa polska
(1240)
Podręczniki akademickie
(1227)
Powieść fantastyczna
(1226)
Sensacja (rodzaj/gatunek)
(1121)
Pamiętniki i wspomnienia
(1090)
Poezja polska
(1066)
Biografie
(1044)
Saga rodzinna
(1029)
Powieść kryminalna
(1017)
Biografia
(1003)
Romans historyczny
(1001)
Bajki i baśnie
(936)
Powieść sensacyjna
(935)
Podręcznik
(925)
Książki dla małych dzieci
(884)
Powieść angielska
(857)
Powieść norweska
(827)
Powieść młodzieżowa obyczajowa
(773)
Książka obrazkowa
(748)
Saga
(720)
Pamiętniki polskie
(716)
Reportaż
(690)
Antologia
(683)
Dokumenty dźwiękowe
(673)
Podręczniki
(661)
Opowiadanie polskie
(654)
Literatura polska
(653)
Poezja dziecięca polska
(652)
Poradniki
(645)
Dramat filmowy
(609)
Powieść młodzieżowa przygodowa
(608)
Powieść francuska
(607)
Adaptacja filmowa
(603)
Science fiction
(597)
Wydawnictwa dla niewidomych
(591)
Powieść niemiecka
(583)
Powieść biograficzna
(579)
Horror
(552)
Powieść amerykańska
(552)
Powieść erotyczna
(517)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(515)
Powieść młodzieżowa angielska
(509)
Komedia
(497)
Powieść dziecięca polska
(495)
Wydawnictwa dla dzieci
(450)
Literatura w języku ukraińskim
(445)
Bibliografia
(436)
Publicystyka polska
(425)
Film przygodowy
(422)
Antologie
(418)
Film animowany
(405)
Muzyka rozrywkowa
(400)
Pieśń i piosenka
(390)
Publikacje dla dzieci
(379)
Publicystyka
(372)
Broszura
(360)
Przepisy kulinarne
(356)
Komiks
(355)
Komiksy
(339)
Encyklopedie
(334)
Monografia
(328)
Film familijny
(323)
Fraszki
(321)
Powieść młodzieżowa fantastyczna
(318)
Serial filmowy
(318)
Dramat (gatunek literacki)
(309)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(301)
Powieść rosyjska
(290)
Wywiad dziennikarski
(283)
Sagi
(275)
Opowiadanie obyczajowe
(272)
Bajka i baśń
(266)
Esej
(264)
Film akcji
(264)
Album
(262)
Encyklopedia
(251)
Materiały pomocnicze dla szkół
(239)
Powieść dziecięca przygodowa
(227)
Literatura
(226)
Dramat polski
(223)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(7)
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 184-186.
W tej książce znajdziesz 70 ćwiczeń zgodnych z zasadami pedagogiki Marii Montessori przeznaczonych na różne pory roku. Wykonując je razem z dzieckiem, rozbudzisz jego wyobraźnię, rozwiniesz jego zdolności sensoryczne i motoryczne. Wspólnie nauczycie się tworzyć bożonarodzeniowe dekoracje, latarnie na Halloween, hodować i rozróżniać po zapachu tymianek od bazylii. Będziecie mogli razem poćwiczyć jogę i przygotować jedzenie na letni piknik. Znajdziecie tu również zabawy przygotowujące dziecko do nauki pisania i czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Łężyn
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Timeline : wynalazki / Frédéric Henry - Gdańsk : Rebel, [2014]. - 1 gra (110 kart) ; w pudełku 8x15x15 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-8; wiek graczy: 8-11 lat, 12-14 lat; czas gry: ok. 15 min.
Co wynaleziono najpierw: żarówkę czy okulary? Co powstało wcześniej: Empire State Building czy pierwsze wydanie Władcy Pierścieni J.R.R Tolkiena? Alfabet Morse'a powstał przed, czy po wynalezieniu korkociągu? Wraz z grą karcianą Timeline poznasz odpowiedzi na te, oraz tysiące innych pytań, konfrontując swą wiedzę i domysły z faktyczną chronologią. Jednak pamiętaj, nie musisz znać faktycznych dat powstania wynalazków! Do zabawy potrzeba jedynie trochę logiki, rozsądnego myślenia i gotowości do dobrej zabawy! :)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP-22 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zakręcone robale / zasady gry: Krzysztof Matusik ; ilustracje: Anna Cywińska. - Częstochowa : Kukuryku Julia Pogorzelska, [2021]. - 1 gra (96 tafelków o wymiarach 50x50 mm, notes z tabelą wyników) ; w pudełku 24x15x5 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek graczy: 5-99.
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-53, GP-19 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dinozaury : 9 gier typu SNAP / ilustracje: Wojciech Szwalski. - Częstochowa : Adamigo, copyright 2012. - 1 gra (48 kart o wym. 11 cm x 7,4 cm, instrukcja z opisem dziewięciu gier rodzinnych) ; w pudełku 24x45x4 cm.
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2; wiek 3+.
Gry zawierają elementy edukacyjne oraz gwarantują wiele emocji w trakcie rozgrywki. Podczas wesołej zabawy gracze ćwiczą spostrzegawczość, pamięć i refleks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik ten prezentuje szerokie spektrum wskazówek z zakresu psychologii nauki oraz wiele praktycznych pomysłów do wykorzystania w pracy nad przygotowaniem warsztatów. Aby każdy moderator mógł wyciągnąć z niego maksymalne korzyści, znajdzie tutaj cztery ważne elementy, które służą podnoszeniu jego kwalifikacji zawodowych oraz rozwojowi umiejętności dydaktycznych. - Omówienie podstawowych zasad nowoczesnej teorii nauki opartej na psychologii głębi i dynamice grupowej, wzbogaconej dzięki badaniom ?neuoro-sciences? o najnowsze rezultaty badań nad mózgiem; - Cenne informacje dotyczące możliwości wprowadzenia dynamicznej nauki, zgrupowane pod hasłem ?Dydaktyczne konsekwencje?; - Wprowadzenie do teorii ?siedmiu inteligencji? oraz ich zastosowanie w procesie skutecznego i szybkiego uczenia się; - Ponad 200 szczegółowo opisanych zabaw i ćwiczeń, a także krótkich technik interwencyjnych do wykorzystania w trakcie warsztatów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czacha dymi : 162 ciekawostki ze świata / pomysł i opracowanie Artur Zygmuntowicz ; ilustracje Dorota Szoblik. - Warszawa : Kukuryku, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki, 162 karty z pytaniami) ; w pudełku 20x22x6 cm + Instrukcja
Liczba graczy: 2-4; wiek graczy: 8+.
"Czacha Dymi" to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-20 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jakie to flagi? : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [2019]. - 1 gra (55 kart, 55 tekturowych zetonów, 20 plastikowych żetonów, klepsydra, instrukcja) ; w pudełku 18x11x4 cm.
Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3 lat.
Liczba graczy: 2-4; wiek 7+.
Zagraj w emocjonującą grę, poznaj flagi i stolice państw, kontynenty i ich państwa, ćwicz i doskonal swoją pamięć - wspaniała gra edukacyjna, dydaktyczna w 3 wariantach. Po krótkim przejrzeniu katalogu flag z instrukcji zadaniem graczy jest podanie właściwej nazwy państwa, do którego należy flaga wybrana z talii kart lub na której stanął pionek gracza drugą częścią zadania jest wskazanie położenia wymienionego państwa na mapie świata. Za każdą prawidłową odpowiedź zostaje przyznany punkt zwycięża ten, kto zdobędzie ich najwięcej. W trakcie emocjonującej zabawy gracze uczą się się rozróżniać flagi państwa całego świata, poznają nazwy tych państw i miejsce położenia. Poznają też nazwy ich stolic, a także jaka jest wielkość ich powierzchni i jaki obowiązuje w nich język. Gra doskonale łączy w sobie zabawę z nauką i treningiem pamięci. Przeznaczona dla 2 do 4 graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-35 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Supermatematyk : gra edukacyjna. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2019]. - 1 gra (72 tabliczki z liczbami, 36 taliczek znaków, 55 kart liczb, płócienny woreczek, notes, 4 półeczki, klepsydra, instrukacja) ; w pudełku 24x31x6 cm.
Liczb graczy: 2-4; wiek: 7+.
Sowa Mądra Głowa Supermatematyk to gra edukacyjna, która naukę liczenia zamienia w prawdziwą frajdę! Zwykłe rozwiązywanie działań matematycznych to dla twojego dziecka straszliwa nuda? Wizja wkuwania na blaszkę tabliczki mnożenia przyprawia twoją pociechę o dreszcz grozy? A może twój mały matematyk bardzo chętnie główkuje nad zadaniami i szukasz dla niego nowych wyzwań? Matematyka przecież wcale nie musi być ciężkostrawna!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-32 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem więc wygrywam : quiz dla całej rodziny. - Rzgów : Abino Joanna Urbańska, [2018]. - 1 gra (150 kart z pytaniami, 4 pionki, 2 kostki (kolorowa i tradycyjna), dwustronna plansza) ; w pudełku 31,5x23,5x5,5 cm + Instrukcja.
Liczba graczy: 2-4; wiek: 9+.
Podczas gry uczestnicy odpowiadają na pytania z zakresu geografii, sztuki, nauki, przyrosy oraz sztuki kulinarnej. Każda z pięciu kategorii zawiera 30 pytań. Do dyspozycji graczy jest 150 kart, dwie odrębne plansze i dwie różne kostki. Grę można rozegrać dwoma sposobami. W obydwu przypadkach wygrywa zawodnik, który wykaże się największą wiedzą. Gwarantowana świetna zabawa dla całej rodziny i przyjemny sposób zdobywania informacji o otaczającym nas świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. GP-5 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej